CEPove zbrane

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Lord Xeen
Příspěvky: 231
Registrován: 21. 2. 2006 20.33

CEPove zbrane

Příspěvek od Lord Xeen »

Jelikoz tyto zbrane maji 'neklasicke' oznaceni typu, plyne z toho nekolik veci:
- na zbrane techto typu nejsou featy typu weapon focus, weapon specialization, atd.
- nefunguji na ne kouzla jako flame weapon (engine si asi mysli, ze nejde o zbran)

Resenim by asi bylo, priradit tyto pridane zbrane do existujicich kategorii, ktere engine zna.
"Boj byt nevycerpatelna zdroj zabava i pouceni." - Vugar Malshurd
TheStoupa
Příspěvky: 22
Registrován: 26. 2. 2006 20.59

Re: CEPove zbrane

Příspěvek od TheStoupa »

Lord Xeen píše:Jelikoz tyto zbrane maji 'neklasicke' oznaceni typu, plyne z toho nekolik veci:
- na zbrane techto typu nejsou featy typu weapon focus, weapon specialization, atd.
- nefunguji na ne kouzla jako flame weapon (engine si asi mysli, ze nejde o zbran)

Resenim by asi bylo, priradit tyto pridane zbrane do existujicich kategorii, ktere engine zna.
obavam se, ze tohle reseni je stejne problematicke - ony ty zbrane maji mam pocit novy typ aby mely take nove zakladni vlastnosti. pokud ji priradis k standardnimu typu, tak se z toho stane jen novy vzhled pro standardni zbran. tedy moc do toho nevidim, ale mam dojem, ze tak to v NwN funguje. kdyztak me nekdo opravte...
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Přiřadit to ke stávajícímu typu nejde už jen díky modelu - nejsou kompatibilní. Stejně tak jak píše Stoupa charakteristiky typu poškození, velikosti poškození, rozsah critikalu, koeficient kritikalu a další desítky parametrů jsou vztaženy ke skupině. Navíc by se muselo jednat o zásah do haků a navíc do CEPu (např. nějakým přepisným hakem) což by mohlo vnést dost nestability.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Re: CEPove zbrane

Příspěvek od snowman »

Lord Xeen píše:Jelikoz tyto zbrane maji 'neklasicke' oznaceni typu, plyne z toho nekolik veci:
- na zbrane techto typu nejsou featy typu weapon focus, weapon specialization, atd.
- nefunguji na ne kouzla jako flame weapon (engine si asi mysli, ze nejde o zbran)

Resenim by asi bylo, priradit tyto pridane zbrane do existujicich kategorii, ktere engine zna.
To přece není problém, ne? :smile:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Zamčeno