
edit: Ja jen ze je ten postih na auru uplne zbytecny bez zadneho logickeho duvodu...
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
jednoducha odpoved - dle zakonu mesta ho zabijou : )Wendigo píše:Njn skoda tak cloveka jen otravujou ti greenpeasaci :) Ja uz na to pribrat si treti char nemam ale jednou si mozna nejakeho poradne divokeho feral druida udelam, jen nevim jak se budou tvarit straze na vlka pobihajiciho po Tiru
Logicky duvod tu je a tim je koncepce Eq druida:Wendigo píše: edit: Ja jen ze je ten postih na auru uplne zbytecny bez zadneho logickeho duvodu...
Která už základní filozofii druidství tak nějak ukáže - a máš pravdu, vzít druida a hrát ho jako šelmu do téhle koncepce nezapadá. Zdejší druidi jsou druidi ve smyslu odvození z romantických představ o keltských kněžích, Panoramix, Radagast... nikoli nějaký prapodivný indiáni či werwolfi jakožto přírodní stvoření : ) ježto "ocránci" lesa nejsou, nýbrž spíš "obyvatelé".Druidé na Equilibrii získávají schopnost utišit lesní zvěř. Tak dokáží např, pohodlně projít lesem nebo i provést skupinku jiných postav bez krveprolití. Naopak jakmile druid lesní zvíže zabije či pokácí strom tak je penalizován na auře.
Druidé jsou ochránci lesa, tvorové jejichž duše i tělo je vrostlé do lesa a jeho ducha. Druidé proto nesnáší na sobě dotek kovu. V případě, že si druid obleče oděv s částmi kovu, např. kroužkovou košili, tak je automaticky penalizován na své moudrosti a schopnosti vcítit se do myšlení zvířat a to až do okamžiku kdy tento oděv sundá.
Druidé a hraničáři mají standardně možnost omámit lesní zvíře a tak jej využívat v boji na své straně. Na Equilibrii je ovšem při přestupu s takto omámeným zvířetem mezi lokacemi určitá pravděpodobnost, že se zvíře vytrhne z vůle druida či hraničáře a vrátí se zpět do svého teritoria. Druidé a hraničáři proto tuto svou schopnost mohou používat ale je efektivně odstraněn syndrom "skočím si pro mědvěda a zbytek dne ho vláčím světem"
Achjo … druid je predevsim postava s vysokou modrosti a od toho se odviji i to, ze proste po Tiru jako vlk behat nebude … A hrat druida s nizkou moudrosti jako napr nejakeho lykana, tak to uz zase lae neni druid, je to jen vyuziti nejvhodnejsiho classu nwn k tvorbe postavy …Wendigo píše:Njn skoda tak cloveka jen otravujou ti greenpeasaci :) Ja uz na to pribrat si treti char nemam ale jednou si mozna nejakeho poradne divokeho feral druida udelam, jen nevim jak se budou tvarit straze na vlka pobihajiciho po Tiru
viz. jak to pekne shrnul Balrog …Wendigo píše: edit: Ja jen ze je ten postih na auru uplne zbytecny bez zadneho logickeho duvodu...
Problém EQ "druidství" je v tom, že pokud přivedeš Druida z jiného světa, kde dosud žil podle jiných pravidel (tj. kde nefungoval aurasystém), najednou je na něj aplikován (bez urážky k WB!!!) penalizačně/"likvidační" systém aury, ke kterému můžeš a nemusíš ohnout charakter. Oboje sebou nese svoje.Wendigo píše:...divokeho feral druida udelam, jen nevim jak se budou tvarit straze na vlka pobihajiciho po Tiru…
Zahraj si druidaMagnumik píše:...schopnost utěšit zvěř je hodně velkej bonus na EQ...a tak se to musí něčim vyvážit...
Zalezi na presvedceni postavy a charakteru. Hraci aure postavy vetsinou davaji vetsi dulezitost, nez by dala postava. To je kamen urazu …KaTo píše:Problém EQ "druidství" je v tom, že pokud přivedeš Druida z jiného světa, kde dosud žil podle jiných pravidel (tj. kde nefungoval aurasystém), najednou je na něj aplikován (bez urážky k WB!!!) penalizačně/"likvidační" systém aury, ke kterému můžeš a nemusíš ohnout charakter.
To neni problem systemu aury ani utesovaci moci druidu, ale ze low level leze do lokaci pro nej nebezzpecnych, nic vic nic min … To je to same, jak kdyz bys vzal low level kneze hluboko do hrobky a stezoval by sis, ze jeho Turn undead je na takove mnozstvi/lvl nemrtvych slaby …KaTo píše: Zahraj si druidaa zkus projít např. s mágem nebo knězem do Drehanu
![]()
. Slova schopnost a utěšit najednou dostanou úplně jiný rozměr. Stačí tři lítí jezevci/vlci/pumy (běžný spawn) nebo kombinace čehokoli z těchto "low" zvířat a "trocha" té smůly na kostkách = low lvl druid po pár kolech končí mrtvý. Říkám to jako extrém(!!!), tj. neděje se to denně, ale stává a v prostředí EQ se každá "zbytečná" smrt počítá
. A umřít jen proto, že jsem si na kostkách 3x hodil pod 5 a ten zmetek vlk už potřetí nad 15
...na to už chce tu OOC povahu, kterou má na EQ jen málo hráčů(ek).
Jeste k tomu, že je to nastaveno na EQ prostě jinak (tj. aura system). Takže "dobrý" (ne přesvědčenímWendigo píše:...poradne divokeho feral druida udelam, jen nevim jak se budou tvarit straze na vlka pobihajiciho po Tiru…
Ale problém je v tom, že většina kleriků v té hrobce nebydlí. Kdežto u druida je les jeho doména, jeho domov. A pokud nezvládne ani ty jezevce ,tak pak je třeba se rozhodnou: pokroutit si charakter a vyhýbat se jakýmkoliv zvířatům a nebo se smířit s tím ža aura bude klesat.cybermisa píše: To neni problem systemu aury ani utesovaci moci druidu, ale ze low level leze do lokaci pro nej nebezzpecnych, nic vic nic min … To je to same, jak kdyz bys vzal low level kneze hluboko do hrobky a stezoval by sis, ze jeho Turn undead je na takove mnozstvi/lvl nemrtvych slaby …
Jezevec neni az tak low level nepritel. Pokud druid nezvladne lokaci, kde se spawnuji jezevci (napr. spawnuje se jich tam moc), tak je to pro nej prozatim nebezpecna lokace a tudiz tam "bydlet" nemuze a jeho "domov" bude zatim v loakcich, ktere zvladne. Naprosto logicky.OneHeart píše:Ale problém je v tom, že většina kleriků v té hrobce nebydlí. Kdežto u druida je les jeho doména, jeho domov. A pokud nezvládne ani ty jezevce ,tak pak je třeba se rozhodnou: pokroutit si charakter a vyhýbat se jakýmkoliv zvířatům a nebo se smířit s tím ža aura bude klesat.cybermisa píše: To neni problem systemu aury ani utesovaci moci druidu, ale ze low level leze do lokaci pro nej nebezzpecnych, nic vic nic min … To je to same, jak kdyz bys vzal low level kneze hluboko do hrobky a stezoval by sis, ze jeho Turn undead je na takove mnozstvi/lvl nemrtvych slaby …
Vždyť píšu, že na hru druida nemá každý žaludekcybermisa píše:Zalezi na presvedceni postavy a charakteru. Hraci aure postavy vetsinou davaji vetsi dulezitost, nez by dala postava. To je kamen urazu …
To by mě tedy zajímalo, co je dostatečný lvl druida, který už "konečně" smí "bezpečně" do lesa? Nechci nikomu vnucovat moji představu druida, ale měl jsem za to, že Druid žije v lese ne uprostřed města (všude jinde na ta "červená" zvířata už narazí). Přijde mi od tebe, že srovnávat cestu z Hagu do Drehanu s druhým levelem Mithské hrobkycybermisa píše:To neni problem systemu aury ani utesovaci moci druidu, ale ze low level leze do lokaci pro nej nebezzpecnych, nic vic nic min … To je to same, jak kdyz bys vzal low level kneze hluboko do hrobky a stezoval by sis, ze jeho Turn undead je na takove mnozstvi/lvl nemrtvych slaby …
no - to je problem Rise, ze v ni nejsou bezpecnejsi lesy nez Divocina... to u nas to je jine : ))KaTo píše:To by mě tedy zajímalo, co je dostatečný lvl druida, který už "konečně" smí "bezpečně" do lesa? Nechci nikomu vnucovat moji představu druida, ale měl jsem za to, že Druid žije v lese ne uprostřed města (všude jinde na ta "červená" zvířata už narazí). Přijde mi od tebe, že srovnávat cestu z Hagu do Drehanu s druhým levelem Mithské hrobky![]()
není zrovna stejná váhová kategorie..
Vsak ve vysledku je jedno, jestli te zabije presila kostlivcu nebo presileny grizzly ne?KaTo píše:To by mě tedy zajímalo, co je dostatečný lvl druida, který už "konečně" smí "bezpečně" do lesa? Nechci nikomu vnucovat moji představu druida, ale měl jsem za to, že Druid žije v lese ne uprostřed města (všude jinde na ta "červená" zvířata už narazí). Přijde mi od tebe, že srovnávat cestu z Hagu do Drehanu s druhým levelem Mithské hrobkycybermisa píše:To neni problem systemu aury ani utesovaci moci druidu, ale ze low level leze do lokaci pro nej nebezzpecnych, nic vic nic min … To je to same, jak kdyz bys vzal low level kneze hluboko do hrobky a stezoval by sis, ze jeho Turn undead je na takove mnozstvi/lvl nemrtvych slaby …![]()
není zrovna stejná váhová kategorie..
Taky mi to trvalomagnumik píše:Druida shodou okolností chvilku hraju...nicméně mám jiný starosti než běhat po divočině a uklidnovat vlky a pumykrom toho, sem se tam ještě neodvážil... jelikož si na to musím nejdřív zvyknout
Hele ale rozdil v sile classu, buildu, powerbuilding atd a nasledna sila spawnu to opet neni problem druidske tisici moci, ale nevyvazenosti nwn …KaTo píše:Taky mi to trvalomagnumik píše:Druida shodou okolností chvilku hraju...nicméně mám jiný starosti než běhat po divočině a uklidnovat vlky a pumykrom toho, sem se tam ještě neodvážil... jelikož si na to musím nejdřív zvyknout
. Taky si nemyslím, že je cílem Druidství "založit" si Druida a pak běhat po lese a tišit zvířata. Ovšem, když už do toho lesa vlezu..měl bych ho aspoň na cestách mít pod kontrolou ve VETSINE případů (což systém tišení zrovna nedává). Stačí ti za společníka nějaký build mnicha/kněze/čaroděje co ti zvedne spawn... *rozesměje se* OOC je to legrace, IC je to..mnoo.. *pořád se OOC směje* ...minimálně o kejhkák než ten "PG" vedle tebe ty jezevce hravě zabije.
Chyba. V lesích je NPC spawn nezávislý na tom kdo/kolik/jaký level je v lokaci, maximálně může zapůsobit faktor náhody. Dungeon spawn který k tomuto a dalšímu přihlíží je jak říká název pouze v dungeonech.KaTo píše:Taky mi to trvalomagnumik píše:Druida shodou okolností chvilku hraju...nicméně mám jiný starosti než běhat po divočině a uklidnovat vlky a pumykrom toho, sem se tam ještě neodvážil... jelikož si na to musím nejdřív zvyknout
. Taky si nemyslím, že je cílem Druidství "založit" si Druida a pak běhat po lese a tišit zvířata. Ovšem, když už do toho lesa vlezu..měl bych ho aspoň na cestách mít pod kontrolou ve VETSINE případů (což systém tišení zrovna nedává). Stačí ti za společníka nějaký build mnicha/kněze/čaroděje co ti zvedne spawn... *rozesměje se* OOC je to legrace, IC je to..mnoo.. *pořád se OOC směje* ...minimálně o kejhkák než ten "PG" vedle tebe ty jezevce hravě zabije.
V okamžiku kdy proti sobě stojí dvě kostky (a ty v tišící moci proti sobě stojí), pak souhlasím, že nastupuje NWN "omezený" počet "nízkých" HP druida proti "vysoké" dmg zvířat vs tišení 1x za kolo vs X útoků od X zvířat na "low" druida... V 96% případů druid utiší i několik zvířat najednou, ovšem za mou kariéru jsem už několikrát (ty 4%) zažil, že druid si opakovaně házel 1-5 a "obyčejní" vlci 15-20. Z čehož kouká pro "malého" druida smrt. Pokud vedle druida stojí nařachaná postava tak v "lepším" případě smrt vlků, v horším druida. To že v IC rovině je to přesně opačně - druid se jaksi "musí" vyrovnávat s tím, že selhal a musel být doslova vysekán z tlamy těch "chlupáčků" mi přijde "zbytečné" zpestření.cybermisa píše:Hele ale rozdil v sile classu, buildu, powerbuilding atd a nasledna sila spawnu to opet neni problem druidske tisici moci, ale nevyvazenosti nwn …
Aha. Takže "cizí" buildy v tom nemají co dělat. Holt jen +- spawn v lokaci. Ale že umí TAKY zaškodit, mrška!labir píše:Chyba. V lesích je NPC spawn nezávislý na tom kdo/kolik/jaký level je v lokaci, maximálně může zapůsobit faktor náhody. Dungeon spawn který k tomuto a dalšímu přihlíží je jak říká název pouze v dungeonech.
Taky tu nemám přímo druida, ale jen jen postavu "nad levely druida", které jsem velmi rychle včlenil do charakteru "toleranci" k přírodě. Krom toho s jednou druidkou už nějaký ten měsíc žiju a často u ní na monitoru vidím, co to "obnáší".magnumik píše:…
Ja to ale nemyslel nijak spatne … NWN bohuzel neni NWN2, kde jsou tuny prestige classu navic … Skladba a volba classu je vlastne primarni deskriptor postavy, minimalne ze systemoveho hlediska …magnumik píše: já sem si právě uvědomil, že jak psal cybermisa, tak nehraju druida, ale pouze sem vybral nejbližší, nejvhodnější povolání pro hraní mojí postavy...
Jinymi slovy, kdyby Labir neudelal Tisici moc, kterou jsem kdysi davno v dobach praveku zacal s velkym nadsenim prosazovat, tak by si ted nikdo nestezoval a vsichni by se spokojili se systemovou animal empathy a jen by se reklo, ze holt druidi nejsou tak silni, aby zvladli vic nez jedno zvire …KaTo píše: …