cena šípů
Moderátor: Dungeon Master
cena šípů
už se to tu sice jednou řešilo, ale bylo to spíš ve spojistosti s hmotností a sbíratelností vystřílenejch šípů...tak to zkusim ještě jednou..
Neni cena šípů nepoměrně nízká? 99 šípů za 1zl mi přijde jako hrozně málo (málo peněz, né šípů). Kdyť i bochník chleba stojí asi 10zl. Labir tušim psal, že cena se da zvednout o jednu jednotku za n kusů nebo jak to bylo a myslim že cena 99zl by byla daleko víc odpovídající. Přece jenom udělat šíp neni prdel a ostatní-lepší šípy stojej přes 500... (nemluvě o těch za 3200). Co myslíte?
Neni cena šípů nepoměrně nízká? 99 šípů za 1zl mi přijde jako hrozně málo (málo peněz, né šípů). Kdyť i bochník chleba stojí asi 10zl. Labir tušim psal, že cena se da zvednout o jednu jednotku za n kusů nebo jak to bylo a myslim že cena 99zl by byla daleko víc odpovídající. Přece jenom udělat šíp neni prdel a ostatní-lepší šípy stojej přes 500... (nemluvě o těch za 3200). Co myslíte?
coirëa oialë
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1692
- Registrován: 1. 12. 2006 1.10
- Bydliště: Nejjižnější Morava
- Kontaktovat uživatele:
Taky moc nesouhlasim se zvednutim ceny...možná to souvisí s tim, že vlastně bojovníci útočí prakticky zadarmo, a aby nebyli lučišníci v tomdle znevýhodnění, tak je to asi udělaný tak...nebo nemám pravdu Labire?...jinak samozřejmě...cena 1 zl za šíp/šipku by byla samozřejmě logičtější, vzhledem ke chlebu to jo...ale podle mě vyhledem k tomu boji...nevim no, já to vidim takhle...pokud to vidim špatně tak se omlouvám 
EDIT: to alfrey (později v diskuzi;) ) : na to sem nepomyslel...ikdyž každej musí opravovat ;)...ale tak bojovníci asi trochu víc no :P... zase na houby příspěvek...to je život

EDIT: to alfrey (později v diskuzi;) ) : na to sem nepomyslel...ikdyž každej musí opravovat ;)...ale tak bojovníci asi trochu víc no :P... zase na houby příspěvek...to je život

Naposledy upravil(a) magnumik dne 27. 1. 2007 2.04, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
Jestli je Alfa jméno serveru, pak chci videt kolik tam od té doby hrálo lučištníků. Myslím, že je postihl stejný efekt jako například vrhače seker v normál nwn, kdy ty jsou díky váze nepoužitelný. Až bude na šípy udělaný podobný systém, jako je ten na sekery od labira, tak možná. Jen chci vidět, kdo to udělásteel_martin píše:Když už se bavíte o šípech...zajímavej nápad byl na alfě, kde nejspíš úpravou v hacích zvedly váhu šípů tak, že na 10 šípů připadala 1 libra (tj. 9.9 libry na set 99 šípů)
Zamezovalo to tomu, aby někdo nosil po baťohu dvacet toulců šípů (šipek)…

Obecný problém vidim v tom, že hráči hrající na eq si na systémy eq začínají zvykat jako na standart engine nwn a chtějí více. Já se na chvili vrátil na starý server, a..

-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Sběrací systém není až tak problém. Ale nic neřeší. Sbírat jde jen to co uvízne v potvoře. Co padne vedle je ztracené. Takže pokud by se jednalo o průměrného lučištníka jenž střílí do pro něj akorát potvory tak se mine třeba v 50% případů. Tj. návratnost 50% - efekt využitelnosti pro lučištníka nula. Místo 2000 šípů bude potřebovat 1000, tj. investice 1000 zlatých (defacto ztráta 1000) a váha 100 liber. Nehratelné.OneIceOne píše: Jestli je Alfa jméno serveru, pak chci videt kolik tam od té doby hrálo lučištníků. Myslím, že je postihl stejný efekt jako například vrhače seker v normál nwn, kdy ty jsou díky váze nepoužitelný. Až bude na šípy udělaný podobný systém, jako je ten na sekery od labira, tak možná. Jen chci vidět, kdo to udělá![]()
Oproti tomu vrhací sekery nejsou základní zbraň bojovníka jako je luk pro lučištníka - jsou doplněk na dálku. Proto tam ten efekt je značný. Vy co chcete pseudorealitu - zkustě myslet komplexně, informace na to máte.

OneIceOne píše: Obecný problém vidim v tom, že hráči hrající na eq si na systémy eq začínají zvykat jako na standart engine nwn a chtějí více. Já se na chvili vrátil na starý server, a..



Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
photter píše:no, ve zdejsich dungeonech je 2000 šípů úplnej základ, někdy se i přesto vracíš vystřílenej

Já zrovna hrál jednoho. Teda jednuOneIceOne píše:Jestli je Alfa jméno serveru, pak chci videt kolik tam od té doby hrálo lučištníků.…


Srovnávat ALFU s Equilibrií jde těžko. Každý ze světů má své přednosti, ale vytvořit svět, který padne na míru všem hráčům je nemožné

Game ID: Reverend_Malthas
2000 šípů, to je při 5 útocích za kolo (rapid shod + 4 base attack) 400 kol střelby, což je při 6 sec na kolo 2400 sekund střelby, to máme 40 minut čisté střelby, v kobkách jsme byli 1,5-2 hod, to odpovídá, když započteme odpočinek, pokec a taktickej boj...steel_martin píše:photter píše:no, ve zdejsich dungeonech je 2000 šípů úplnej základ, někdy se i přesto vracíš vystřílenej![]()
