Stránka 1 z 1

Greater Sancuary (Silnejsi utociste ??)

Napsal: 24. 5. 2006 16.49
od Alcatraz
Mohu poprosit Labira, aby specialne u tohoto kouzla vysvetlil, co dela, jak funguje a tak? Driv nez bude pozde.

viewtopic.php?t=627

Re: Greater Sancuary (Vetsi utociste ??)

Napsal: 24. 5. 2006 17.35
od labir
Alcatraz píše:Mohu poprosit Labira, aby specialne u tohoto kouzla vysvetlil, co dela, jak funguje a tak? Driv nez bude pozde.

viewtopic.php?t=627
Předpokládám že GS znamená Greater Sanctuary čili Silnější útočiště. Mno, myslím že je celkem dobře vysvětleno co dělá v jeho popisku. Ale dobře jak to vidím já: sesilatel se částečně vyjme ze své sféry do dočasné "pseudosféry". Lze si to představit analogií s barevným prostorem - pokud jednu sféru definujeme jednou barvou (tj. co má shodnou barvu je ve sféře a interaguje mezi sebou, ale neinteraguje s jinak barevnými věcmi) tak GS nastaví dočasně sesilatele jako průhledného, ale ponechá mu jeho barvu. To znemožní jeho spatření a detekci nepřáteli, nemůže vědomně manipulovat s předměty i když procházet jimi také ne.

Jistě je to rozpor, např. by mělo jít tím pádem zavadit o vázu a rozbít ji. Ale tady zapracuje NWN engine - použít placeable nejde, ale projít jím také ne (walkable mesh placeablu není měnitelná z enginu, je v hacích). Takže nad tím, že tam ten rozpor je zbývá jen přivřít oči a brát to jako cenu hry. Varianta zahrát to že procházet předměty lze totiž nese mnohem víc technických potíží než užitku.

Napsal: 24. 5. 2006 18.20
od Alcatraz
no, me jde spis o to, ze postava s GS je v enginu ostatnimi postavami videt normalne, i kdyz by nemela, TS ji teda asi najde, a kdyz budou obe v GS, tak by se meli taky videt a (technicky by na sebe meli i regulerne utocit, aniz by to ovlivnilo nas prostor, ale to taky nepripada v uvahu). Nebo kdyz nechci byt videt, musim celymu serveru nastavit odpor (a kdovi jestli to pomuze).

Napsal: 24. 5. 2006 18.50
od labir
Alcatraz píše:….
Takhle do detailu jsem to netestoval. Nepřátelé by postavu v GS vidět neměli (tuším že je tam hod), to jestli nastavení odporu něco řeší nebo ne u PC nevím. Dvě postavy v DS na sebe vidět navzájem nemusí - každá je ve své "soukromé podsféře". TS by GS prohlédnout asi nemělo, leda že by mělo schopnost vidět sférálně posunuté objekty (což mít nemá).

Napsal: 24. 5. 2006 19.28
od Alcatraz
proto jsem to sem daval, protoze ono to funguje/nefunguje uplne jak chce.


((True Seeing:
...Further, the subject can focus its vision to see into the Ethereal Plane (but not into extradimensional spaces). The range of true seeing conferred is 120 feet...

http://www.d20srd.org/srd/spells/trueSeeing.htm))

Napsal: 24. 5. 2006 21.38
od kolja
Alcatraz píše:(a kdovi jestli to pomuze).
nepomůže :megalol: :megalol:
nevim jakejch došlo GS změn, ale mělo by dělat tohle:
Postava je vidět, pokud neni nepřátelská. Nepřátelská neni vidět. TS jí odhalí. See invis vážně netušim - otestujte. Na postavu by nemělo jít útočit v žádnym z těhle případů (na sledování nahouby, ale na obejití NPC s TS ideální, při CvC použití zábavné :smile: ).
Bohužel na Alhambrii se mi zdálo, že to u kouzelníka jednou chodilo a jednou ne, pomohl relog. Asi kvůli lagům. Klerici si celkem nestěžovali.
A nakonec existuje eště bug, kvůli kterýmu na posatvu zaůtočit jde, ale jeho používání bych označil za cheatování. (EDIT: a pak eště jedna finta, kterou bych viděl minimálně jako pochybnou...) Jako target kouzel postava nešla označit nijak. Ale jak řikam, jednou mi to fungovalo a jednou ne :no:

Napsal: 24. 5. 2006 21.44
od kolja
Labir píše: Nepřátelé by postavu v GS vidět neměli (tuším že je tam hod), to jestli nastavení odporu něco řeší nebo ne u PC nevím.
Není tam hod, hod na will je při obyčejnym útočišti. Nastavení odporu řeší to, že ti postava zmizne před vočima :biggrin:
Mně osobně GS zklamalo, po tom co sem si v popisku přečet že castera nelze nijak detekovat (mno, eště aby měl kouzelník absolutní invisku, že :) ale těšil sem se :biggrin: )

Pokud ale GS zafunguje jak má, tak je stejně hodně silný :smile: