Jasně, viz. můj podpis, avšak placos má ve zvyku být poněkud přísný soudce a i s DM jsem již 2x dostal právě za toto ban.
Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Bandor syn Traktorův
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Jišaj Ibn Šabetaj
Akruo
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Problém je, že i DMky upravené modré NPC při pobytu ve zlé frakci dávalo postihy. Aspoň já takhle s Vanem Skřetoidem nemohl pobíjet Naylunovy trpaslíky
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Časovky: Dal bych možnost vybrat všem (novým postavám) zadarmo libovolnou extras runu s expy dle jejich volby.
Zrušení expů: Určitě bych zrušil expy za bossy a jiné systémové události (nebo omezil na 1x/postavu), expy za creepy bych nechal.
Smrt na dluh: Hráčsky by to bylo příjemnější, ale nepovažuju to za nějak zásadní. Otázkou je, jak by se to projevilo ve hře (např. postava by nikdy nemohla smrtí oslábnout (delevel)).
Zhebnitus: Motivaci nezemřít perfektně kryje ztráta zkušeností. Jako zajímavý herní prvek by to bylo, kdyby to trvalo ne víc, než 1 IR hodinu třeba i s výrazně silnějšími postihy. Tak, aby to IC naznačilo, že je postava zesláblá (potenciálně na dobu větší části výpravy), ale zároveň nebylo šikanou pro hráče. Nedej bože kdyby zhebnitus dostala postava na Ostrově a dostala se tak do spirály smrtí - realistický, ale nehratelný.
Aura: Nesmysl - zrušit bez náhrady.
Zrušení expů: Určitě bych zrušil expy za bossy a jiné systémové události (nebo omezil na 1x/postavu), expy za creepy bych nechal.
Smrt na dluh: Hráčsky by to bylo příjemnější, ale nepovažuju to za nějak zásadní. Otázkou je, jak by se to projevilo ve hře (např. postava by nikdy nemohla smrtí oslábnout (delevel)).
Zhebnitus: Motivaci nezemřít perfektně kryje ztráta zkušeností. Jako zajímavý herní prvek by to bylo, kdyby to trvalo ne víc, než 1 IR hodinu třeba i s výrazně silnějšími postihy. Tak, aby to IC naznačilo, že je postava zesláblá (potenciálně na dobu větší části výpravy), ale zároveň nebylo šikanou pro hráče. Nedej bože kdyby zhebnitus dostala postava na Ostrově a dostala se tak do spirály smrtí - realistický, ale nehratelný.
Aura: Nesmysl - zrušit bez náhrady.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Zdravím, jsem tu nováček, ale i tak se pokusím přihodit na "kopičku" nápadů. O:)
XP SYSTÉM
Co jsem zatím stihl okoukat, tak hra neverwinter nighs je hodně dělaná podle dračího doupěte (DnD, pokud budu přesný). Zkušenosti v dračím doupěti bylo možné získat hnedle několika způsoby:
1) Zabití potvory: Nejběžnější způsob jak získat zkušenosti téměř ve všech RPG hrách. Líbí se mi, že zde nejsou zkušenosti za zabití tak ohromné. Díky tomu není Equlibrie jedna nekončící mlátička. Dočetl jsem se výše ještě o bossech, nevím přesná čísla, ještě jsem neměl tu čest. Ale hodně se mi líbil nápad s procenty. Zabijete poprvé 100%, zabijete podruhé třeba 75%, atd... Zamezilo by se efektivně tomu, aby sklouzávali ke hře typu world of warcraft. Navíc mi to přijde zcela logické - první zkušenost člověka naučí vždy nejvíc, potom už jenom "vychytává detaily". Ale to by bylo na debatu. O:)
2) Za kreativní řešení/nápad: Pokud postava vymyslí nějaký způsob, jak se například vyhnout boji nebo přijde s řešením nějaké komplikované situace, tak by měla dostat nějaké ty zkušenosti. V dračím doupěti býval tento obnos větší než jen za zabití potvor, protože se nad tím musí hráč trochu zamyslet. Popravdě si však nejsem jistý, jak by zde tuto část bylo možné aplikovat. :)
3) Role play: Příjemně mne potěšilo, že tu je možnost, aby se hráči navzájem odměňovali za pěkné hry. Kvalitní role play je potřeba pořádně podporovat a jsem spokojený s tím, jak je tato variantu zkušeností nastavená zde.
4) Dokončení úkolu: To byl asi největší zisk zkušeností v dračím doupěti. Zatím jsem neměl možnost spatřit, zda-li zde funguje i tato část. Pokud ne, tak by to určitě chtělo jí zvážit. Hráče by to motivovalo se k něčemu přidat, něco řešit, zkrátka něco dělat. A to je potřeba pokud se má celý svět "oživit". Proto bych se nebál, aby to byl opravdu slušný zisk.
5) Zkušenosti/čas: Zajímavá varianta a mě se líbí. Jen jak již zmiňovali výše, tak i já nemohu pochopit, proč je to u různých ras odlišně? Pochopil jsem, že v dračím doupěti byly určité nároky na povolání - kouzelník stál více zkušeností na úroveň než například zloděj. Ale proč to proboha specifikovat takto u ras? Vždyť si tím akorát kazíte rasovou namíchanost, pokud-li to mohu říci takto kostrbatě. Nebylo by lepší nastavit podmínky rovné? Ať tu nemáme jenom lidi nebo půlelfy, ale například i poloorky, trpaslíky a půlčíky. Je škoda se tímto takto omezit. O:)
Ztráta XP při smrti: Jsem spokojený s mírou jaká je nastavená. Možná by pro nováčky bylo lepší nastavit na nějakou dobu (buď čas nebo úroveň) nějakou úlevu, aby je to tolik neodrazovalo. Ale spíše to chce je pořádně "vtáhnout" do světa a zabavit je, než se naučí zabavit se i sami a sami něco vymýšlet. :)
Zhebnitus: Jsem tu chviličku a už jsem se ho naučil nenávidět. :D Ale přijde mi logický, chvilku trvá než se postava oklepe ze smrti. Je sice otrava se flákat, než to celé vyprchá, ale co naplat. Vidím v tom drobné plus, že smrt je opravdu trest a že to donutí hráče hledat i jiné cesty a pokud už půjdou do rizika, tak ho budou muset pečlivě zvážit.
Nu, doufám, že mé vyjádření bude alespoň k něčemu a přeji všem příjemnou hru. O:)
XP SYSTÉM
Co jsem zatím stihl okoukat, tak hra neverwinter nighs je hodně dělaná podle dračího doupěte (DnD, pokud budu přesný). Zkušenosti v dračím doupěti bylo možné získat hnedle několika způsoby:
1) Zabití potvory: Nejběžnější způsob jak získat zkušenosti téměř ve všech RPG hrách. Líbí se mi, že zde nejsou zkušenosti za zabití tak ohromné. Díky tomu není Equlibrie jedna nekončící mlátička. Dočetl jsem se výše ještě o bossech, nevím přesná čísla, ještě jsem neměl tu čest. Ale hodně se mi líbil nápad s procenty. Zabijete poprvé 100%, zabijete podruhé třeba 75%, atd... Zamezilo by se efektivně tomu, aby sklouzávali ke hře typu world of warcraft. Navíc mi to přijde zcela logické - první zkušenost člověka naučí vždy nejvíc, potom už jenom "vychytává detaily". Ale to by bylo na debatu. O:)
2) Za kreativní řešení/nápad: Pokud postava vymyslí nějaký způsob, jak se například vyhnout boji nebo přijde s řešením nějaké komplikované situace, tak by měla dostat nějaké ty zkušenosti. V dračím doupěti býval tento obnos větší než jen za zabití potvor, protože se nad tím musí hráč trochu zamyslet. Popravdě si však nejsem jistý, jak by zde tuto část bylo možné aplikovat. :)
3) Role play: Příjemně mne potěšilo, že tu je možnost, aby se hráči navzájem odměňovali za pěkné hry. Kvalitní role play je potřeba pořádně podporovat a jsem spokojený s tím, jak je tato variantu zkušeností nastavená zde.
4) Dokončení úkolu: To byl asi největší zisk zkušeností v dračím doupěti. Zatím jsem neměl možnost spatřit, zda-li zde funguje i tato část. Pokud ne, tak by to určitě chtělo jí zvážit. Hráče by to motivovalo se k něčemu přidat, něco řešit, zkrátka něco dělat. A to je potřeba pokud se má celý svět "oživit". Proto bych se nebál, aby to byl opravdu slušný zisk.
5) Zkušenosti/čas: Zajímavá varianta a mě se líbí. Jen jak již zmiňovali výše, tak i já nemohu pochopit, proč je to u různých ras odlišně? Pochopil jsem, že v dračím doupěti byly určité nároky na povolání - kouzelník stál více zkušeností na úroveň než například zloděj. Ale proč to proboha specifikovat takto u ras? Vždyť si tím akorát kazíte rasovou namíchanost, pokud-li to mohu říci takto kostrbatě. Nebylo by lepší nastavit podmínky rovné? Ať tu nemáme jenom lidi nebo půlelfy, ale například i poloorky, trpaslíky a půlčíky. Je škoda se tímto takto omezit. O:)
Ztráta XP při smrti: Jsem spokojený s mírou jaká je nastavená. Možná by pro nováčky bylo lepší nastavit na nějakou dobu (buď čas nebo úroveň) nějakou úlevu, aby je to tolik neodrazovalo. Ale spíše to chce je pořádně "vtáhnout" do světa a zabavit je, než se naučí zabavit se i sami a sami něco vymýšlet. :)
Zhebnitus: Jsem tu chviličku a už jsem se ho naučil nenávidět. :D Ale přijde mi logický, chvilku trvá než se postava oklepe ze smrti. Je sice otrava se flákat, než to celé vyprchá, ale co naplat. Vidím v tom drobné plus, že smrt je opravdu trest a že to donutí hráče hledat i jiné cesty a pokud už půjdou do rizika, tak ho budou muset pečlivě zvážit.
Nu, doufám, že mé vyjádření bude alespoň k něčemu a přeji všem příjemnou hru. O:)
Sigo Svrbilručka - "Sigo *úklona* k vašim službám.
Garlog - "Chtít svý dvojitábác!"
Garlog - "Chtít svý dvojitábác!"
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
4) Všeobecně zde platí, že když se hráč se svou postavou zapojuje do nějakých dlouhodobějších (obvykle DM questů) událostí tak po uzavření celé záležitosti mu na kontě přistane třeba i pár tisíc XP (v závislosti na jeho zapojení a přínosu). Stejné to je, pokud sám uspořádáš nějakou výraznější větší akci se svojí postavou, která zaměstná a přinese zábavu pro ostatní hráče.Lomikare píše: ↑7. 12. 2017 14.57 4) Dokončení úkolu: To byl asi největší zisk zkušeností v dračím doupěti. Zatím jsem neměl možnost spatřit, zda-li zde funguje i tato část. Pokud ne, tak by to určitě chtělo jí zvážit. Hráče by to motivovalo se k něčemu přidat, něco řešit, zkrátka něco dělat. A to je potřeba pokud se má celý svět "oživit". Proto bych se nebál, aby to byl opravdu slušný zisk.
5) Zkušenosti/čas: Zajímavá varianta a mě se líbí. Jen jak již zmiňovali výše, tak i já nemohu pochopit, proč je to u různých ras odlišně? Pochopil jsem, že v dračím doupěti byly určité nároky na povolání - kouzelník stál více zkušeností na úroveň než například zloděj. Ale proč to proboha specifikovat takto u ras? Vždyť si tím akorát kazíte rasovou namíchanost, pokud-li to mohu říci takto kostrbatě. Nebylo by lepší nastavit podmínky rovné? Ať tu nemáme jenom lidi nebo půlelfy, ale například i poloorky, trpaslíky a půlčíky. Je škoda se tímto takto omezit. O:)
5) Myšlenka rozdíleného růstu XP podle ras je v tom, že některé rasy jsou dlouhožijící a učí se pomalu a jistě (elfové) a jiné naopak žijí krátce, ale jsou mnohem více učenlivé (třeba půlorci) za cenu toho, že zkrátka po nějaké době dosáhnou svého stropu. Problém je v tom, že smrt stářím zde nehrozí a tak ty krátce žijící rasy nevymírají a jen zůstanou zakrnělé. Dokáži si představit systém, kde by toto nastavení mohlo fungovat dobře, ale asi by to vyžadovalo přidat k tomu "potomky" původních postav :) Za současného nastavení souhlasím s tím, že to jen škodí rasové namíchanosti a tak je tu nejčastější rasou "elfocosi" (systémově elf, ale chováním člověk/ork/trpaslík...).
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Zhebnitus je celkem otravný, zvlášť jako další trest za DM naschvál: např epická elektrická past pod Tirianem. Osobně doufám, že ji WB odstranili aspoň po mém posledním upozornění na její nesmyslnost. Ale nechce se mi na ní chodit koukat, protože jako hráč vím, že tam je a tak mi nezbývá, než METAGAMING, když tam postava, zcela z OOC důvodu, nebude chodit, protože o té elektrice buď víš, kde je, nebo ji bez zloděje na vyšší úrovni prostě nevidíš, dokud nezabije celou partu. Obávám se, že takových RP vylepšení bude v modulu víc a že mají WB co odstraňovat. Prostě WB a DM naschvály bez logiky, podle mého názoru ničí tento server mnohem víc, než ostatní zde uváděné problémy. Také znovu upozorňuji na autoquesty - Problém strašidelného domu, který uměle řeší stráž, aby pak dostala dům, již dříve asi v r. 2007 se autoquesty podobného druhu, kde DM vyrobí Q, který pak bravurně řeší postava tohoto, nebo jiného DM vyskytly ve flamu, ale jejich otravnost pro zůčastněné hráče se nikterak nezmenšila. W. To W je Waterdancerin
Naposledy upravil(a) Kai Rivienta dne 22. 4. 2018 15.05, celkem upraveno 1 x.
Dobro zvítězí až nakonec. W
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
To, že ty neznáš důvod té pasti neznamená, že tam je jen tak ze srandy nebo aby se DM bavili nad tím, jak zabíjí hráče.
Nechápu na co tady narážíš, jestli na mě a mou postavu, tak buď v klidu, ale nijak jsem se na řešení tohodle Q nepodílelKai Rivienta píše: ↑22. 4. 2018 12.57 ...problém strašidelného domu, který uměle řeší stráž, aby pak dostala dům, již dříve asi v r. 2007 se autoquesty podobného druhu, kde DM vyrobí Q, který pak bravurně řeší postava tohoto, nebo jiného DM...
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Zacal bych tim, ze EQ neni o tom, ze te nemuze prekvapit lecos a kdekoli. Neni to svet ve kterem by jsi mel chodit a vedet veci typu "jeskyne XY je pro lvl 1-5" proste se mista ve svete vytvorila a taky se meni dle IC vyvoje.Kai Rivienta píše: ↑22. 4. 2018 12.57 epická elektrická past pod Tirianem. Osobně doufám, že ji WB odstranili aspoň po mém posledním upozornění na její nesmyslnost.
Dale bych chtel ujistit, ze podnety na ruzne chyby jsou vitany, ale rozhodne se nebude kazdy podnet resit 100% slplnenim / vyhovenim. Pokud ma neco ve svete duvod a hrac / postava ho nezna, tak to neznamena, ze je to chyba, nebo cilene trapeni hrace. Podnety na ktere vyslovene chcete odpoved jestli je to v poradku, tak dejte i poznamku nekam.
Neber to ted prosim spatne, klidne si ten podnet promyslej a napis to do chyb nebo to res s postavou IC, ale porad to bude lepsi, nez volani tohoto typu zde na foru.
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Jak To mám IC řešit, když mě to zabilo a tak si to nepamatuju? Jít tam a šplápnout do toho, kousek od počišťovače kanálů, znova? Jako HRÁČE mě ta past tak ani nepřekvapila (řešil jsem ji už s Labirem nekdy v r. 2006), spíš to, že někdo hájí její smysluplnost, podobně, jako to dělal Labir před 12 lety, prostě jen nechápu její smysl na tomto místě, kde je přitom naprosto smysluplná.
V chybách je to ode mne asi měsíc.
To NICO LANE, jen si povzdechnu. Ono je dost špatné, že se polovina hráčů na serveru sejde ve stráži a druhá v gardě a když se náhodou ve hře vyskytne někdo jiný, tak ho tato silně předimenzovaná stráž, nebo garda, spíš buzeruje, než co jiného, ale když to hráče baví, vždycky můžu hrát jinde a nikdo mne tady hrát nenutí. To řešení domu znám jen z doslechu a protože moje postava pátrala po tom, co se tam stalo (a také to vypátrala i bez DM podpory), tak jsem toho názoru, že vyřešení bylo zkratkové, umělé a účelové. W
V chybách je to ode mne asi měsíc.
To NICO LANE, jen si povzdechnu. Ono je dost špatné, že se polovina hráčů na serveru sejde ve stráži a druhá v gardě a když se náhodou ve hře vyskytne někdo jiný, tak ho tato silně předimenzovaná stráž, nebo garda, spíš buzeruje, než co jiného, ale když to hráče baví, vždycky můžu hrát jinde a nikdo mne tady hrát nenutí. To řešení domu znám jen z doslechu a protože moje postava pátrala po tom, co se tam stalo (a také to vypátrala i bez DM podpory), tak jsem toho názoru, že vyřešení bylo zkratkové, umělé a účelové. W
Dobro zvítězí až nakonec. W
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Vím asi, o kterou past se jedná, byl jsem tam tehdy také. Nevím, co znamená zlodej na vyšší úrovni, sám si nemyslím, že bych měl nějaký vysoký level a tu past jsem schopen spotnout. I tehdy jsem jí spotl, bohužel ale těsně před tím, než jsi do ní hamtl. A osobně si myslím, že zrovna toto je místo, kde by šlo dopátrat co a jak se stalo.
Aktivní: Febrilia Jr'eile, pořezaná kráska
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Srdcovka: Caled Nailo, elfský bard a strážný z Amfiberai
Občasní: Grik, Lainathiel Nesseldë, Siriand Tir'ein, Jednoručka Cyrus, Neotesanec Lutz
Bonus: Knihovna v Amfiberai
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
No, buď si můžeš stěžovat na foru, že WB neupravují svět podle toho jak ty chceš, nebo to můžeš zkusit řešit IC. Docela dobře si umím představit jak tvá postava přijde za jinou postavou s tím, že by chtěla prozkoumat inkriminovanou lokaci, ale z nějakého důvodu z toho nemá dobrý pocit. Vezmeš si kamaráda nebo dva a jde se hrát. Samozřejmě ne stylem kdy suvereně dojdeš až na místo, kde se epická past nachází, ale zaobalíš do pěkného večerního AQ, kdy družinka prozkoumává stoky.Kai Rivienta píše: ↑22. 4. 2018 15.36 Jak To mám IC řešit, když mě to zabilo a tak si to nepamatuju? Jít tam a šplápnout do toho, kousek od počišťovače kanálů, znova?
Na to, abys spotnul past nemusíš být zloděj. Hledání jako skill má hned několik povolání a nic ti nebrání do něj dávat body cross-class. RP hra to zkrátka vyžaduje. Když je postava floutek, který o sobě ví, že přehlédne i hrábě v trávě, tak by se asi do průzkůmu sama neměla pouštět.
A konečně, nikdy nemůžeš takovou věc odsoudit jako chybu nebo rozmar WB. Taková past může cíleně hlídat nějaké místo.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Porad te muze tvuj sesty smysl varovat... nebo nekdo jiny, kdo past uvidi, jak bylo psano od Woxi.Kai Rivienta píše: ↑22. 4. 2018 15.36 Jak To mám IC řešit, když mě to zabilo a tak si to nepamatuju? Jít tam a šplápnout do toho, kousek od počišťovače kanálů, znova?
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
To, že jí neodstranil Labir je dle mého všeříkající. Sám píšeš, že nechápeš její smysl. Z toho není asi úplně správné vyvodit, že je to špatně a nemá tam co dělat... Pokud tě to zajímá, řeš to IC.Kai Rivienta píše: ↑22. 4. 2018 15.36 … (řešil jsem ji už s Labirem nekdy v r. 2006), spíš to, že někdo hájí její smysluplnost, podobně, jako to dělal Labir před 12 lety, prostě jen nechápu její smysl na tomto místě, kde je přitom naprosto smysluplná...
Co se Q kolem domu týče, tak já rozuzlení sám pořádně neznám. Každopádně vím, že se řešení toho Q mohl kdokoliv ujmout posledních několik let (cca. 4?) a stráž ho začala řešit až jako poslední... Pokud se ti něco nezdá, je lepší se zeptat přímo po PM, než stavět na domněnkách a informacích z doslechu...
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Nojo, když je ta past smysluplná, tak se o ní nebudu dál rozepisovat. Jen podle pravidel motoru NWN epickou past může odhalit jen rogue, nechci sem vypisovat DC pasti apod. W
Dobro zvítězí až nakonec. W
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Finální odklínání domu zabralo dobré 4 reálné měsíce a začala s ním zcela jiná skupina lidí, než která věc dokončila. Společné měli informace (co zjistili první, použili druzí) a příslušnost k Mamonínské posádce (různorodou). Trvání v měsících měla na svědomí hlavně IC podložená výměna "řešitelů". Osobně si zkratkové řešení představuji trochu jinak.
P.S. Mamonínská garda "zaměstnává" 3 hráče. To je méně než valná většina běžných družin a definitivně méně než polovina hráčské populace. Stráž je na tom lépe, ale...co přesně je špatného na tom, že mají dost lidí na to, aby mohli fungovat?
P.S. Mamonínská garda "zaměstnává" 3 hráče. To je méně než valná většina běžných družin a definitivně méně než polovina hráčské populace. Stráž je na tom lépe, ale...co přesně je špatného na tom, že mají dost lidí na to, aby mohli fungovat?
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Torwald Seveřan - cestu hledající
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Pokud jde o zhebnitus, tak bych navrhoval ho o něco snížit pokud jde o oživení klerikem, ze svitku, nebo bezprostředně v chrámu. Už to tu myslím zaznělo :-). Pokud musí postava projít přes druhou stranu, tak za mě doba asi ok. Je to sice fakt na dlouho (několik reálných hodin), ale smysl to asi má (nové tělo atd..).
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
1) Stráž a garda. Půlka těch lidí tam byla natažená schválně a imho lehce mimo IC uvěřitelný důvod. Třeba konkrétně všichni, sloužící předtím v jiném léně pod jiným pánem. IC důvod. OOC... jakože jasně, bylo by hezký, kdyby každý z těch lidí hrál sám ve svém městě nebo kousku světa, ale - ale. EQ má málo hráčů a málo aktivních DM, a pokud se nebudou sdružovat, bude jich ještě míň. Takže Amfi a Mamonín. Tirian je, bohužel, mrtvý tak dobrých pět let. Možná víc. I já od tam s postavou kdysi s mírným přihlédnutím k OOC "není tu s kým hrát a houby se tu děje" utekla.
2) barák byl Q ještě od Jona. Táhl se jak sliz desítky IC let a řešily ho nejen složky Mamonína, začali snad Bhaalovci svého času. Každej vyřešil něco a nakonec to byl Jan Velton, kdo info od všech předtím dal dokupy a umožnil posledním dořešit. Jestli tam byla nějaká bota, tak žohledně umožněného pronájmu, který přitom nebyl volně k dispozici, nebo tak nějak (Jo, dělat Q v pronajímatelným baráku nebyl asi nejlepší nápad, ale ani Jon hádám netušil, že se to poveze dýl, než byl on DM).
3) I já jako hráč jsem slyšela historky o tom, proč tam ta past je. Nakonec jsou za ní dveře. Taky jsem na ní svého času chcípla a je fakt, že jestli mi něco nepřijde fér, tak TO jejího spotnutí, které je vzhledem k jisté smrti a neodstranitelnosti a taky tomu za tím prostě... eeh. A za to bych klidně lobovala! Ať je tam cedule "dál ani krok", ať je tam atmosféra o "máš špatný pocit" (což je mimochodem přesně to, co IC odradí tvou postavu od další návštěvy), prostě ať něco i ty poslední tirianské hráče varuje.
4) Buzerace stráže: Děláme to. Jakože to děláme schválně. Já to dělám schválně a dokonce se v tom vyžívám. Pokud to někdo nerozdejchává nebo chce ubrat, napište mi PM a dohodnem se na čemkoli smysluplném pro obě strany.
2) barák byl Q ještě od Jona. Táhl se jak sliz desítky IC let a řešily ho nejen složky Mamonína, začali snad Bhaalovci svého času. Každej vyřešil něco a nakonec to byl Jan Velton, kdo info od všech předtím dal dokupy a umožnil posledním dořešit. Jestli tam byla nějaká bota, tak žohledně umožněného pronájmu, který přitom nebyl volně k dispozici, nebo tak nějak (Jo, dělat Q v pronajímatelným baráku nebyl asi nejlepší nápad, ale ani Jon hádám netušil, že se to poveze dýl, než byl on DM).
3) I já jako hráč jsem slyšela historky o tom, proč tam ta past je. Nakonec jsou za ní dveře. Taky jsem na ní svého času chcípla a je fakt, že jestli mi něco nepřijde fér, tak TO jejího spotnutí, které je vzhledem k jisté smrti a neodstranitelnosti a taky tomu za tím prostě... eeh. A za to bych klidně lobovala! Ať je tam cedule "dál ani krok", ať je tam atmosféra o "máš špatný pocit" (což je mimochodem přesně to, co IC odradí tvou postavu od další návštěvy), prostě ať něco i ty poslední tirianské hráče varuje.
4) Buzerace stráže: Děláme to. Jakože to děláme schválně. Já to dělám schválně a dokonce se v tom vyžívám. Pokud to někdo nerozdejchává nebo chce ubrat, napište mi PM a dohodnem se na čemkoli smysluplném pro obě strany.
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Jestli o něčem píšu, že mi to vadí, tak především proto, že si myslím, že to vadilo dalším hráčům, které to odradilo od hry tady. Aspoň jsem měl od nich v tom smyslu informace. V dnešní době je spousta jiných možností, jak trávit to málo volného času, co lidi mají. A myslím, že PMku na to, že někoho otravuje buzerace stráže od začínajícího hráče nikdy nedostaneš. Prostě si řekne, že mu to nestojí za to se tu exponovat a je fuč. Celkem častá vševědoucnost stráže, nebo jiných DM frakcí, také moc neinspiruje. Viz příklad zločinecké organizace: Zkusíš se do nějaké infiltrovat, nebo se nechat znáborovat, ale ouha DM, který jí dělá zrovna měsíc nehraje a jiný to neumí, protože je to soukr. projekt, tak to zkusíš za měsíc, zase nic, Tak se na to vybodneš a časem přestaneš hrát. Ale myslím, že jsme OT. W
Dobro zvítězí až nakonec. W
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Tak počkej, myslíš si, že to vadilo dalším hráčům, nebo to víš? Víš konkrétní příklad? Ono stěžovat si na forum za jiné hráče je hezké, ale někdy je dobrý si předtím zjistit pravý stav věcí, aby ses pak třeba nedivil. Tohle mi do té PM nebo sem, třeba do jiného topicu, klidně napiš, protože naším cílem není znechutit jiné hráče a tuším několik případů, kde bys možná koukal, jaké IC chování k takovému možnému výsledku vedlo. Jsou dva způsoby jak se na to dívat. Buzerace od stráže totiž není myšlená cílená šikana, prostě styl hry drsnější stráže, která když vidí záminku, tak se jí chytne a vyvodí z ní hru, ale rozhodně se nesnaží dostat do vězení každého, kdo strčí nos do Mamonína. Taky chceme s někým hrát. Ona ta stráž totiž, světe div se, musí dodržovat zákoník a jediná hráčská postava, kterou jsme opravdu a cíleně zšikanovali, se jmenuje Peter Fitzpatrik a zasloužil si to dlouhodobým IC vývojem. A zahráno to bylo myslím k oboustranné spokojenosti.
Pak je tu ta druhá strana: pokud jakýkoli hráč začíná ve fantasy světě jednání se stráží, která po něm chce nějakou kravinu ala sundání kapuce, (v reálu pak třeba s policí, že) slovy "nemáte právo mi něco rozkazovat" a "já znám svá práva", pak je pošle do prdele a zakončí to útěkem, případně tasením zbraně a napadením, tak to už se nebavíme o buzeraci, ale o blbosti, a nikoli stráže. Takových případů znám z nedávné minulosti hned několik, a na to se dá říct jen "sorry jako".
Co do bodu vševědoucnosti DM frakcí, tady stoprocentně souhlasím.
Co do bodu toho, že se snažíš hrát ve frakci DM, které tu nehraje pravidelně... no. To jako... prostě blbý, no. Jsou tu rozdělený sféry vlivu a nejede přes to vlak.
Pak je tu ta druhá strana: pokud jakýkoli hráč začíná ve fantasy světě jednání se stráží, která po něm chce nějakou kravinu ala sundání kapuce, (v reálu pak třeba s policí, že) slovy "nemáte právo mi něco rozkazovat" a "já znám svá práva", pak je pošle do prdele a zakončí to útěkem, případně tasením zbraně a napadením, tak to už se nebavíme o buzeraci, ale o blbosti, a nikoli stráže. Takových případů znám z nedávné minulosti hned několik, a na to se dá říct jen "sorry jako".
Co do bodu vševědoucnosti DM frakcí, tady stoprocentně souhlasím.
Co do bodu toho, že se snažíš hrát ve frakci DM, které tu nehraje pravidelně... no. To jako... prostě blbý, no. Jsou tu rozdělený sféry vlivu a nejede přes to vlak.
Re: Revamp XP systému, aura, zhebnitus, aj.
Vzhledem k tomu, že tímto postem jsi mi připomenul mě samotného před takovými 6-7 lety, tak mi to nedá. Co ti na to říct.
Že jsou lepší způsoby jak trávit čas, než sezením u počítače? Tak hurá do nich.
Nesneseš to, že v RP světě existují místa, kde jsou zlí lidé, protivná stráž nebo nebezpečné pasti? Pak asi EQ není svět pro tebe.
Ano, skutečně je tu problém se infiltrovat do některých frakcí (nevím proč tomu říkáš DM frakce), ale zas taková brzda to vážně není.
Jak jsem psal výše, i já sám jsem kdysi viděl EQ jako jeden obrovský svět problémů (vidím ho tak pořád, jen ty problémy se změnily ), ale věř, že se tu dá krásně hrát a žádná epická past nebo neaktivní DM ti v tom nemůže zabránit. Jsem přesvděčen o tom, že ničí cíl na EQ není odrazovat hráče, ať už nastavením světa nebo hrou samotnou.
Že jsou lepší způsoby jak trávit čas, než sezením u počítače? Tak hurá do nich.
Nesneseš to, že v RP světě existují místa, kde jsou zlí lidé, protivná stráž nebo nebezpečné pasti? Pak asi EQ není svět pro tebe.
Ano, skutečně je tu problém se infiltrovat do některých frakcí (nevím proč tomu říkáš DM frakce), ale zas taková brzda to vážně není.
Jak jsem psal výše, i já sám jsem kdysi viděl EQ jako jeden obrovský svět problémů (vidím ho tak pořád, jen ty problémy se změnily ), ale věř, že se tu dá krásně hrát a žádná epická past nebo neaktivní DM ti v tom nemůže zabránit. Jsem přesvděčen o tom, že ničí cíl na EQ není odrazovat hráče, ať už nastavením světa nebo hrou samotnou.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
I'm an ancient monster. I'm not an octopus