no neco takovyho jsem presne mel na mysli :) Trosku me tam zarazi, ze zrovna ty penize, ale budiz.Labir píše:* Systém mzdy. DM/DS mají v Rozšíření možnost najmout postavu do některého předpřipraveného pracovního poměru - Sekerníci, stráže, léčitelé, přístavní dělník, univerzitní lektor či student atd...
Lze určit výšel platu. Postava pak vydělává svou přítomností v místě kde má konat práci - budou najímány postavy takových hráčů kde je předpoklad že nebudou situaci OOC zneužívat, ale naopak že v těch místech budou skutečně práci vykonávat. Lze nastavit i nabíhání platu mimo pracovní lokace s případným procentuelním poklesem. Pro plat je poté nutné čas od času zajít za příslušným NPC. Systém platu se zastavuje v případě nečinnosti postavy stejně jako nabíhání zkušeností. Postava může mít najednou jen jeden pracovní poměr.
hmm, v ruznych hrach se mezi hraci slavi uspech s alternativni "menou". Popravde tu teorii proc to funguje nejsem schopen pochopit, ale praxe ukazuje priznive vysledky. Mena typu prestizni body, za ktere se kupovaly prestizni veci ve zvlastnich obchodech (bylo jich malo a byly to speciality, ne uber itemy - 2 specialni domecky, krouzek na klice co nesel ukrast, teleportacni runa co zustala i po smrti (fullloot) apod., nejaky blbosti domu a tak, takovy bonusiky).