Kose u ohnist

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

někdo na lopatu má a neunese ji :)
možná by spálený maso nemuselo existovat a při neúspěchu v pečení by jenom syrový zmizelo - když to spálíš, asi to flákneš do vohně, ne ?
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Lopata na zakopání nepotřebných věcí...hmmm...to je dobrý nápad! Udělal by se i nožík a s tím by se kopala díra déle... Díky za inspiraci. :smile:

Hmm, možná na ohniště volbu "hodit spálené maso do ohně".

S tou možností vykopávání bych byl opatrnější, technicky to sice jde, ale pak najednou postrádají smysl perzistentní trezory když by byla perzistentní země. A parametrizovat itemy pomocí "jak rychle podléhají pod zemí zkáze" mi přijde sice jako řešení, ale řešení nesmírně náročné. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Labir píše:S tou možností vykopávání bych byl opatrnější, technicky to sice jde, ale pak najednou postrádají smysl perzistentní trezory když by byla perzistentní země.
Puvodni navrh jo, ja to myslel jen tak ze srandy, kdyby to bylo easy, tak jen do restartu serveru, treba :) Mozna bysme si hrali na vykopavani pokladu :)
Naposledy upravil(a) Alcatraz dne 18. 3. 2006 14.01, celkem upraveno 2 x.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Alcatraz píše:
Labir píše:S tou možností vykopávání bych byl opatrnější, technicky to sice jde, ale pak najednou postrádají smysl perzistentní trezory když by byla perzistentní země.
Puvodni navrh jo, ja to myslel jen tak ze srandy, kdyby to bylo easy, tak jen do restartu serveru, treba :) Mozna bysme si hrali na vykopavani pokladu :)
Bez perzistence.….hmmmmmm....A víš že by to šlo? Zajímavý nápad. :smile:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Danseur
Příspěvky: 115
Registrován: 18. 2. 2006 21.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Danseur »

Labir píše:
Alcatraz píše:
Labir píše:S tou možností vykopávání bych byl opatrnější, technicky to sice jde, ale pak najednou postrádají smysl perzistentní trezory když by byla perzistentní země.
Puvodni navrh jo, ja to myslel jen tak ze srandy, kdyby to bylo easy, tak jen do restartu serveru, treba :) Mozna bysme si hrali na vykopavani pokladu :)
Bez perzistence.….hmmmmmm....A víš že by to šlo? Zajímavý nápad. :smile:
Super ! To se mi líbí. Ale možná by šlo ještě něco. Zrušit perzistenci u masa. To stejně vždy nějaké zvíře odnese ne ?
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Blahe pameti UO (god bless this game), byly po cele mape zakopano nekolik pokladu a hraci lovili (misto ryb) nebo schaneli mapy se souradnicemi (+item kompas, ktery uvedl aktualni souradnice). Nebyly tam prechody, jen jedna OBROOVSKA mapa. Prisel na misto, zkusil kopat, kdyz se trefil (vetsinou musel diky toleranci zamerovaciho systemu rozkopat siroke okoli), spawly potvory a kdyz je pobil, objevila se bedna. (...nebo mapa zmizi a resetuji se souradnice...). To jen pro ilustraci z prehistorickych casu :)
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

Alcatraz píše:Blahe pameti UO (god bless this game), byly po cele mape zakopano nekolik pokladu a hraci lovili (misto ryb) nebo schaneli mapy se souradnicemi (+item kompas, ktery uvedl aktualni souradnice). Nebyly tam prechody, jen jedna OBROOVSKA mapa. Prisel na misto, zkusil kopat, kdyz se trefil (vetsinou musel diky toleranci zamerovaciho systemu rozkopat siroke okoli), spawly potvory a kdyz je pobil, objevila se bedna. (...nebo mapa zmizi a resetuji se souradnice...). To jen pro ilustraci z prehistorickych casu :)
Ani mi o tom nelmluv. Kolijrat sem mel namale, kdyz jsme ten poklad kopali a pak na nas zautocila horda kyklopu :crazy:
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Danseur píše:
Labir píše:
Alcatraz píše: Puvodni navrh jo, ja to myslel jen tak ze srandy, kdyby to bylo easy, tak jen do restartu serveru, treba :) Mozna bysme si hrali na vykopavani pokladu :)
Bez perzistence.….hmmmmmm....A víš že by to šlo? Zajímavý nápad. :smile:
Super ! To se mi líbí. Ale možná by šlo ještě něco. Zrušit perzistenci u masa. To stejně vždy nějaké zvíře odnese ne ?
Maso není perzistentní, žádný předmět není. Jen zůstává na místě až do restartu. Oštřit speciálně odnos masa není moc koncepční, protože za čas se objeví něco dalšího co by lidi pohazovali...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Psanec píše:
Alcatraz píše:Blahe pameti UO (god bless this game), byly po cele mape zakopano nekolik pokladu a hraci lovili (misto ryb) nebo schaneli mapy se souradnicemi (+item kompas, ktery uvedl aktualni souradnice). Nebyly tam prechody, jen jedna OBROOVSKA mapa. Prisel na misto, zkusil kopat, kdyz se trefil (vetsinou musel diky toleranci zamerovaciho systemu rozkopat siroke okoli), spawly potvory a kdyz je pobil, objevila se bedna. (...nebo mapa zmizi a resetuji se souradnice...). To jen pro ilustraci z prehistorickych casu :)
Ani mi o tom nelmluv. Kolijrat sem mel namale, kdyz jsme ten poklad kopali a pak na nas zautocila horda kyklopu :crazy:
Díky za super inspiraci. *zatváří se tajuplně*
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ethernity

Příspěvek od Ethernity »

Labir píše:
Danseur píše: Super ! To se mi líbí. Ale možná by šlo ještě něco. Zrušit perzistenci u masa. To stejně vždy nějaké zvíře odnese ne ?
Maso není perzistentní, žádný předmět není. Jen zůstává na místě až do restartu. Oštřit speciálně odnos masa není moc koncepční, protože za čas se objeví něco dalšího co by lidi pohazovali...
Kdyz to maso je jediny predmet, ktery se automaticky vnutí. Chytrý hráč většinou nebere do ivu všechno, co lze vzít. Třeba muj slabej zloděj snad nikdy neodhodil na zem a nenechal ležet nic jinýho než těžké smradlavé slizké maso.
Lord Xeen
Příspěvky: 231
Registrován: 21. 2. 2006 20.33

Příspěvek od Lord Xeen »

Labir píše:
Psanec píše:
Alcatraz píše:Blahe pameti UO (god bless this game), byly po cele mape zakopano nekolik pokladu a hraci lovili (misto ryb) nebo schaneli mapy se souradnicemi (+item kompas, ktery uvedl aktualni souradnice). Nebyly tam prechody, jen jedna OBROOVSKA mapa. Prisel na misto, zkusil kopat, kdyz se trefil (vetsinou musel diky toleranci zamerovaciho systemu rozkopat siroke okoli), spawly potvory a kdyz je pobil, objevila se bedna. (...nebo mapa zmizi a resetuji se souradnice...). To jen pro ilustraci z prehistorickych casu :)
Ani mi o tom nelmluv. Kolijrat sem mel namale, kdyz jsme ten poklad kopali a pak na nas zautocila horda kyklopu :crazy:
Díky za super inspiraci. *zatváří se tajuplně*

Ze by nova subrasa? :thumbup:
"Boj byt nevycerpatelna zdroj zabava i pouceni." - Vugar Malshurd
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Houbeles subrasa. Něco onačejšího. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Labir píše:Houbeles subrasa. Něco onačejšího. :bigwink:
uber rasa :bigwink:
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Lord Xeen
Příspěvky: 231
Registrován: 21. 2. 2006 20.33

Příspěvek od Lord Xeen »

Zpet k tematu - humorna historka :biggrin:

Zakopaval jsem jako spravny zalesak po sobe maso, a kdyz uz jsem to skoro vsechno mel, co se nestalo - hlaska 'Neco jsi nasel' a vsechno to pracne zakopany maso bylo zpatky v invu... :megalol:

Pak bych mel jeste otazku, v mem prispevku o neco vyse, mi slo o to, odlehcit server. Ale nezatezuje zakopane maso server uplne stejne jako nezakopane hozene na zem?
"Boj byt nevycerpatelna zdroj zabava i pouceni." - Vugar Malshurd
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Lord Xeen píše:Zpet k tematu - humorna historka :biggrin:

Zakopaval jsem jako spravny zalesak po sobe maso, a kdyz uz jsem to skoro vsechno mel, co se nestalo - hlaska 'Neco jsi nasel' a vsechno to pracne zakopany maso bylo zpatky v invu... :megalol:

Pak bych mel jeste otazku, v mem prispevku o neco vyse, mi slo o to, odlehcit server. Ale nezatezuje zakopane maso server uplne stejne jako nezakopane hozene na zem?
Ses musel ukliknout a kliknul jsi místo na maso na zem. :smile:
Nezatěžuje, právě že když to zakopeš, tak pro server jako by to nebylo.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno