Ve dvou se to lépe táhne aneb přenos mezi postavami hráče

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ovšem že není povolen přenos za jakýmkoliv účelem a s jakýmkoliv důvodem.

Ten bod pravidel je potřeba jako sůl zrovna v té formě v jaké je teď. Právě teď jsem byl donucen na základě hrubého úmyslného porušení tohoto bodu smazat jeden celý account... :glare:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
psin
Příspěvky: 554
Registrován: 27. 5. 2006 20.11
Bydliště: Plzeň / západní pobřeží EQ

Příspěvek od psin »

Pokud by ta postava znalce byla skutečně jediná na severu a neexistoval jiný způsob jak tu megaultrasuperhyper věc identifikovat … no pak hypoteticky možná souhlasil. Jenže existuje způsob jak tu věc rozpoznat - nechat ji identifikovat NPC za poplatek.

Nehledě na to, že vždy existuje víc jak jeden takový znalec a tahle sitauce, kterou jsi popsal, je tedy docela dost nepravděpodobná. Řek bych, že bude vhodnější řešit tuhle specialitu, až taková sitauce nastane.

Jinak samozřejmě jako hypotetická úvaha je to zajímavé...
Vše má své meze.

Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

prostě to vzdej - je a zůstane to zakázaný :yes:
ale jinak hezký pokusy :megalol: :megalol: :megalol:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Kdysi si pamatuju na jednu sitauaci, kdy jedna moje postava našla něco, co by se hodilo mýmu kouzelníkovi. A muj kouzelník to skutečně tehdy dostal ;)
Udělal sem to tak, že sem si určil cenu, vypsal inzeráty a vyčkal, jestli se někdo neozve, nikdo se neozval a pak si jednou muj kouzelník přečet ten inzerát. Takže si to pak regulérně koupil, ovšem taková situace je opět na pováženou a neměla by nastat, ať je to logický nebo ne, systémově by se stejně jednalo o předávku, a kdybych o tom jako DM nevěděl, tak bych k tomu i tak naštvaně mohl přistupovat.

Nejjednodušší řešení který mě napadá:
Nezakládat si více aktivních postav, pak se nebudou muset řešit takový problémy.

No, neřeší to tvuj problém se šlechticem (kterej by ani nemusel spadat do týhle kategorie - totiž předávání), kde je hlavní přemejšlet nad tim jinak než nad možnostma PnP, a proto bych to ani jako DM na open PW serveru nepovolil (asi ve většině případů), protože tam se to prostě nehodí (stačí se jednoduše zamyslet a už sme ve sporu - proč by mi tam pak nepobíhali samí "šlechtici"? proč bych to měl povolit někomu a někomu ne? - a argumentace "podle toho, jak hraje", absolutně neberu a samozřejmě spolíhat se na hráče - až takhle moc - na open serveru je krutá chyba).
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

No nezakládat více aktivních postav... to se člověku, co celý život DMkování střídá NPCčka rychleji než mrká, snadno jen řekne xD .))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

to bych si taky mohl zalozit highlevel zlodeje a zaparkovat ho blizko nebezpecnych dveri a otevirat je tomu valecnikovi. To se taky nesmi.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Alcatraz píše:to bych si taky mohl zalozit highlevel zlodeje a zaparkovat ho blizko nebezpecnych dveri a otevirat je tomu valecnikovi. To se taky nesmi.
No, ale tohle je také zajímavý příklad .)

Tak řekněme, že nikdo jiný na světě ty dveře nedokáže otevřít... xD .))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Gran píše:
Alcatraz píše:to bych si taky mohl zalozit highlevel zlodeje a zaparkovat ho blizko nebezpecnych dveri a otevirat je tomu valecnikovi. To se taky nesmi.
No, ale tohle je také zajímavý příklad .)
Tak řekněme, že nikdo jiný na světě ty dveře nedokáže otevřít... xD .))
no pockej :)) tohle neni priklad, to je to same pravidlo, jeho vyznam zakazuje zamozrejme i tohle. Prece to nechcete to jako samostatny bod :))
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Dobře .) Takže máme dveře... a ty dveře jsou určené k otevření .)

A máme artefakt .) Ten artefakt je určenej k tomu, aby se používal... ale aby se mohl používat, musí se identifikovat... a k tomu je určen .)

Jenže obojí jde hrozně těžko. Obojí má vyšší obtížnost, než Xan v mapě Hyper Blast ve hře UT2004 na obtížnost Godlike .))

Jenže se počítá s tím, že se najdou dva hráči, kteří své postavy dovedou až na tak velké levely... a že se dají dohromady a že to získají a bude krásný happy-end .))

A náhle nastává situace, se kterou se nepočítalo... ano, dvě postavy se skutečně dostaly na dost vysoké levely, ale... ty postavy vlastní jediný hráč, který nemá IP a podle všech informací se připojuje z accountu Sexy_Monster_123 - tedy člověk, který nemá obyčejný život, má jen ten Equilibrijský, a proto byl schopen dotáhnout _dvě_ postavy na levely, o kterých si programátoři mysleli, že jsou nedosažitelné, a které mají dost moci na to, aby zabili všechny DM =P .))

No a najednou zjišťujeme, že díky pravidlům ani tento Hráč s velkým "H" nemůže artefakt získat =) Ale je to jen tím, že s tím pravidla nepočítala...

….pže tohle není klasická situace .) EDIT: A pravidla obecně IMO řeší pouze "klasické situace" .)

A dotaz, ke kterému se chystám již od začátku diskuse, ale protože si strašně rád povídám, tak jsem to k němu vzal dost oklikou...: Je možné na základě individuální domluvy s DM/WB porušit některé z pravidel? =)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Veškěré odpovědi na tvoje otázky jsou v pravidlech. Porušit a jednat mimo ně mohou jen DM. Hráči ne. Ty tvoje případy na 99.99% nenastanou takže je nemá smysl řešit - ztráta čatu, energie i motivace.

Pravidla platí tak jak jsou. Sporný výklad je na DM. Konec, diskusi jsem zamkl protože nikam nevede.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno