Balrog by pomoct moh, maximalne ovsem ve vyrobe textur. Ovsem pokud by mu nekdo vysvetlil, jak presne to s tema texturama je, jak si je muzu vyzkouset na nejakym modelu a jak to udelat, aby mi nwn exploreri a vieweri nepadaly po minute prace : /kolja píše: S návrhama by moh pomoct Balrog? Ten je taky tak nějak výtvarně nadanej... :D
Čelenka v NWN
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Když už děláte ty Textury …
Co by jste řekli na to, že by se udělali i jiné ozdoby ?
Třeba lepší sortiment předmětů na záda …
Jako Luk na zádech, štít a meč , štít a sekyra, dvě sekery … atd …
Nevím zdali je na to stejný princip.
Co by jste řekli na to, že by se udělali i jiné ozdoby ?
Třeba lepší sortiment předmětů na záda …
Jako Luk na zádech, štít a meč , štít a sekyra, dvě sekery … atd …
Nevím zdali je na to stejný princip.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
To uz som davno spravil na Thalii. No ma to hacik, ako vsetko ostatne.
Ked sadnes na kona tak to posunie vsetky vizualne efekty niekde dole, lebo tam ma kon tu kost co ma clovek na chrbte. Alebo ked si niekto nasadi 3D plast tak to vyzera otrasne. Tiez je jeden bioware bug s animaciami, ktory v urcity cas zhodi kost co drzi vsetky veci na chrbte smerom do brucha. Sice sa mi ho podarilo ako tak neutralizovat, ale hraci ktory pouzivali override s novymi animaciami alebo niecim podobnym zazili zas zbrane v bruchu.

ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
Nicmene Sylmovy zbrane na zada jsou fakt povedeny a tech stavu kdy to nefunguje je minimum. S moji postavou se mi to jeste nestalo. Hlavne ten system, ze to funguje proste pokazdy kdyz ma hrac zbran v batohu. Takze zadnej predmet navic a castecne to eliminuje, aby u sebe kazdej nosil celej arsenal.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
-
- Příspěvky: 409
- Registrován: 10. 12. 2006 17.16
- Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
- Kontaktovat uživatele:
Doufám ale že je možné nést jak Luk tak ještě sečnou či bodnou zbraň. (Luk na zádech, ostatní u pasu)kucik píše:Nicmene Sylmovy zbrane na zada jsou fakt povedeny a tech stavu kdy to nefunguje je minimum. S moji postavou se mi to jeste nestalo. Hlavne ten system, ze to funguje proste pokazdy kdyz ma hrac zbran v batohu. Takze zadnej predmet navic a castecne to eliminuje, aby u sebe kazdej nosil celej arsenal.
-
- Příspěvky: 409
- Registrován: 10. 12. 2006 17.16
- Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
- Kontaktovat uživatele:
kucik píše:Samozrejme, rapirek u pasu a luk na zadech. Pokud ma postava u sebe hromadu zbrani, tak je proste ovesena jak vanocni stromecek.


Naposledy upravil(a) Taury dne 10. 6. 2007 18.08, celkem upraveno 1 x.
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Já se teď vrátil z víkendu mimo, zítra musím kreslit komix, ale od úterka začínám svědomitě makat na texturách.
Pokud se mi povede zprávně zkompilovat .plt soubory, tak dodělávání dalších textur, ať třeba barevných štítů, plášťů se znakem Mithaliru nebo Tirianu nebo nových šatů nebo jánevímcoještě už snad nebude problém.
Hlavní je to rozchodit ve snesitelné podobě - což mi připomnělo... pokud tu je někdo šikovný ve 2D grafice..
Jak můžu ve PS CS2 vybírat kouzelnou hůlkou (nebo jakýmkoliv jiným nástrojem) podle hue? Ona mrcha vybírá jen podle rgb. A já si potřebuju rozsekat texturu podle hue do vrstev. Jak se to dá udělat?
(tohle je momentálně zásadní problém, jediná pořádná překážka ve vývoji textur ; ) )
Pokud se mi povede zprávně zkompilovat .plt soubory, tak dodělávání dalších textur, ať třeba barevných štítů, plášťů se znakem Mithaliru nebo Tirianu nebo nových šatů nebo jánevímcoještě už snad nebude problém.
Hlavní je to rozchodit ve snesitelné podobě - což mi připomnělo... pokud tu je někdo šikovný ve 2D grafice..
Jak můžu ve PS CS2 vybírat kouzelnou hůlkou (nebo jakýmkoliv jiným nástrojem) podle hue? Ona mrcha vybírá jen podle rgb. A já si potřebuju rozsekat texturu podle hue do vrstev. Jak se to dá udělat?
(tohle je momentálně zásadní problém, jediná pořádná překážka ve vývoji textur ; ) )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
hm … až je mi líto, že makáš na TháliiSylmael píše:To uz som davno spravil na Thalii. No ma to hacik, ako vsetko ostatne.Ked sadnes na kona tak to posunie vsetky vizualne efekty niekde dole, lebo tam ma kon tu kost co ma clovek na chrbte. Alebo ked si niekto nasadi 3D plast tak to vyzera otrasne. Tiez je jeden bioware bug s animaciami, ktory v urcity cas zhodi kost co drzi vsetky veci na chrbte smerom do brucha. Sice sa mi ho podarilo ako tak neutralizovat, ale hraci ktory pouzivali override s novymi animaciami alebo niecim podobnym zazili zas zbrane v bruchu.

Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
Jej...teď jsem si představil situaci, kdy jsme vybrali jeden dungeon, jsa low-level, brali jsme, ehm, všecko...Na nás by musel být pohled. Tři meče, dvě sekyry, kyje, dýky atd. atd. atd.kucik píše:Samozrejme, rapirek u pasu a luk na zadech. Pokud ma postava u sebe hromadu zbrani, tak je proste ovesena jak vanocni stromecek.


Brainstorm: Tak mě k napadlo. Když Labir dokázal "systémově definovat" věci, které jsou neukradnutelné, možná by se nechalo "určit", které věci budou takhle viditelné...? Tzn. aby se zamezilo "ověšení" a'la stomeček.
Při představě, že sebou tahám jak cvičný, tak "bojový" meč...no, bych se asi cvičného zbavil. Ale stejně



- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Kdysi by tobylo nepredstavitelne, ale ted, kdyz je v bytech hromada obrovskych trezoru.. *-* by se lidi aspon naucili pouyivat batohy a nechavat veci doma ^_^
(edit) ovsem chudaci ti, co svuj byt nemaji : (
: D a nebudou se stavat veci, jako kdyz u svacinky zacne dama ve vecernich satech najednou machat mecem :DDD to me kdysi dostalo ^__^
(edit) ovsem chudaci ti, co svuj byt nemaji : (
: D a nebudou se stavat veci, jako kdyz u svacinky zacne dama ve vecernich satech najednou machat mecem :DDD to me kdysi dostalo ^__^
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
jhee, dyk to ja vlastne chci taky!! :D Dik za pripomenuti *-* …photter píše:já sem dycky toužil po sandálkách se šněrováním až pod koleno, kdyby ses nudil![]()
.. az se mi povede udelat nejaka schopna verze jakekoliv nove textury a budu si jisty, ze tu uz pujde jako po masle, asi zalozim topic s navrhy na typy obleceni, co nam v Nwn zatim chybi *-* (me treba chybi kosile *-*)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
No tak hned přihodím návrh...The_Balrog píše:topic s navrhy na typy obleceni, co nam v Nwn zatim chybi *-* (me treba chybi kosile *-*)
...chybí mi hezké kalhoty/sukně ke Kroužkovkám



No a vůbec nejlepší by bylo, kdyby ta kroužkovka měla "kalhoty" (třeba ty co má Kožená košile (AC 2/6) a k tomu zástěrku jako mají právě Amaznočiny šaty. Přeci jen, běhat v zimě s holýma nohama...tu ne každá bojovnice "fyzicky" snese...
I když viděl jsem, že spousta Hráčů tu má u Postav vlastní šaty, takže když bych ten model našel a dal se do EQ konvertnout, tak očividně není takový problém si nechat příslušný model IC "ušít" u Platnéře...?

-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
KaTo píše:…
všechno existující de skloubit se vším s několika vyjímkama:
* zbroj bude mít takový AC a váhu, jakou má díl "torso"
* díl "robe" překrejvá ostatní
vlez si do toolu a ničeho se neboj, přestože modelů je omezenej počet, dá se s tim dokázat spousta věcí, někdy stačí změnit barvy a výsledek vypadá úplně jinak
"restricted" barvy (černočerná, zárivě bílá, chrom) překrejvaj texturu, což taky podstatně mění výslednej dojem