Info - Novinky a změny

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: World Builder, Dungeon Servant, Dungeon Master

Zamčeno
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2363
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 4-000-075

:point: Snížena váha všech druhů paklíčů + přidání některých paklíčů do pokladů
:point: Drobné ponížení spawnů a změny přístupnosti některých lokací v Království na základě IC vývoje
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2363
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 4-000-083

:point: Nově přidán Krátký luk elfů do Amfiberai.
:point: Upraven Elfí dalekonosný luk (vzhled - elfové inovovali)
:point: Gnollí hrad 2. Patro kompletně předěláno na dungeon spawn (měli by lépe fungovat) + opraveny dveře v trůnním sále
:point: Různé opravené nahlášené opravy ve světě
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2363
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 4-000-084
:point: Zkrácena doba pro založení ohniště od hraničáře ze 4 h IR na 1 h IR
:point: Nemrtvým mágům a lichům odstraněno kouzlo Brána a dispell hůlky. Současně proběhla revize těchto nemrtvých.
:point: Poklady obohaceny o čtyři nové předměty
:point: Opraveny hlášené opravy napříč Deskou
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2363
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Podařilo se nám dokončit 5 nových dungů / míst v Království (převážně) která chyběla a měla by dotvářet svět Equilibrie. Některá z nich budou zpřístupněna teprve DM questy. Zde je jejich orientační soupis:

Malý dung - střední obtížnost (jedna lokace, již volně přístupné) - zde patří poděkování Zeeritovi, který dung namyslel a společnými silami jsme jej dokončili.

Velký dung - střední, těžká až velmi těžká obtížnost (jedna lokace, dělící se na několik pater, již volně přístupné) - na počest jednomu z DX, konec dungu je vážně náročný, buďte opatrní.

Velký dung - střední, těžká až velmi těžká obtížnost (více lokací, které vznikly na základě IC vývoje, pro plné zpřístupnění je potřeba vodítko od DM) - známé místo, nebo spíše spousta dílčích míst k sobě patřící, kterému spoustu hráčů věnovalo úsilí. Tato místa dostala nový kabát i děj. Zde patří dík Ungovi, který usilovně pracuje na nemálo příbězích, které k dungům patří a nově vznikají.

Středně velký dung - těžká obtížnost až epická (zcela nová lokace, volně přístupná až po DM questu) - jedno ze zapomenutých míst, které si zasloužilo něco nového.

Obří dung - epická obtížnost (obří několika patrový dung, který je již přístupný, ale vstup musí udělit DM) - zde patří velké poděkování Artovi, který na dungu odvedl nejvíce práce a celý ho namyslel.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2363
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Větší revize šperků

Nově obchodníci se šperky vyřadili spoustu (z hlediska systému) neužitečných, až zbytečných šperků (převážně prstenů). Na druhou stranu se jim nabídka o pár kousků i rozšířila nebo upravila.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2363
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 4-000-100

:excl: Proběhla úprava Elfí pavézy, Mithallirské pavézy, Hag Hargolské pavézy, pavézy dobrodruha, štítu dobrodruha a artefaktové pavézy (kdo má, může proprat v bazénku záměny)
:point: Některé štíty a pavézy byly staženy z obchodů, protože to nedávalo IC smysl (pavézy ještěřanů, gnollů, stráží apod.)
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1764
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Olymar »

Equilibrie 5.000.002

:excl2: Modul přechází na NWN:EE a přináší velké množství oprav a úprav rozebraných ve zvláštním příspěvku. Ve stručnosti uvádím ty nejzásadnější:
:point: V Amfiberai je konečně možné pokládat předměty na zem.
:point: Hráči si mohou sami smazat postavu a vytvořit si novou (i se stejným jménem). Stále platí, že hráč nesmí mít dvě aktivní postavy se stejným jménem.
:point: Daně pro výběr z banky jsou nyní 5% (opraveny dialogy bankéřů).

Equilibrie 5.001.001

:excl: Na serveru je nyní nastaven level cap zpět na 30. úroveň. S tím se pojí i kosmetická úprava časových XP, aby na 31. úrovni už postavě žádné XP nepřibývaly. Postavy, které 30. úroveň přesáhly, budou relevelovány na hranici 31. úrovně.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2363
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5.002.001
:excl: Počátek prací na přepracování systému mluvy - prosím hlašte všechny nedostatky či podivnosti, s nimiž se při hovoru s PC i NPC setkáte.
:excl: Nahrazeny všechny lektvary a léčivé předměty v souvislosti se změnou léčivých kouzel.
:point: Zrušen automat hlídající časové XP i odposlouchávací automat; snad to bude konec zasekávání se o neviditelné NPC. Pravidla pro tok XP se nemění.
:point: Zrušena stará perzistence a nahrazena novou v SQL databázi.
:point: Odstraněn jeden ze dvou dračích plášťů kvůli duplicitě.
:point: Drobné plošné oslabení nepřátelských NPC (může se jednat o HP, AB, AC, savy, dovednosti, počty) vyjma bossů.
:point: Spousta drobných technických oprav a vylepšení ve světě.
:point: Opraveny levitující krystaly v Amfiberai.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2363
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5.003.001
:point: Drobné technické opravy ve světě (přechody, dveře, tilset) :bash:
:excl2: Aktualizace haků - po hodinách mravenčí práce se nám podařilo přidat nových 1000+ vzhledů NPC :clap:
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1764
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Olymar »

Equilibrie 5.004.001
:point: Kosmetické úpravy DM hůlky postav.
:point: Dvojí oprava rozhovoru bankéře: rozhovor se spustí při kliknutí, ale už nikoliv při jakékoliv mluvě.
:point: Oprava prodloužení pronájmu.
:point: Oprava modelů žab.
:point: Oprava modelu troglodyta.
:point: Oprava modelů nahých postav.
:point: Oprava rozhovoru placeablů.
:point: Částečná oprava nestackujících se předmětů (předměty z obchodů).
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1764
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Olymar »

Equilibrie 5.004.002
:point: Oprava spawnu pastí.
:point: Robustnější oprava nestackujících se předmětů.
:point: Oprava prodeje předmětů ve stacku, nově by měly jít stackovat i s jednotlivě prodanými.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1764
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Olymar »

Equilibrie 5.004.003
:excl: Díky novým možnostem byly přepracovány kanály chatu:
  • Kanál mluvy a šepotu by měl zůstat stejný jako dosud.
  • Kanál družiny se nově chová totožně jako kanál mluvy, ale navíc jej slyší i všechna DM. Nyní je tedy možné mluvit na NPC a zprávu uslyší i všechny ostatní postavy, které nejsou v družině. Používejte tedy tento kanál pro interakci s NPC.
  • Kanál křiku se nově chová stejně jako kanál mluvy a simuluje křik zvýšením vzdálenosti doslechu. (Křik odeslaný DM je stále slyšet na celém serveru!)
  • Hráči nově vidí zprávy, které poslali do DM kanálu.
:point: Drobné opravy některých rozhovorů nájmů.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1764
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Olymar »

Equilibrie 5.004.007
:excl: Zcela přepsán systém persistentních truhel. Systém je nově výrazně rychlejší a jednodušší. Věnujte prosím zvýšenou pozornost obsahu vašich trezorů a jakékoliv chyby hlašte.
:point: Snížení doby post-oživovacího trauma postav.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2363
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5.004.011
:point: Několik WB úprav na základě IC her v Říši i Království.
:point: Přidáno jedno přátelské NPC v Říši a jedno nepřátelské NPC v Království.
:point: Upraven vzhled dvou stávajících NPC - sloužící a sněžný tygr (nový model).
:point: Drobné oslabení některých silnějších nepřátelských NPC na území Říše i Království (může se jednat o HP, AB, AC, savy, dovednosti, počty).
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2363
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Nyní již oficiálně oznamujeme, že nwnx nepodporuje UBAB (spousta útoků v kole beze zbraně) a AC z moudrosti u mnicha ve všech proměnách. Berte na to při volbě buildu prosím zřetel. Téma se řešilo původně jen částečně zde.

S odkazem na výše uvedené, byla tato úprava na EQ přijata jako oficiální.

V případě nevratných potížích v buildu postavy nás prosím kontaktujte neprodleně. Zkusíme vám pomoci.
Zatím víme, že se tato změna dotkla naneštěstí jen jedné postavy.

Update 5.004.013
:point: Odstraněny neviditelné šplhací body, kterými šlo skrze lano v inventáři projít někam dál, byly odstraněny z důvodu lepší hratelnosti. V místech výskytu nebo jejich okolí, byly nahrazeny jinak a vhodněji.
Uživatelský avatar
Ungo
Příspěvky: 2600
Registrován: 19. 11. 2011 15.44
Kontaktovat uživatele:

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ungo »

Změna obtížnosti serveru – Xp za příšery

V souvislosti s dříve avizovanou změnou obtížnosti serveru se změnilo hodnocení některých enemy NPC, podle kterých NWN vyhodnocuje XP odměnu za jejich zabití. Asi všichni, jakožto letití hráči, víme, že na EQ nebývá zvykem, aby běžné enemy NPC bylo ohodnoceno XP odměnou za smrt, protože tento systém získávání XP zde není podporován.

Výjimku tvoří ojedinělá NPC jako jsou někteří Bossové, mágové, nebo jinak silná enemy NPC. Nikdy by XP, větší než v řádu jednotek, ojediněle pak 10-15 XP za příšeru, neměla dávat masově rozšířená NPC vyskytující se v dungeonech ve větším počtu.

Jelikož zde byl více než jeden případ, kdy toto nikdo nenahlásil a často pak taková NPC tzv. kolečkoval, vyzýváme Vás, aby jste podobné případy hlásili.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2363
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Update 5.004.013-16
:point: WB úpravy na území Říše i Království na základě IC her a vývoje.
:point: Pokus o sjednocení všech lektvarů léčení a znalostí. Všechny nově koupené a nalezené lektvary těchto typů by se měly stackovat.
:excl: Nově lze ukládat kontejner (např. batoh) i s jeho obsahem do trezoru.
:excl: Dokončeno 7 nových lokací, které se budou pomalu otvírat světu.
Zamčeno