cena šípů
Moderátor: Dungeon Master
cena šípů
už se to tu sice jednou řešilo, ale bylo to spíš ve spojistosti s hmotností a sbíratelností vystřílenejch šípů...tak to zkusim ještě jednou..
Neni cena šípů nepoměrně nízká? 99 šípů za 1zl mi přijde jako hrozně málo (málo peněz, né šípů). Kdyť i bochník chleba stojí asi 10zl. Labir tušim psal, že cena se da zvednout o jednu jednotku za n kusů nebo jak to bylo a myslim že cena 99zl by byla daleko víc odpovídající. Přece jenom udělat šíp neni prdel a ostatní-lepší šípy stojej přes 500... (nemluvě o těch za 3200). Co myslíte?
Neni cena šípů nepoměrně nízká? 99 šípů za 1zl mi přijde jako hrozně málo (málo peněz, né šípů). Kdyť i bochník chleba stojí asi 10zl. Labir tušim psal, že cena se da zvednout o jednu jednotku za n kusů nebo jak to bylo a myslim že cena 99zl by byla daleko víc odpovídající. Přece jenom udělat šíp neni prdel a ostatní-lepší šípy stojej přes 500... (nemluvě o těch za 3200). Co myslíte?
coirëa oialë
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1692
- Registrován: 1. 12. 2006 1.10
- Bydliště: Nejjižnější Morava
- Kontaktovat uživatele:
Taky moc nesouhlasim se zvednutim ceny...možná to souvisí s tim, že vlastně bojovníci útočí prakticky zadarmo, a aby nebyli lučišníci v tomdle znevýhodnění, tak je to asi udělaný tak...nebo nemám pravdu Labire?...jinak samozřejmě...cena 1 zl za šíp/šipku by byla samozřejmě logičtější, vzhledem ke chlebu to jo...ale podle mě vyhledem k tomu boji...nevim no, já to vidim takhle...pokud to vidim špatně tak se omlouvám
EDIT: to alfrey (později v diskuzi;) ) : na to sem nepomyslel...ikdyž každej musí opravovat ;)...ale tak bojovníci asi trochu víc no :P... zase na houby příspěvek...to je život
EDIT: to alfrey (později v diskuzi;) ) : na to sem nepomyslel...ikdyž každej musí opravovat ;)...ale tak bojovníci asi trochu víc no :P... zase na houby příspěvek...to je život
Naposledy upravil(a) magnumik dne 27. 1. 2007 2.04, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
Jestli je Alfa jméno serveru, pak chci videt kolik tam od té doby hrálo lučištníků. Myslím, že je postihl stejný efekt jako například vrhače seker v normál nwn, kdy ty jsou díky váze nepoužitelný. Až bude na šípy udělaný podobný systém, jako je ten na sekery od labira, tak možná. Jen chci vidět, kdo to udělásteel_martin píše:Když už se bavíte o šípech...zajímavej nápad byl na alfě, kde nejspíš úpravou v hacích zvedly váhu šípů tak, že na 10 šípů připadala 1 libra (tj. 9.9 libry na set 99 šípů)
Zamezovalo to tomu, aby někdo nosil po baťohu dvacet toulců šípů (šipek)…
Obecný problém vidim v tom, že hráči hrající na eq si na systémy eq začínají zvykat jako na standart engine nwn a chtějí více. Já se na chvili vrátil na starý server, a..
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Sběrací systém není až tak problém. Ale nic neřeší. Sbírat jde jen to co uvízne v potvoře. Co padne vedle je ztracené. Takže pokud by se jednalo o průměrného lučištníka jenž střílí do pro něj akorát potvory tak se mine třeba v 50% případů. Tj. návratnost 50% - efekt využitelnosti pro lučištníka nula. Místo 2000 šípů bude potřebovat 1000, tj. investice 1000 zlatých (defacto ztráta 1000) a váha 100 liber. Nehratelné.OneIceOne píše: Jestli je Alfa jméno serveru, pak chci videt kolik tam od té doby hrálo lučištníků. Myslím, že je postihl stejný efekt jako například vrhače seker v normál nwn, kdy ty jsou díky váze nepoužitelný. Až bude na šípy udělaný podobný systém, jako je ten na sekery od labira, tak možná. Jen chci vidět, kdo to udělá
Oproti tomu vrhací sekery nejsou základní zbraň bojovníka jako je luk pro lučištníka - jsou doplněk na dálku. Proto tam ten efekt je značný. Vy co chcete pseudorealitu - zkustě myslet komplexně, informace na to máte.
OneIceOne píše: Obecný problém vidim v tom, že hráči hrající na eq si na systémy eq začínají zvykat jako na standart engine nwn a chtějí více. Já se na chvili vrátil na starý server, a..
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
photter píše:no, ve zdejsich dungeonech je 2000 šípů úplnej základ, někdy se i přesto vracíš vystřílenej
Já zrovna hrál jednoho. Teda jednu Hraničářku... která se v podstatě spoléhala jen na luk. Jestli jsem s ní za den hraní vystřílel 12 šípů, tak je to hodněOneIceOne píše:Jestli je Alfa jméno serveru, pak chci videt kolik tam od té doby hrálo lučištníků.…
Srovnávat ALFU s Equilibrií jde těžko. Každý ze světů má své přednosti, ale vytvořit svět, který padne na míru všem hráčům je nemožné
Game ID: Reverend_Malthas
2000 šípů, to je při 5 útocích za kolo (rapid shod + 4 base attack) 400 kol střelby, což je při 6 sec na kolo 2400 sekund střelby, to máme 40 minut čisté střelby, v kobkách jsme byli 1,5-2 hod, to odpovídá, když započteme odpočinek, pokec a taktickej boj...steel_martin píše:photter píše:no, ve zdejsich dungeonech je 2000 šípů úplnej základ, někdy se i přesto vracíš vystřílenej