Přemýšlel jsem tuhle nad vodními (potažmo sněhovými) lokacemi a jestli by nešlo vylepšit zpomalování nad rámec "celá lokace je slow, deal with it".
Co by se mi líbilo, především tedy v chodbách a dalších nebezpečných lokacích, aby místo všeobecného slow všude byl nastavený o něco rozumněji, nebo spíše zákeřněji. Tzn. dát pod zpomalení jen mostíky a jiné spojovací prvky, do chodeb a místností nakreslit zpomalovací "díry", které nejdou pod hladinou vidět (šachovnice, sem tam pruh, semi-random objevování jako u pastí, invenci se meze nekladou), apod.
Nosná myšlenka je, aby většina lokace byla plus minus průchozí bez nutnosti ploužení se skrze ni kdoví jak dlouho v perma-slow, ale aby to vyžadovalo od hráče zkoumání kudy, dostával přitom pořád někde stopky v podobě "brodění se po pás ve vodě" apod. Zkrátka aby to bylo zajímavé, a kdo si najde po pár průchodech cestu, která kličkuje jako zajíc na redbullu, jen dobře. Samo o sobě je to odměna za vynaloženou snahu.
vodní lokace
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
vodní lokace
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Re: vodní lokace
Je to dobrý nápad do budoucí tvorby některých lokací nebo úpravy některých i stávajících míst, pokud k tomu bude důvod. Každopádně v současné chvíli máme (opravte mě) dvě lokace, kde zpomaluje sníh (a to ještě ne po absolutní ploše toho sněhu a jen v úzké části dané lokace), a pak několik lokací, kde zpomaluje voda (jedná se zejména o mořské a přímořské lokace), kde je voda natolik plošná, že tam nedává smysl vypnout zpomalení vyjma břehu.