Greater Sancuary (Silnejsi utociste ??)

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Greater Sancuary (Silnejsi utociste ??)

Příspěvek od Alcatraz »

Mohu poprosit Labira, aby specialne u tohoto kouzla vysvetlil, co dela, jak funguje a tak? Driv nez bude pozde.

viewtopic.php?t=627
Naposledy upravil(a) Alcatraz dne 24. 5. 2006 18.14, celkem upraveno 1 x.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Re: Greater Sancuary (Vetsi utociste ??)

Příspěvek od labir »

Alcatraz píše:Mohu poprosit Labira, aby specialne u tohoto kouzla vysvetlil, co dela, jak funguje a tak? Driv nez bude pozde.

viewtopic.php?t=627
Předpokládám že GS znamená Greater Sanctuary čili Silnější útočiště. Mno, myslím že je celkem dobře vysvětleno co dělá v jeho popisku. Ale dobře jak to vidím já: sesilatel se částečně vyjme ze své sféry do dočasné "pseudosféry". Lze si to představit analogií s barevným prostorem - pokud jednu sféru definujeme jednou barvou (tj. co má shodnou barvu je ve sféře a interaguje mezi sebou, ale neinteraguje s jinak barevnými věcmi) tak GS nastaví dočasně sesilatele jako průhledného, ale ponechá mu jeho barvu. To znemožní jeho spatření a detekci nepřáteli, nemůže vědomně manipulovat s předměty i když procházet jimi také ne.

Jistě je to rozpor, např. by mělo jít tím pádem zavadit o vázu a rozbít ji. Ale tady zapracuje NWN engine - použít placeable nejde, ale projít jím také ne (walkable mesh placeablu není měnitelná z enginu, je v hacích). Takže nad tím, že tam ten rozpor je zbývá jen přivřít oči a brát to jako cenu hry. Varianta zahrát to že procházet předměty lze totiž nese mnohem víc technických potíží než užitku.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

no, me jde spis o to, ze postava s GS je v enginu ostatnimi postavami videt normalne, i kdyz by nemela, TS ji teda asi najde, a kdyz budou obe v GS, tak by se meli taky videt a (technicky by na sebe meli i regulerne utocit, aniz by to ovlivnilo nas prostor, ale to taky nepripada v uvahu). Nebo kdyz nechci byt videt, musim celymu serveru nastavit odpor (a kdovi jestli to pomuze).
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Alcatraz píše:….
Takhle do detailu jsem to netestoval. Nepřátelé by postavu v GS vidět neměli (tuším že je tam hod), to jestli nastavení odporu něco řeší nebo ne u PC nevím. Dvě postavy v DS na sebe vidět navzájem nemusí - každá je ve své "soukromé podsféře". TS by GS prohlédnout asi nemělo, leda že by mělo schopnost vidět sférálně posunuté objekty (což mít nemá).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

proto jsem to sem daval, protoze ono to funguje/nefunguje uplne jak chce.


((True Seeing:
...Further, the subject can focus its vision to see into the Ethereal Plane (but not into extradimensional spaces). The range of true seeing conferred is 120 feet...

http://www.d20srd.org/srd/spells/trueSeeing.htm))
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Alcatraz píše:(a kdovi jestli to pomuze).
nepomůže :megalol: :megalol:
nevim jakejch došlo GS změn, ale mělo by dělat tohle:
Postava je vidět, pokud neni nepřátelská. Nepřátelská neni vidět. TS jí odhalí. See invis vážně netušim - otestujte. Na postavu by nemělo jít útočit v žádnym z těhle případů (na sledování nahouby, ale na obejití NPC s TS ideální, při CvC použití zábavné :smile: ).
Bohužel na Alhambrii se mi zdálo, že to u kouzelníka jednou chodilo a jednou ne, pomohl relog. Asi kvůli lagům. Klerici si celkem nestěžovali.
A nakonec existuje eště bug, kvůli kterýmu na posatvu zaůtočit jde, ale jeho používání bych označil za cheatování. (EDIT: a pak eště jedna finta, kterou bych viděl minimálně jako pochybnou...) Jako target kouzel postava nešla označit nijak. Ale jak řikam, jednou mi to fungovalo a jednou ne :no:
Naposledy upravil(a) kolja dne 24. 5. 2006 21.46, celkem upraveno 1 x.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Labir píše: Nepřátelé by postavu v GS vidět neměli (tuším že je tam hod), to jestli nastavení odporu něco řeší nebo ne u PC nevím.
Není tam hod, hod na will je při obyčejnym útočišti. Nastavení odporu řeší to, že ti postava zmizne před vočima :biggrin:
Mně osobně GS zklamalo, po tom co sem si v popisku přečet že castera nelze nijak detekovat (mno, eště aby měl kouzelník absolutní invisku, že :) ale těšil sem se :biggrin: )

Pokud ale GS zafunguje jak má, tak je stejně hodně silný :smile:
Zamčeno