Které drahokamy? Jinak kameny se prodávají přes normální NWN obchod.Yandy píše:nj, on mi to klenotnik nejak nechce koupit...a jinde to je za "pakatel"
Co mám dělat?
Moderátor: Dungeon Master
Když si udělám statistiku ůmrtí svého lučisníka ve hře, 90% jich padá na vrub toho, že těsne za přechodem do následujicí lokace padnu do pasti v podobě monster, která tam asi kdosi předtim přivedl "odjinud".
Jen těch 10% pak na mé herni chyby v podobě ukliknutí v očekávaném boji, kterému jsem se mohl vyhnout a na RP zápletky.
Podotýkam, že vždy šlo o průchody do lokace, kde jsem dřiv již mnohokrát byl a kde se standardně tak silne monstra nevyskytuji. Nikdy se to taky neděje těsne po restartu systemu. Považuji to proto za systemovou past, která zbytečne rozervává kontinuitu hry a jejich přiběhů.
Vede mě pak k zamyšlení zdali má bez nějakeho řešeni tohoto zásadniho problému smysl ve hře zůstávat - pokud se tedy chci opravdu s žit s postavou a nebrat to jen jako test.
Má někdo podobnou zkušenost?
Nedalo by se s tim něco udělat?
Jen těch 10% pak na mé herni chyby v podobě ukliknutí v očekávaném boji, kterému jsem se mohl vyhnout a na RP zápletky.
Podotýkam, že vždy šlo o průchody do lokace, kde jsem dřiv již mnohokrát byl a kde se standardně tak silne monstra nevyskytuji. Nikdy se to taky neděje těsne po restartu systemu. Považuji to proto za systemovou past, která zbytečne rozervává kontinuitu hry a jejich přiběhů.
Vede mě pak k zamyšlení zdali má bez nějakeho řešeni tohoto zásadniho problému smysl ve hře zůstávat - pokud se tedy chci opravdu s žit s postavou a nebrat to jen jako test.
Má někdo podobnou zkušenost?
Nedalo by se s tim něco udělat?
Neboj se nevědění - boj se lživého vědění - od něho pochází veškeré zlo světa.
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, tahání potvor...technicky by to šlo udělat s tím, že by se bestie držela poblíž místa kde se spawnla...ale jde to jen u některých bestií na povrchu. Popřemýšlím o tom.Para píše:Když si udělám statistiku ůmrtí svého lučisníka ve hře, 90% jich padá na vrub toho, že těsne za přechodem do následujicí lokace padnu do pasti v podobě monster, která tam asi kdosi předtim přivedl "odjinud".
Jen těch 10% pak na mé herni chyby v podobě ukliknutí v očekávaném boji, kterému jsem se mohl vyhnout a na RP zápletky.
Podotýkam, že vždy šlo o průchody do lokace, kde jsem dřiv již mnohokrát byl a kde se standardně tak silne monstra nevyskytuji. Nikdy se to taky neděje těsne po restartu systemu. Považuji to proto za systemovou past, která zbytečne rozervává kontinuitu hry a jejich přiběhů.
Vede mě pak k zamyšlení zdali má bez nějakeho řešeni tohoto zásadniho problému smysl ve hře zůstávat - pokud se tedy chci opravdu s žit s postavou a nebrat to jen jako test.
Má někdo podobnou zkušenost?
Nedalo by se s tim něco udělat?
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Nešlo by dát každé postavě takovýho jednoučelovýho nenapadnutelnutelného špionka /podobně ovládaného jako přiteličkové mágů/, který by ale měl jen tu vlastnost, že dokáže nakouknout jen za lokaci ale právě jen tak daleko, jako by viděl jeho pán. Ani o krok dál aby nezvýhodnoval běžný rozhled.
Při nějakem ůtěku bludištěm by na to asi čas nebyl ale i tak by odpadlo mnohé rozčarování, které běžně umocnuje i lagování a různá prodleva dalších členů družiny na přechodech.
Každý by se pak pak mohl rozhodnout zda přechod otestovat nebo zda tam vlitnout bez rozmyslu jen jak do rulety a třeba s rozeběhem... a probrat se u kostlivců.
Při nějakem ůtěku bludištěm by na to asi čas nebyl ale i tak by odpadlo mnohé rozčarování, které běžně umocnuje i lagování a různá prodleva dalších členů družiny na přechodech.
Každý by se pak pak mohl rozhodnout zda přechod otestovat nebo zda tam vlitnout bez rozmyslu jen jak do rulety a třeba s rozeběhem... a probrat se u kostlivců.

Neboj se nevědění - boj se lživého vědění - od něho pochází veškeré zlo světa.
Mám za to, že efekt "tahání potvor" vadil i dříve na Alham... nebo Ak2 ale tim jak zde obecně síla monster narostla - narostly i jejich vedlejši efekty a potřeba s tím něco udělat. Kdo přechází do lokace s přiteličkem, nebo prostě poslední - ten mnohdy vyvázne jen proto, že ti prvý na sebe pozornost potvor stáhnou.… Pro jednotlvce je ale tento trik nepoužitelnej. 

Neboj se nevědění - boj se lživého vědění - od něho pochází veškeré zlo světa.
No já mám za to, že je to v pohodě. Když se mi stane co tobě a u přechodu jsou těžký potvory vždy se stihnu vrátit. Chvíli (pár vteřin) jim totiž trvá, než si uvědomí, že tam jsem.Para píše:Mám za to, že efekt "tahání potvor" vadil i dříve na Alham... nebo Ak2 ale tim jak zde obecně síla monster narostla - narostly i jejich vedlejši efekty a potřeba s tím něco udělat. Kdo přechází do lokace s přiteličkem, nebo prostě poslední - ten mnohdy vyvázne jen proto, že ti prvý na sebe pozornost potvor stáhnou.… Pro jednotlvce je ale tento trik nepoužitelnej.
no, to ja mam presne opacne zkusenosti. zvlaste pokud si malinka gnomka na jahodach vykracuje krokem (zapnuty search mod) a z lesa na ni vyskoci zly mravenec, tak nez se rozebehne tak lezi mrtva na zemi. a to jeste ma sebou tupeho jezevce, kteremu rekla aby ji hlidal, ale ten jen hloupe zira jak nejaky mravenec zere jeho pani.Danseur píše:No já mám za to, že je to v pohodě. Když se mi stane co tobě a u přechodu jsou těžký potvory vždy se stihnu vrátit. Chvíli (pár vteřin) jim totiž trvá, než si uvědomí, že tam jsem.Para píše:Mám za to, že efekt "tahání potvor" vadil i dříve na Alham... nebo Ak2 ale tim jak zde obecně síla monster narostla - narostly i jejich vedlejši efekty a potřeba s tím něco udělat. Kdo přechází do lokace s přiteličkem, nebo prostě poslední - ten mnohdy vyvázne jen proto, že ti prvý na sebe pozornost potvor stáhnou.… Pro jednotlvce je ale tento trik nepoužitelnej.
cili potvora za prechodem je svinstvo. summon ji na sebe nenalakal ani moji postavu nebranil. postava na prvnim levelu jde na zem pri prvnim nebo druhem zasahu. takze s tim jde jen velmi malo delat, a kdyz mam zaplou chuzi, tak ani nemusim stacit utect. samozrejme je tohle primarne problem enginu NwN, ale pokud jde nejak osetrit, tak je to prijemne.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Jen nech na hlavě... já teda nevim, že by se dalo v Hargolu bohatnout... eště mě čeká dlouhá doba spoření na první lepší věc, kterou mam vyhlídnutou... Zatim se mi to zdá vyvážený..photter píše:taky mě to zarazilo, za jednu noc získat tolik rudy, že to nejde unýst ?
vůbec se mi zdá, že se tu nějak snadno bohatne
my když vylezem z vostrova, kde je celkem prd, jenom čumíme, s čim tam vostatní lítaj
možná by limity u obchodníků ala alhambrie nebyly úplně od věci, hmm ?
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Ono se to může ošetřovat jak chce, ale když někdo bude 24/7 kutat, kácet, nebo cokoliv tak si vydělá chtě nechtě. Já se snažim hrát tak nějak reálně, takže kácet stromy vydržim sotva pár hodin a nemluvim už o tom, že půlku z toho co vydělam při práci zase prožeru. Takže ono to "umění zbohatnout" bude jen o tom, kdo svý charaktery nešetří a hraje snima jako by byl na nucených pracích 

When I laugh it's tears I hide and when I cry it's joy inside.
Jj, pracovat je dřina a stojí to čas.. taky když pracuju, vydělám si na náklady a něco málo navíc. Ale abych pak šel (myslim třeba po týdnu herního času) a koupil si něco, co stojí x tisíc - tak to zdaleka ne.. což je na jednu stranu dobřeFantalas píše:Ono se to může ošetřovat jak chce, ale když někdo bude 24/7 kutat, kácet, nebo cokoliv tak si vydělá chtě nechtě. Já se snažim hrát tak nějak reálně, takže kácet stromy vydržim sotva pár hodin a nemluvim už o tom, že půlku z toho co vydělam při práci zase prožeru. Takže ono to "umění zbohatnout" bude jen o tom, kdo svý charaktery nešetří a hraje snima jako by byl na nucených pracích

Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
njn, jenze ono by to lidi nebavilo, kdyby musely z kazdych 4h hry (RT) 1h20 tvrde pracovat, aby zaplatili pokoj v hospode a jidlo. Btw. co se tyce kurzu zl, tak mi najednou prislo, ze je podobny tomu realnymu :) kure 56, chleba 15, jen to ubytovani je levne :)snowman píše: Jj, pracovat je dřina a stojí to čas.. taky když pracuju, vydělám si na náklady a něco málo navíc. Ale abych pak šel (myslim třeba po týdnu herního času) a koupil si něco, co stojí x tisíc - tak to zdaleka ne.. což je na jednu stranu dobře