
…
Za použitelnost cvičných zbraní a nástrojů pro všechny se ale přidávam taky, protože občas mám z některých class tenhle dojem http://wowfile.herniweb.cz/pic/komix/32.jpg

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
placidity píše:… protože občas mám z některých class tenhle dojem http://wowfile.herniweb.cz/pic/komix/32.jpg
..ale v rámci tebou použité logiky můžeš druidům poradit, ať si vemou jeden lvl bojovníka a jako bonusový feat Exotické zbraně. Pak už vezmou do ruky i bič a můžou s ním utlouct, toho kdo má tyhle "nesmysly" na svědomízdech píše:Potíž je v tom, že *držet* znamená opravdu jen *držet*, zatímco systémově držet = umět bojovat. Příjde mi jednoduší pro těch pár hodin expení sáhnout po krátkém meči nebo ** než vymýšlet proč je možné něčím mávat když je to ze dřeva ale už ne když je to ze železa.
U nástrojů předně nevím co všechno spadá pod Martial, třeba u těch krumpáčů a seker mi to až tak nelogické nepříjde. Tady bych těm utlačovaným "fighter" povoláním tu drobnou výhodu nechal, každý může obětovat 1 feat. Nakonec nešikovný člověk si místo dřeva naseká klidně nohu a co je feat jiného než "trocha" cviku?
Co si ale pamatuji, jeden malej zelenovlasej se kdysi kdesi čepýřil nad diskriminací malých při zakopávání těl. Nějaké miniverze velkých nástrojů pro hobity a spol. by se hodily. Feat si vzít může každý, povyrůst už ale ne.
EDIT: A, tak kecám, druidi a měňavci jsou se zbraňovými featy ze hry.
Nesmyslný je jako na potvoru samotný základní systém, takže nezbývá než mlčet nebo vymýšlet nesmysly na vysvětlení nesmyslů. Být všechny nástroje maximálně střední velikosti vycházející v základu z Dagger nebo Club, bylo by po koumání.KaTo píše:..ale v rámci tebou použité logiky můžeš druidům poradit, ať si vemou jeden lvl bojovníka a jako bonusový feat Exotické zbraně. Pak už vezmou do ruky i bič a můžou s ním utlouct, toho kdo má tyhle "nesmysly" na svědomí![]()
![]()
.
P.S.
Místo bojovníka je možné vzít jakékoli povolání s "Martial profiency" (hraničář, barbar, atd.).
P.P.S.
Co se týká lopat - to je jako v tom přísloví - 2x měř a 1x řež. Tady se holt nejdřív řízlo a až pak zjistilo, že "malé" rasy jsou si toho moc nezakopou.
Drtivá většina postav, která nyní nevezme do ruky sekeru nebo krumpáč, by s nimi stejně nemohla efektivně bojovat. Ani s dalšími zbraněmi té samé třídy. Většinou ty postavy jsou schopné v naprosto jiných oblastech. A bufflý mág se zbraní se nikdy nevyrovná bojovníkovi s tou samou zbraní. Samozřejmě jen pokud omezíš ty schopnosti na zbraň.zdech píše:Určitě se to vyřešit dá (např. viz výše). A některé položky jako třeba ta lopata by si pozornost zasloužily. Ale u zmiňovaných seker, krumpáčů a hornických kladiv už by podobná změna vedla od paradoxu jednoho k paradoxu druhému (Proč když umím skvěle mávat touhle dvouruční sekerou, neumím to s touhle?).
Zase na druhou stranu, lepší je paradox, který zároveň zajišťuje funkční mechaniku, než paradox, který některé postavy omezuje :)zdech píše:Určitě se to vyřešit dá (např. viz výše). A některé položky jako třeba ta lopata by si pozornost zasloužily. Ale u zmiňovaných seker, krumpáčů a hornických kladiv už by podobná změna vedla od paradoxu jednoho k paradoxu druhému (Proč když umím skvěle mávat touhle dvouruční sekerou, neumím to s touhle?).