tu pavučinku vod Lisy bych na sebe možná vzala

a na vlasy mi nešahej, ty taky nemáš rád, když ti někdo plive do fousů


Moderátor: Dungeon Master
Takové pláště existují pokud vím alespoň 3.Ghost píše:Zatím jsem v žádném obchodě nenašel žádný upínací plášť, který by byl vez vlastností, vypadal jako obyčejný plášť (beze vzroků, run atd.) z nějaké hrubé látky a měl nějakou rozumnou cenu, bylo by možné s tím něco udělat? Můj barbar si na sebe nechce brát plášťě, ve kterejch vypadá jako nějakej šlechtic :)
Labire, měl jsi pravdu- jsou to změněný modely, nepřečet sem si pořádně co o tom psali. dwnload http://nwvault.ign.com/View.php?view=Pr … =878#FilesGhost píše:Labire, teď nevím, jestli jsi říkal, jestli jdou ty bioware pláště nabarvit jinou barvou, jestli ne, tak se jukni na tohle: http://nwvault.ign.com/fms/Image.php?id=75254 http://nwvault.ign.com/fms/Image.php?id=75254 http://nwvault.ign.com/fms/Image.php?id=75256
no podle toho co sem zkoušel všechno včetně barvení a zobrazování v toolu chodí v čistejch xp1+xp2 modulech bez žádnejch rozšiřujících haků.photter píše:tak ty pláště mi dělaj neuvěřitelný věci:
v tom "plášťovým" modulu funguje všechno, jak má, v toolu vidím 3dmodel, je barvitelnej a všecko OK
když sem se to pokusil přivěsit na EQ bázi, nestalo se vůbec nic, pláště maj dál 2d model a barvit nejdou
pak sem z "plášťovýho" modulu exportoval jeden plášť a importoval ho do EQ báze - v paletě se neobjevil - není tam příslušná kategorie ale v toolu najednou vidím jak 3d modely, tak mi to de barvit
když to někomu voblíknu, sedí mu plášť na čele místo na ramenou ale má barvy jaký sem mu dal - když tam pak vlezu s postavou, vidí plášť na správným místě ale v defaultních barvách...
asi sem se dostal někam, kde už moje znalost NWN nestíhá
nezapomeň, že CEP některý 2da měníNe, na CEPu to nezáleží, hlavní jsou řídící 2da soubory.
Aby se pláště zprovoznily je prej skutečně nutný jenom přepsat v baseitem.2da řádek s cloaks. Vyzkoušeno a fungovalo to.. Díky tomu ale myslim můžete smazat všechny přidaný ikonky plášťů..kolja píše:Tak sem na to koukal, a i když to spolupracuje s koňma, tak to nechce spolupracovat se mnouMožná bych to ale moh přinutit ke spolupráci pomocí ITP...
Jinak proč ty pláště blbnou - podle mě to bude v baseitems.2da, projížděl sem to a našel sem v řádku u pláště mezi tim co používá modul bez haků a Eq hakama asi 3 rozdílný hodnoty. Možná kdybych je přepsal tak by to mohlo fungovat, ale spíš si myslim, že když přepíšu název kterej na něco odkazuje, tak budu muset přepsat dalších 1000 hodnot aby to vůbec chodiloKaždopádně to zkusim, až přídu na to, jak editovat to blbý 2da v haku, resp jak vůbec editovat nebo dělat haky
NO jestli zmena mena kategorie nenaboura strukturu CEPu, tak to fungovat bude.. melo byVincent píše:Aby se pláště zprovoznily je prej skutečně nutný jenom přepsat v baseitem.2da řádek s cloaks. Vyzkoušeno a fungovalo to.. Díky tomu ale myslim můžete smazat všechny přidaný ikonky plášťů..