Čelenka v NWN

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uvítal/a bych čelenky na EQ

Ano
34
79%
Ne
9
21%
 
Celkem hlasů: 43

Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

kolja píše: S návrhama by moh pomoct Balrog? Ten je taky tak nějak výtvarně nadanej... :D
Balrog by pomoct moh, maximalne ovsem ve vyrobe textur. Ovsem pokud by mu nekdo vysvetlil, jak presne to s tema texturama je, jak si je muzu vyzkouset na nejakym modelu a jak to udelat, aby mi nwn exploreri a vieweri nepadaly po minute prace : /
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

Dobre Balrogu, ozvi sa mi na icq a ja ti vysvetlim co a ako s texturami. 337 878 691
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

Sice to není čelenka, ale co by jste řekli na pásku přes oči? (pro slepé, při únosech, a tak …)
Aini Wende - Až po špičky oušek zamilovaná elfka.
Burkarie dcera Zlitiruka - Ulomený obr?
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

Ked budu textury od Balroga tak nieje problem pridat trebars pasky na oci ako maju pirati, alebo okuliare ci satky na usta.
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

Když už děláte ty Textury …
Co by jste řekli na to, že by se udělali i jiné ozdoby ?
Třeba lepší sortiment předmětů na záda …

Jako Luk na zádech, štít a meč , štít a sekyra, dvě sekery … atd …

Nevím zdali je na to stejný princip.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

To uz som davno spravil na Thalii. No ma to hacik, ako vsetko ostatne. :biggrin: Ked sadnes na kona tak to posunie vsetky vizualne efekty niekde dole, lebo tam ma kon tu kost co ma clovek na chrbte. Alebo ked si niekto nasadi 3D plast tak to vyzera otrasne. Tiez je jeden bioware bug s animaciami, ktory v urcity cas zhodi kost co drzi vsetky veci na chrbte smerom do brucha. Sice sa mi ho podarilo ako tak neutralizovat, ale hraci ktory pouzivali override s novymi animaciami alebo niecim podobnym zazili zas zbrane v bruchu.
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
kucik
Příspěvky: 326
Registrován: 29. 8. 2006 13.54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kucik »

Nicmene Sylmovy zbrane na zada jsou fakt povedeny a tech stavu kdy to nefunguje je minimum. S moji postavou se mi to jeste nestalo. Hlavne ten system, ze to funguje proste pokazdy kdyz ma hrac zbran v batohu. Takze zadnej predmet navic a castecne to eliminuje, aby u sebe kazdej nosil celej arsenal.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

kucik píše:Nicmene Sylmovy zbrane na zada jsou fakt povedeny a tech stavu kdy to nefunguje je minimum. S moji postavou se mi to jeste nestalo. Hlavne ten system, ze to funguje proste pokazdy kdyz ma hrac zbran v batohu. Takze zadnej predmet navic a castecne to eliminuje, aby u sebe kazdej nosil celej arsenal.
Doufám ale že je možné nést jak Luk tak ještě sečnou či bodnou zbraň. (Luk na zádech, ostatní u pasu)
Aini Wende - Až po špičky oušek zamilovaná elfka.
Burkarie dcera Zlitiruka - Ulomený obr?
kucik
Příspěvky: 326
Registrován: 29. 8. 2006 13.54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kucik »

Samozrejme, rapirek u pasu a luk na zadech. Pokud ma postava u sebe hromadu zbrani, tak je proste ovesena jak vanocni stromecek.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

Samozrejme ze je to mozne.
Obrázek
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

kucik píše:Samozrejme, rapirek u pasu a luk na zadech. Pokud ma postava u sebe hromadu zbrani, tak je proste ovesena jak vanocni stromecek.
:clover: Hlavně jsem se ptal kvůli tomu, že je možné mít na šatech u pasu pochvy na zbraně. :smile: Ne jenom mít ověšena záda.
Naposledy upravil(a) Taury dne 10. 6. 2007 18.08, celkem upraveno 1 x.
Aini Wende - Až po špičky oušek zamilovaná elfka.
Burkarie dcera Zlitiruka - Ulomený obr?
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

Je to mozne, no nieje to tam spravene z dovodu ze to pre mna nebolo nejak dolezite. :ermm:
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Já se teď vrátil z víkendu mimo, zítra musím kreslit komix, ale od úterka začínám svědomitě makat na texturách.

Pokud se mi povede zprávně zkompilovat .plt soubory, tak dodělávání dalších textur, ať třeba barevných štítů, plášťů se znakem Mithaliru nebo Tirianu nebo nových šatů nebo jánevímcoještě už snad nebude problém.

Hlavní je to rozchodit ve snesitelné podobě - což mi připomnělo... pokud tu je někdo šikovný ve 2D grafice..

Jak můžu ve PS CS2 vybírat kouzelnou hůlkou (nebo jakýmkoliv jiným nástrojem) podle hue? Ona mrcha vybírá jen podle rgb. A já si potřebuju rozsekat texturu podle hue do vrstev. Jak se to dá udělat?

(tohle je momentálně zásadní problém, jediná pořádná překážka ve vývoji textur ; ) )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

Sylmael píše:To uz som davno spravil na Thalii. No ma to hacik, ako vsetko ostatne. :biggrin: Ked sadnes na kona tak to posunie vsetky vizualne efekty niekde dole, lebo tam ma kon tu kost co ma clovek na chrbte. Alebo ked si niekto nasadi 3D plast tak to vyzera otrasne. Tiez je jeden bioware bug s animaciami, ktory v urcity cas zhodi kost co drzi vsetky veci na chrbte smerom do brucha. Sice sa mi ho podarilo ako tak neutralizovat, ale hraci ktory pouzivali override s novymi animaciami alebo niecim podobnym zazili zas zbrane v bruchu.
hm … až je mi líto, že makáš na Thálii :shades:
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

kucik píše:Samozrejme, rapirek u pasu a luk na zadech. Pokud ma postava u sebe hromadu zbrani, tak je proste ovesena jak vanocni stromecek.
Jej...teď jsem si představil situaci, kdy jsme vybrali jeden dungeon, jsa low-level, brali jsme, ehm, všecko...Na nás by musel být pohled. Tři meče, dvě sekyry, kyje, dýky atd. atd. atd. :megalol: :megalol:
Brainstorm: Tak mě k napadlo. Když Labir dokázal "systémově definovat" věci, které jsou neukradnutelné, možná by se nechalo "určit", které věci budou takhle viditelné...? Tzn. aby se zamezilo "ověšení" a'la stomeček.
Při představě, že sebou tahám jak cvičný, tak "bojový" meč...no, bych se asi cvičného zbavil. Ale stejně :bigwink: :clover:
Obrázek
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Kdysi by tobylo nepredstavitelne, ale ted, kdyz je v bytech hromada obrovskych trezoru.. *-* by se lidi aspon naucili pouyivat batohy a nechavat veci doma ^_^

(edit) ovsem chudaci ti, co svuj byt nemaji : (

: D a nebudou se stavat veci, jako kdyz u svacinky zacne dama ve vecernich satech najednou machat mecem :DDD to me kdysi dostalo ^__^
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

já sem dycky toužil po sandálkách se šněrováním až pod koleno, kdyby ses nudil :megalol: :megalol:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

photter píše:já sem dycky toužil po sandálkách se šněrováním až pod koleno, kdyby ses nudil :megalol: :megalol:
jhee, dyk to ja vlastne chci taky!! :D Dik za pripomenuti *-* …

.. az se mi povede udelat nejaka schopna verze jakekoliv nove textury a budu si jisty, ze tu uz pujde jako po masle, asi zalozim topic s navrhy na typy obleceni, co nam v Nwn zatim chybi *-* (me treba chybi kosile *-*)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

The_Balrog píše:topic s navrhy na typy obleceni, co nam v Nwn zatim chybi *-* (me treba chybi kosile *-*)
No tak hned přihodím návrh...
...chybí mi hezké kalhoty/sukně ke Kroužkovkám :bigwink: . Konkrétně u těch stávajích mi přijdou hrozně "obyčejné" kalhoty. Hrozně by se mi líbilo, kdyby se dal skloubit "spodek" ze šatů amazonky (nádhera(!), včetně chráničů holení) a nějaký ze stávajích "vršků" kroužkovek :wub: :innocent: .
No a vůbec nejlepší by bylo, kdyby ta kroužkovka měla "kalhoty" (třeba ty co má Kožená košile (AC 2/6) a k tomu zástěrku jako mají právě Amaznočiny šaty. Přeci jen, běhat v zimě s holýma nohama...tu ne každá bojovnice "fyzicky" snese...
I když viděl jsem, že spousta Hráčů tu má u Postav vlastní šaty, takže když bych ten model našel a dal se do EQ konvertnout, tak očividně není takový problém si nechat příslušný model IC "ušít" u Platnéře...?
Obrázek
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

KaTo píše:

všechno existující de skloubit se vším s několika vyjímkama:
* zbroj bude mít takový AC a váhu, jakou má díl "torso"
* díl "robe" překrejvá ostatní
vlez si do toolu a ničeho se neboj, přestože modelů je omezenej počet, dá se s tim dokázat spousta věcí, někdy stačí změnit barvy a výsledek vypadá úplně jinak
"restricted" barvy (černočerná, zárivě bílá, chrom) překrejvaj texturu, což taky podstatně mění výslednej dojem
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Odpovědět