Kultura hry a respektování ostatních
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Zase se ukazuje, že EQ komunita v některých případech je na HOVNO!!!
Za´cho Detyr - Oběšen a upálen(21.Vodomrzen 1133 7:16)Zotročit a ničit!
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE
Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE
Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
- Dragon Soul
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8. 1. 2014 19.39
Re: Kultura hry a respektování ostatních
To že sem šel hrát jinam se stalo až po měsíci nehraní a upřímně když po sobě budu číst řádky věmněněné s Woxou v tellu budu litovat možná jen poslední věty, to už sem ale byl z jeho chování opravdu na pokraji sil abych udržel relativně slušný tón. Pokud u druhé s trany v takovou chvíli nevidíte náznak pochopení samozřejmě se tím zavřou dveře pro cokoliv. A přiznám tu otevřeně že poslední tell Woxovi mě stál hodně přemáhání aby v něm nepadly vulgární výrazy. Stále si stojím za tím, že moje chování bylo adekvátní tomu jeho, a že sem mu v uvozovkách nelezl do zadku-to mi promiňte nevím na co jste tu zvyklí, ale to opravdu není o regulérním hraní ani o hráčské solidaritě. Mě se ten člověk v tu chvíli dotknul na citlivém místě a bez problémů přiznám že kdyby byl vedle mě, byl by pravděpodobně bez hlavy. Jestli sem proto já, arogantní, pak zřejmě opravdu nenaplňuju požadavky pro hráče na tenhle server.
BTW: Důvodů pro ic nenávist vůči Caledovi měl Allan dost, nemůžu ani nechci tu vynášet veškeré podrobnosti IC ale je jasné že znepříjemňoval život spolku jehož byl do určité doby členem, pak následně při útoku na Tirian Allan léčil i přes ic faktory Caledovi rány a takový člověk ho pak nechá zavřít a uvěznit? To pro mě mě není důvod jen k nenávisti, ale klidně i ke killlu. A zcela z IC důvodů.
BTW: Důvodů pro ic nenávist vůči Caledovi měl Allan dost, nemůžu ani nechci tu vynášet veškeré podrobnosti IC ale je jasné že znepříjemňoval život spolku jehož byl do určité doby členem, pak následně při útoku na Tirian Allan léčil i přes ic faktory Caledovi rány a takový člověk ho pak nechá zavřít a uvěznit? To pro mě mě není důvod jen k nenávisti, ale klidně i ke killlu. A zcela z IC důvodů.
Allan Soroow - amatérský ranhojič
- Dragon Soul
- Příspěvky: 25
- Registrován: 8. 1. 2014 19.39
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Wolf píše:Ukončete to tu, prosím vás, jako já DS.
Nečtu to a číst už to nejspíš ani nebudu.
Dragone pokud tě znechutial EQ a šel jsi hrát na jiný server - asi jsi nebyl zase tak na dně, aby jsi nemohl napsat dvě tři slova.
A já nemohu soudit a nesoudím, tudíž pokud to bylo, jak tvrdíš a skutečně jsi měl těžkou IR situaci (a v tom případě ti přeju, ať je ti brzo zase fajn) nejsme vědmy a nemůžeme vědět, že je dotyčný skutečně takhle na dně.
Pak by to stačilo vysvětlit hned, né až v polovině debaty (flamu) a věřím, že Woxa by to pochopil i zpětně.
Teď něco tak nějak obecně:
Tenhle svět, Equilibrie a vubec tahle NWN PC hra... ano, je to hra. Je to hra, kde se ale hraje HCRP a tvůrci nastavili pravidla se vším všudy, aby odpovídala co největší reálnosti a hráčům se dobře hrálo a to obnáší jak pozitiva tak i negativa, které postava prožívá.
Poslední dobou mám opravdu pocit, že nechápete, o čem tahle hra je. Asi jste prostě zasekaný na svých postavách, kteří tvoří vás samotné hráče a nedovedete si utvořit rozdílný charakter.
Co tím chci říct - postava tu muže někoho zabít, tak i někdo oživit. Postava se muže dostat do vězení. Ke šlechtickému titulu, ke stráži.
Muže být mučena, muže být upálena. Může být vydírána, může být odměněna.
Poslední dobou mi ale připadá, že si všichni myslíte, že ta hra je jen pozitivní co se IC roviny týče. Máte dojem, že postavy MUSÍ vždy být jen odměňovány, že ve světě jsou jen dobré věci, že každý quest vždy vyřešíte a bude odměna. Že se vám nikdy nic nestane a dycky přežijete. Hrajete si představu nějakého hrdiny z pohádky či fantasy filmu, který má dobrý konec.
Na to ale rychle ZAPOMEŇTE!
Kdo tu chce hrát něco takového, hra není pro něj.
Tvůrci Equilibrii stvořili proto, aby se na ní hrálo HCRP, pro postavu z toho plynou všechny negativa a pozitiva, které ve světě prostě lze zažít a tak to je a bude.
Ve chvíli kdy stráž chce někoho zatknout, hned se postavě děje něco zlého máte dojem, že je to špatně - protože jsem si přece šel zahrát, hraju hru a já chci hrát.
Pak jste vedle a jděte jinam. Je to o tom pochopit IC a OOC. V IC rovině se pohybují vaše postavy... asi jakože já jsem nejhodnější člověk na světě, jenže si utvořím postavu největšího zloducha a padoucha.
V OOC rovině jsem pak já hráč, jakožto ta hodná a mírumilovná bytost, která absolutně nesnáší když se tu řeší takový pí*****.
Pokud nedokážete snášet IC reakci světa na svoji hru na svoje postavy - pak tahle hra není pro vás.
Asi jako kdybyste hráli člověče nezlobte se a chtěli byste vždycky vyhrát. To nejde.
Tahle hra se snaží být reálná, protože většinu hráču to baví, tvořit postavám reálné životy a to i s těmi klady i se zápory.
Mě bavilo když moje postava udělala šmelařskou chybu, přišlo se na to a byla zabásnuta.
Líbilo se mi, když Maireig byla na moji Nephtys IC nasraná a nebavila se s ní, přestože Nephtys nechápala proč a bylo to zajímavé, byto to reálné.
(Edit: Přesto, že jsme jako hráči s Braenn mezi sebou neměli aboslutně žádné pře!!!!)
Stejně jako jsi měl Dragone ted v reálu nějaké problémy, tak ty problémy budou i v tomhle světě.
Kdo to nedokáže hrát, nemá tu co dělat.
Jde defakto o divadlo.
Tam taky tvurci hrajou i s negativními zážitky, problémy (je tam zápletka).. někdy nemusí mít ani dobrý konec! Protože je to třeba realistické... atp.
A konec šmitec tečka.
A jeslti tu ještě někdo něco bude psát, skončím s EQ i já...
Jen dodám že tuhle hru hraju už skoro patnáct let (ano od svých patnácti), a že moje postavy už pranýřovali,bičovali, týrali, uvěznili v podtemnu, zavraždili, uřízli jim polovinu obličeje, znásilnili je, pochcali je svázaný v kozelci, atd....nevím co dopsat. Nic není problém pokud se na tom hráči domluví. To se tady ale nestalo. Podotýkám znovu - šlo mi o domluvu, ne o ic následky.A ano všichni víme že život není jen dobrý...s tím samým se počítá i ve hře
PS: tady na eq mám odehrané celkem minimálně zhruba tři roky, doposď nebyl problém...
Allan Soroow - amatérský ranhojič
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Všimněme si, že Dragon Soul mluví stále jasně a něco zvažuje (čili není retardovaný že, ale normálně myslící člověk), za něčím si stojí, kdo by to tak neudělal , nikdy nevíme vše na 100% dokud se to nestane.(tím chci říct, že se viditelně dá komunikovat i z jeho strany a nezabalí to při první narážce či výtce) Proto do takových sporů ani já nemluvím, není to moje věc, jen jejich a případně to můžeme díky foru a vláknu vidět i my. Přesto jsem napsal můj spěšný názor protože oba hráče znám, jednoho osobně, druhého téměř a s oběma jsem se vždy dobře pobavil a neměl sebemenší problém, to je důvodem, že tu rozšiřuji již, dle mého, nekonečnou debatu.
Řekl bych taky, že právě takovéto hlubší situace se nejlépe řeší na srazech, kde to není jen o "slohovka sem, slohovka tam" 4 hráči za toho, 1 za toho.. je to prostě o reálné domluvě , vyjasnění a vše má úplně jiný náběh. Mluvím z vlastní zkušenosti. A obzvláště spousta vychytrálků, jenž je na foru silná jak silnice, potom na srazech zařadí zpátečku, mrzuté.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(pod čarou)
Ne-editujte to, necitujte to, prostě si to jen přečtěte, já to nechci zase rozvádět, na takové [sáhodlouhé, moudré , (poučné)] debaty preferuji právě setkání, srazy, kus nás. Ne virtuální myšlení
Řekl bych taky, že právě takovéto hlubší situace se nejlépe řeší na srazech, kde to není jen o "slohovka sem, slohovka tam" 4 hráči za toho, 1 za toho.. je to prostě o reálné domluvě , vyjasnění a vše má úplně jiný náběh. Mluvím z vlastní zkušenosti. A obzvláště spousta vychytrálků, jenž je na foru silná jak silnice, potom na srazech zařadí zpátečku, mrzuté.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(pod čarou)
Ne-editujte to, necitujte to, prostě si to jen přečtěte, já to nechci zase rozvádět, na takové [sáhodlouhé, moudré , (poučné)] debaty preferuji právě setkání, srazy, kus nás. Ne virtuální myšlení
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Takže pár ošetřených šrámů dává imunitu před zákonem? Navíc kde si vzal to věznění a zavírání?Dragon Soul píše:...pak následně při útoku na Tirian Allan léčil i přes ic faktory Caledovi rány a takový člověk ho pak nechá zavřít a uvěznit?)
Ale furt platí to první, kdybys po tom měsíci neaktivity místo hraní někde jinde normálně napsal "Hele, promiň, měl jsem teďka nějaký RL potíže a na hru ani pomyšlení, nešlo by s tím něco udělat?". Tys nic takového neudělal, místo toho jsi mě rovnou odsoudil jako člověka, ale já sakra nejsem věštec a nemůžu vědět, co za tvou neaktivitou stálo.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Už se tu na to vážně vykašlete. NIc se nevyřeší,. Dragon Soul zvesela ignoruje všechny výtky od všech a stále si mele tu svou. Odsoudil nád jako nedospělé hlupáky, tak to tak nechme, jeho názor stejně nic nezmění a jen tím otrávíme Wolfa.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Tož ogaři dajte si přes deržku habe sa tej sklidnílo ha pak zajditě na pívec a řádně tej zapijte, ha domluvte sa na novém přístupu a rozumném pokračování, dejte temu šancu ha nechovéte se ako dejaké dlůhé bo ušaté
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
- Mourisson1
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Btw nwn je staré 13 let, když budeš chtít být někdy přesný
Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Já nevim, že vás to ještě baví. Takovýhle spory si řešte dál po PM (pokud máte zájem), je to jen další z mnoha nekonečných diskuzí.
A respektuje Wolfa
A respektuje Wolfa
Wolf píše:Ukončete to tu, prosím vás, jako já DS.
Re: Kultura hry a respektování ostatních
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
RIP
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Tak, předchozí špína uzavřena, tak rovnou otevřu prostor pro novou :)
Mám prosbu na iniciátory CvC, klikejte ty odpory pořádně. Včera se mi stalo, že někteří členové mého teamu měli mezi nepřítelem modré osoby. Sám jsem první okamžiky boje prošvihl v player listu, kde jsem jednoho modráka hledal. A také jsem ještě před vylezením z díry některým našim členům radil, ať si (pokud nemají a že neměli) odpory raději nastaví sami. Vím, že nás tam bylo hodně a tak je snadné někoho přehlídnout, ale těch přehlídnutí tam bylo více (a bohůmžel i to mohlo mít podíl na tom, že jsme nezískali zajatce).
Ohledně toho "mého modráka" mi bylo řečeno, že nebyl IC obeznámen s tím, že na bitku dojde a proto odpor neměl. Nezlobte se na mě, byl tam evidentě na vaší straně, byl členem vaší skupiny a pro nás byl stejným cílem jako vy ostatní. Dle mého měl mít odpor nahozený taky, zda IC na bitku připravený byl nebo nebyl je podle mě irelevantní, odpor není IC záležitost a tak jste ho mohli upozornit OOC.
Při takových velkých bitkách je imho nejlepší nakliknout si odpor proti celému serveru. Dokonce na to snad je i nějaký příkaz. Doufám, že znovu na tento problém nenarazíme. Díky.
P.S.: jména tu záměrně neuvádím, ale se zainteresovanými se klidně v PM podělím.
Mám prosbu na iniciátory CvC, klikejte ty odpory pořádně. Včera se mi stalo, že někteří členové mého teamu měli mezi nepřítelem modré osoby. Sám jsem první okamžiky boje prošvihl v player listu, kde jsem jednoho modráka hledal. A také jsem ještě před vylezením z díry některým našim členům radil, ať si (pokud nemají a že neměli) odpory raději nastaví sami. Vím, že nás tam bylo hodně a tak je snadné někoho přehlídnout, ale těch přehlídnutí tam bylo více (a bohůmžel i to mohlo mít podíl na tom, že jsme nezískali zajatce).
Ohledně toho "mého modráka" mi bylo řečeno, že nebyl IC obeznámen s tím, že na bitku dojde a proto odpor neměl. Nezlobte se na mě, byl tam evidentě na vaší straně, byl členem vaší skupiny a pro nás byl stejným cílem jako vy ostatní. Dle mého měl mít odpor nahozený taky, zda IC na bitku připravený byl nebo nebyl je podle mě irelevantní, odpor není IC záležitost a tak jste ho mohli upozornit OOC.
Při takových velkých bitkách je imho nejlepší nakliknout si odpor proti celému serveru. Dokonce na to snad je i nějaký příkaz. Doufám, že znovu na tento problém nenarazíme. Díky.
P.S.: jména tu záměrně neuvádím, ale se zainteresovanými se klidně v PM podělím.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Re: Kultura hry a respektování ostatních
jojo, já třeba v takových situacích osobně dal a dávám odpor celému serveru krom aktuální party
problém byl v tom že ale opravdu původně nebylo jisté, zda vůbec na nějaké CvC dojde, i když jsem radši naklikal odpory, pak se to najednou rozjelo
problém byl v tom že ale opravdu původně nebylo jisté, zda vůbec na nějaké CvC dojde, i když jsem radši naklikal odpory, pak se to najednou rozjelo
Dungo Dar - Sférální cestovatel a badatel
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Bujón syn Krutóna - já sů Cechmistr Černého draka, kovářisko, vobchodník, žoldák ha krakenobijec Bujón Syn Krutóna (je to Bujný Kruťák ne polívka)
Narilyn - princezna z kanálu
Frory Bulínková - mamonínské čerstvě vykvetlé poupě
Ryta Splinter - milá, citlivá, chápavá občas potřeštěná elfka stále zrající - MIN(Missed in Nature)
Brumla Bulldozer(Bejkoun) - milý, krásný a přátelský trpaslík - MIA(Missed in Action)
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Je dobre v takových případech klikat odpor už jen proto, ze postavy k tem druhym nějaký odpor mají i IC.
Pak se vyhnete těmto problémům.
Pak se vyhnete těmto problémům.
Neutral Good Dungeon Master
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Já klikám odpor celému serveru, když má postava dělá něco co by neměl nikdo vědět a náhodou se tam přiřadil. Problém je že jsou hráči co OOC reagují na odpor a nejednou se mi stalo že když jsem dal odpor z principu že má postava s tou druhou zrovna byla v konfliktu který by mohl dojít k CvC, Změnilo se chování postavy buď na agresivnější nebo na pasivnější podle toho jak hráč viděl své šance.
Dokonce jsem znal i hráče kteří když je měl někdo v odporu nevylezli z domu či města.
Dokonce jsem znal i hráče kteří když je měl někdo v odporu nevylezli z domu či města.
Eluriorfin Patson- Mladý, depresivní.. Krev Milující, nemrtvé obdivující.. -Popraven sťatím a následným spálením.
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas - Sněden
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas - Sněden
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Pak to jsou hráči co nedokazi rozlišit IC a OOC a neznají pojem HCRP hra.
V takovém případě je můžete zkusit poučit, nebo to říct nám.
V takovém případě je můžete zkusit poučit, nebo to říct nám.
Neutral Good Dungeon Master
Re: Kultura hry a respektování ostatních
byly to i hráči kteří onen pojem asi znají když mě nakonec poučovali že já jsem ten špatnej protože jsem vůdec ten odpor dal :)
Nu, je to stará záležitost nebudu to rozpitvávat :)
Nu, je to stará záležitost nebudu to rozpitvávat :)
Eluriorfin Patson- Mladý, depresivní.. Krev Milující, nemrtvé obdivující.. -Popraven sťatím a následným spálením.
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas - Sněden
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas - Sněden
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Tak zase nadbytečné užívání může vést k nehodám. Procházíš kolem té postavy, dá ti necíleně příležitostný a rázem tu je situace. Obvykle to lidi přejdou, ale někteří méně zdatní, či nekteří vyloženě provokující, to hned berou jako něco, co se skutečně stalo a není to jen fail systému. A kór když je to ve městě, tak krom vyhrocené RP situace je v tom porušení pravidel...
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Nu přesto v té situaci byl onen Odpor na místě.. :)
Eluriorfin Patson- Mladý, depresivní.. Krev Milující, nemrtvé obdivující.. -Popraven sťatím a následným spálením.
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas - Sněden
Kricík Šmatalko- Já jsem obchodník, nechceš si zahrát vo zlatku? *Škodolibě se usměje a promne si ruce.* - Zmizel při svých nekalých obchodech
Lembas - Sněden
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Setkal jsem se se situací, kde dvoučlenná parta přepadla jednu postavu a odpor jsem dostal jen od jedné (té, která na mě zaútočila), zatímco druhá utekla bez odporu s tělem postavy, kterou moje chtěla zachránit.
Čímž chci na upozornit na to, že pokud hrajete za konfiktní postavu (ve smyslu "právě jsem ten, co přepadává/právě jsem ten, co chce vyvolat konfliktní situaci"), je vaší odpovědností ten odpor dát, ne někoho jinýho.
Dál bych chtěl upozornit na to, že ne jen přímej útok může být považovanej za impulz k zapnutí odporu... Postava, která začne utíkat od postav, které by se jí snažily zastavit, má odpovědnost ten odpor dát, protože postavy (resp. hráči), co se snaží právě dohonit, kouzlit, střílet na utíkající postavu.. mají vážně jiný starosti na práci, než hledat v playerlistu danýho utíkače. (U střelby je to putna, u enemy-only kouzla nebo přítelíčka je to docela kritický).
Čímž chci na upozornit na to, že pokud hrajete za konfiktní postavu (ve smyslu "právě jsem ten, co přepadává/právě jsem ten, co chce vyvolat konfliktní situaci"), je vaší odpovědností ten odpor dát, ne někoho jinýho.
Dál bych chtěl upozornit na to, že ne jen přímej útok může být považovanej za impulz k zapnutí odporu... Postava, která začne utíkat od postav, které by se jí snažily zastavit, má odpovědnost ten odpor dát, protože postavy (resp. hráči), co se snaží právě dohonit, kouzlit, střílet na utíkající postavu.. mají vážně jiný starosti na práci, než hledat v playerlistu danýho utíkače. (U střelby je to putna, u enemy-only kouzla nebo přítelíčka je to docela kritický).
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Re: Kultura hry a respektování ostatních
Také bych si dovolil využít topic. Trocha topicové nekromancie ZDROJ
Cybermisa píše:Hmm takze druid dokaze silou vule uklidnit rozzureneho liteho medveda, celou vlci smecku nebo dokonce i obriho chladnokrevneho hada, ale odlakat neciho kone (kun narozdil od summona neni se svym panem spjat pres silu vule sesilatele, je to normalni zvire) to by nemel zvladat? proc?
A ve městech jsou navíc NPC, která často dobře vědí, komu kůň patří.Labir píše:Druid to nezvládá to protože by to pro něj byla neskutečná výhoda a i kdyby ho ovládl tak by kůň nebyl jeho (třeba by na něj nenasedl). A IC: Kůň je dosti inteligentní tvor, který ví komu patří a komu ne a nenechá se jen tak oblbnout.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
I'm an ancient monster. I'm not an octopus