Co se vám líbí?
Moderátor: Dungeon Master
Co se vám líbí?
Jen takový menší průzkum. :)
Co se vám líbí na Eq?
Já si tak pročítám fórum - nic jiného dělat nemohu a tak nemohu zjistit celé možnosti hry.
Ale velmi se mi líbí možnosti hry. Ať už je to ta perzistentní DM lokace či nyní ta vylepšená možnost AI, která spletla hráče, kteří to považovali za přítomnost DM.
Možná je toho ve hře více a ještě neobjevené, ale kdo ví.
Takže co se vám nejvíce líbí? Povídejte.
Co se vám líbí na Eq?
Já si tak pročítám fórum - nic jiného dělat nemohu a tak nemohu zjistit celé možnosti hry.
Ale velmi se mi líbí možnosti hry. Ať už je to ta perzistentní DM lokace či nyní ta vylepšená možnost AI, která spletla hráče, kteří to považovali za přítomnost DM.
Možná je toho ve hře více a ještě neobjevené, ale kdo ví.
Takže co se vám nejvíce líbí? Povídejte.
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Kuriozitka: Mě se stalo, že AI +dynamický spawn spletl i DM, který si myslel, že ten vrah co se plíží stínem za obětí je jiný DM a ona zatím AI.
Jistotu nemá nikdo a nikdy...
Jinak časem plánuji jako součást stránek (nezapadne to jako na fóru) udělat velkou strukturovanou stránku s výpisem systémů a vylepšení Equilibrie. Samozřejmě těch známých systémů a novinek, aby i nováčci věděli že je něco takového možné a využívali to.

Jistotu nemá nikdo a nikdy...
Jinak časem plánuji jako součást stránek (nezapadne to jako na fóru) udělat velkou strukturovanou stránku s výpisem systémů a vylepšení Equilibrie. Samozřejmě těch známých systémů a novinek, aby i nováčci věděli že je něco takového možné a využívali to.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Muj nejadrenalinovejsi zazitek na EQ byl kratce po navazani systemu unavy na craft.
Tezil jsem u trpasliku rudu a to tak dlouho, dokud se nevypsala hlaska, ze se mi chce spat. Pak jsem si sel zdrimnout do hospody. Jednou se mi ale stalo, ze jsem to trochu prepiskl (mozna to bylo nejakym lagem), preskocila se ta predposledni kategorie hlasek a vypsala se rovnou ta o smrti. To mne tak vydesilo, ze jsem zacal kolem sebe zbesile hazet rudu, abych se zbavil pretizeni a mazal do hospody. Cestou jsem jeste vypil lahvicku rychlosti, kterou ta vytezena ruda ani nepokryla...
Pouceni na zaver? Nefusovat trpaslikum do remesla
Tezil jsem u trpasliku rudu a to tak dlouho, dokud se nevypsala hlaska, ze se mi chce spat. Pak jsem si sel zdrimnout do hospody. Jednou se mi ale stalo, ze jsem to trochu prepiskl (mozna to bylo nejakym lagem), preskocila se ta predposledni kategorie hlasek a vypsala se rovnou ta o smrti. To mne tak vydesilo, ze jsem zacal kolem sebe zbesile hazet rudu, abych se zbavil pretizeni a mazal do hospody. Cestou jsem jeste vypil lahvicku rychlosti, kterou ta vytezena ruda ani nepokryla...
Pouceni na zaver? Nefusovat trpaslikum do remesla

"Boj byt nevycerpatelna zdroj zabava i pouceni." - Vugar Malshurd
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Opis ze stránek:Lumpin píše:…
p.s. : co sou perzistentní DM lokace? nebo spis kde to najdu :)
Možnost zperzistentnění lokace - po přidání placeablů do lokace je zde možnost zperzistentnit ji. Po pádu či restartu serveru se placeably ve zperzistentnělé lokaci znovu objeví. Tak tomu bude až do doby, kdy DM lokaci neodperzistentní. To dává DM možnost zasahovat trvale do světa přímo ze hry bez nutnosti editovat modul! Navíc obnovení placeablů je děláno inteligentně, takže se již neobnovují placeably, které se již v lokaci nalézají. Zperzistentnit lze libovolná lokace a libovolné množství lokací. Zátěž na server při uložení cca 300 placeablů na lokaci je pouze 150 ms (0.15 sec)!
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Takže OT přispěvky přesunuty sem: viewtopic.php?t=860
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
JUNGLE MASSIVE!
co se mi líbí, ale i nelíbí:
líbí:
+ velmi pěkně udělaný svět (co se týká lokací a objektů v nich - a to jsem viděl jen malou část)
+ proti jiným světům má velmi propracovaný a nápaditý systém (expy, jídlo, spánek a meditace, sběr, maso a opékání, těžba, zahrabání, aura, nová kouzla, modlitby, knihy, obrazy, systém hlášení bytostí u přechodů a mnoho dalších), který mohutně napomáhá RP stylu hraní
+ zatím jsem potkal pouze hráče hrající RP
+ neuvěřitelná flexibilita, časté upgrady, a to navíc díky aktivní diskuzi s hráči
+ vyšší obtížnost boje
nelíbí:
- málo hráčů a DM (ale hraji jen chvíli, takže nevím)
- nízká úroveň postav snižuje variabilitu a možnosti
- některé systémy způsobují logické nesmysly
- systém zkušeností je částečně jedním z nich, ale o tom je jiný thread
Jsem tady teprve začátečník, takže asi dost věcí vidím zkresleně.
+ velmi pěkně udělaný svět (co se týká lokací a objektů v nich - a to jsem viděl jen malou část)
+ proti jiným světům má velmi propracovaný a nápaditý systém (expy, jídlo, spánek a meditace, sběr, maso a opékání, těžba, zahrabání, aura, nová kouzla, modlitby, knihy, obrazy, systém hlášení bytostí u přechodů a mnoho dalších), který mohutně napomáhá RP stylu hraní
+ zatím jsem potkal pouze hráče hrající RP
+ neuvěřitelná flexibilita, časté upgrady, a to navíc díky aktivní diskuzi s hráči
+ vyšší obtížnost boje
nelíbí:
- málo hráčů a DM (ale hraji jen chvíli, takže nevím)
- nízká úroveň postav snižuje variabilitu a možnosti
- některé systémy způsobují logické nesmysly
- systém zkušeností je částečně jedním z nich, ale o tom je jiný thread
Jsem tady teprve začátečník, takže asi dost věcí vidím zkresleně.
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Re: co se mi líbí, ale i nelíbí:
* Jsem rád že se ti u nás líbíMagicpoet píše:…

* Málo hráčů a DM? To je bohužel fakt. Jenže v NWN komunitě moc RP hráčů není - někteří přestali hrát, jiní odešli pro přílišnou závislost, jiní přešli na jiné hry či světy... Ale máme nějaké podpůrné mediální programy na rozšíření komunity. Tady může tak trochu zapracovat každý hráč, oslovit známé či příbuzné a ulovit nějakou dušičku.

* Nízké úrovně - jen dočasný stav, za pár měsíců se tu budou prohánět 15 lvl postavy a za půl roku i 18 lvl (pokud se toho dožijí). Pak ovšem taková postava nebude běžná - bude to pan/paní Někdo a dotyčný hráč ji má vlastně za odměnu za čas strávený ve hře.

* Systémy a nelogičnosti. Ano to je pravda. Bohužel se tomuhle jevu nelze vyhnout - je dán dvěma věcmi. První je systém NWN, který nelze moc předělat a druhý je to, že je to hra a postavy nemohou žít kontinuálně - hráč nemůže být nalogovaný 24/7/365. Tohle je počáteční důvod všech paradoxů světů postavených na NWN, nelze je eliminovat jen co nejvíce potlačit.

Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.