Zamykání dveří

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Zamykání dveří

Příspěvek od photter »

/zlodějská lobby/

přimlouval bych se za nastavení vícero dveří jako zamykacích
především v těžkejch dungeonech, kde nejde věci řešit šturmem nabízej uzamykatelný dveře další taktickou variantu
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Pripojuji se k lobbingu, tohle by bylo moc zajimavy a uzitecny, vneslo by to do hry vic taktiky :biggrin:
WooDoo
Příspěvky: 140
Registrován: 13. 11. 2006 15.49

Příspěvek od WooDoo »

Já si taky myslím, že to dobrý nápad.
Marvin Dall
Uživatelský avatar
Rodrigo
Příspěvky: 378
Registrován: 29. 10. 2006 9.48
Bydliště: Zleazná řise sever,Tvrz

Příspěvek od Rodrigo »

je to bezva. :good: :good: :good:
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Trochu to rozveďte jak byste si to představovali.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
WooDoo
Příspěvky: 140
Registrován: 13. 11. 2006 15.49

Příspěvek od WooDoo »

No já to chápal například tak, že nějaké dveře jsou nezničitelné hrubou silou a dají se otevřít jen pomocí schopností otvírání zámků.
Marvin Dall
Uživatelský avatar
Rodrigo
Příspěvky: 378
Registrován: 29. 10. 2006 9.48
Bydliště: Zleazná řise sever,Tvrz

Příspěvek od Rodrigo »

já to mylím že dveře by prostě někdo zamknul a otvřít jdou jen přez dovednost odemikání a nebo rozbýt a to může každý.
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
steel_martin
Příspěvky: 324
Registrován: 9. 3. 2006 11.03
Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od steel_martin »

Tak tak.. nechal bych u některých dveří možnost zamčení, ale zároveň bych je nechal zničitelné(vyrazitelné) Nechal bych ale taky postih na úspěšnost zamčení pokud by to bylo během boje (stejně jako je tomu u pokládání pastí nebo zneškodňování pastí během boje) Nebo místo toho dal ověření na koncentraci.
Game ID: Reverend_Malthas
WooDoo
Příspěvky: 140
Registrován: 13. 11. 2006 15.49

Příspěvek od WooDoo »

No a kdyř ty dveře zavřeš(zamkneš) v dungeonu, tak by to chtělo možná i změnit inteligenci creep, aby je mohli vyrazit ne?
Marvin Dall
Uživatelský avatar
Rodrigo
Příspěvky: 378
Registrován: 29. 10. 2006 9.48
Bydliště: Zleazná řise sever,Tvrz

Příspěvek od Rodrigo »

já mysle vechny kromě těch co jsou do obcodů crámů a hospod, a bran ve městě.
90% elfů jsou rasisté.
Zbraň není předmět ale stav mysli válečníka.
Term jediný elfí čaroděj v plné plátové zbroji.
Istar blia vesela bardka
Adria rudokabatnice
Lord Xeen
Příspěvky: 231
Registrován: 21. 2. 2006 20.33

Příspěvek od Lord Xeen »

Je to opravdu zvlastni, kdyz dvere/truhla, ktere bylo treba odemknout, pak uz nejdou zamknout (vratit do puvodniho stavu).

Mne by se libilo kdyby to slo i s pastmi - proste ji docasne zneskodnim a pak ji vratim do stavu ve kterem byla. Sebrani a opetovne naliceni podstatne zvysuje obtiznost na odhaleni, takze takhle to resit nejde. Bylo by fajn, kdyby zlodej mohl DC pokladane pasti snizit, pak by melo treba smysl klast funkcni pasti pro vystrahu (aby si jich vsichni vsimli). Vim, ze se chysta atrapa pasti, ale tou zamysleneho efektu docilit nelze... :smile:
"Boj byt nevycerpatelna zdroj zabava i pouceni." - Vugar Malshurd
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Jakýkoliv zásah do mechaniky sbírání/pokládání/označování pastí a odemykání/zamykání dveří je nemožný. Vše mimo skripty.

Takže už vím jak to myslíte. Ale nevím nevím - posílí to hodně zloděje proti NPC. NPC si neodemknou. A je relativně málo dveří v dungeonech které by šly upravit na zamčené+zamykací aniž by neutrpěla AI. Ale nějaké jsou a ty by myslím nastavit šly.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

nemyslim nic přes skripty, stačí zatrhnout ve vlastnostech dveří tu volbu "can be relocked"
je jedno, jestli výchozí stav dveři je zavřenej nebo otevřenej a DC de nastavit extra pro otevření i zamčení
mám právě dojem, že některý potvory si dveře bez problému otevíraj (ty nezamčený), zamčený ja aspoň zdržej, než je stačej rozmlátit
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Zamčeno