Nechi bejt nelida,ale pripada mi ten Neutralni Avatar nejakej moc dobrej...kdyz se postava pomalu ale jiste priklani ke zlu...stoji tam za ni jenom ten Avatar Zla a ty ostatni dva do nej jenom sijou...
Urcite mi hodne hracu ted bude rikat, ze nejsem spravnej RP hrac,ale prosim Vas,nechte si to pro sebe...Samozrejmne ze se snazim hrat svoji postavu dobre a doufam ze to je alespon trochu videt,ale rekneme si narovinu ze kazdyho zamrzi kdyz za smrt ztrati jeste vic expu nez normalne,chci tim rict,ze se mi proste libi kdyz vidim jak se moje postava zlepsuje a taky me to tesi...takze mi prosim nerikejte ze jsem jako hladovej pes co vidi jenom expy...
Avatari...
Moderátor: Dungeon Master
Avatari...
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
postavy: Luthor Waldenn
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
EQ je stavěna tak, že dobro je zde preferováno více než zlo. Už se to zde dokonce i řešilo.
Prostě prostřední Avatar má neutralitu, ale s přikloněním k dobru. Takže vždy bude stranit dobru, než zlu a budete sesnažit postavu, jenž sklouzává na tu špatnou stranu odradit. A to at už větší ztrátou XP, tak třeba prupovídkami.
Prostě prostřední Avatar má neutralitu, ale s přikloněním k dobru. Takže vždy bude stranit dobru, než zlu a budete sesnažit postavu, jenž sklouzává na tu špatnou stranu odradit. A to at už větší ztrátou XP, tak třeba prupovídkami.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
S tim jak se chová Avatar nevim, s tim nemam ani zkušenosti.
Ale co se týče ztráty xp, tak to záleží na auře, a ta jaksi nezáleží na tom, jestli je postava zlá nebo dobrá, ale jak se o ní stará. Vsadim boty, že ty největší grázlové maj nejlepší auru.
Co se týče toho, jestli a jak je to správný, tak jestli o tom chce někdo diskutovat, tak to přenecham jinejm :) Nějak poslední dobou koukam, že si svoje (celkem složitý) názory nechávam pro sebe
(stejně by bylo těžký prezentovat složitej názor na foru).
Ale co se týče ztráty xp, tak to záleží na auře, a ta jaksi nezáleží na tom, jestli je postava zlá nebo dobrá, ale jak se o ní stará. Vsadim boty, že ty největší grázlové maj nejlepší auru.
Co se týče toho, jestli a jak je to správný, tak jestli o tom chce někdo diskutovat, tak to přenecham jinejm :) Nějak poslední dobou koukam, že si svoje (celkem složitý) názory nechávam pro sebe

-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
avataři pracujou s aurou, ne s přesvědčením
už bylo řečeno, že aura (na rozdíl od přesvědčení) je IC veličina a péče o auru je jedna ze starostí postavy, zvášť takový, která si svejma skutkama auru horší
znalost aury a způsobů jak o ní pečovat není žádný tajemství, pokud zabíjíte, plaťte
výjímku by mohlo tvořit, když se postava ubraní napadení, pokud máte dojem, že vám taková věc pokazila auru, řešte přes DM, upraví ji
hlášky avátarů musej vyhovovat spoustě situací a různejch postav/aur, berte je s rezervou, nemaj na výsledek vliv
už bylo řečeno, že aura (na rozdíl od přesvědčení) je IC veličina a péče o auru je jedna ze starostí postavy, zvášť takový, která si svejma skutkama auru horší
znalost aury a způsobů jak o ní pečovat není žádný tajemství, pokud zabíjíte, plaťte
výjímku by mohlo tvořit, když se postava ubraní napadení, pokud máte dojem, že vám taková věc pokazila auru, řešte přes DM, upraví ji
hlášky avátarů musej vyhovovat spoustě situací a různejch postav/aur, berte je s rezervou, nemaj na výsledek vliv

-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 18. 9. 2006 13.26
- Bydliště: Pražské království
- Kontaktovat uživatele:
Ale ano, mají vliv na výsledek! Víte, jak nas*aná je zlá postava celou cestu od Soudu k Vykonavateli? =P xD .))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila