Behani se zranenim

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Behani se zranenim

Příspěvek od Psanec »

Labire slo by nejak osetrit, aby clovek co je tezce ranen sel pomalu, jako kdyz ma mod vyhledavani a kdyz je temer mrtvev, aby se sinul jak snek ?

Uz me docela prestava bavit koukat na pobihajici camrdy, kteri jsou tezce raneni autikaji skrz vodu, aby se co nejrychleji vylecili a mohli se vratit znova bojovat … :angry:
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4172
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arto »

Podle mě by to mělo záviset na odolnosti, nebo na rase. Každej vydrží něco jinýho že...
Wanting something does not give you the right to have it.
TheStoupa
Příspěvky: 22
Registrován: 26. 2. 2006 20.59

Příspěvek od TheStoupa »

Arto píše:Podle mě by to mělo záviset na odolnosti, nebo na rase. Každej vydrží něco jinýho že...
vsak to taky na odolnosti zalezi, ne? odolnost -> pocet zivotu -> mez pro tezce zranen/temer mrtev.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Což o to udělat by to šlo. Když by se to navázalo na již existující cykly tak by to snad ani moc nelagovalo. Ale mělo by to za následek např. to, že efektivní mez životů by se scvrkla na cca 1/2. Protože když tě něco zraní na "těžce zraněn" tak většinou postava začne ustupovat pokud nevidí, že co nevidět vyhraje. Teď by ustupovala dříve, protože ustupovat se zpomalením je skoro jistá smrt. V kombinaci se sílou NPC potvor by to bylo dost smrtící.

Tohle je spíš na kultuře hráčů. Skuste "běhačům" třeba OOC vysvětlit co a jak by se patřilo, když nepochopí příklad. Vysvětlení od hráče je kolikrát lépe přijato než od DM.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4172
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arto »

TheStoupa píše: vsak to taky na odolnosti zalezi, ne? odolnost -> pocet zivotu -> mez pro tezce zranen/temer mrtev.
Měl sem namysli že takovej gnóm mág se nebude pohybovat těžce raněn rychleji než třeba člověk barbar.
Wanting something does not give you the right to have it.
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

Ale zase pořád všechno omezovat systémem... to za nás už ten systém může hrát.
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
Ethernity

Příspěvek od Ethernity »

Jo to nechte na hráčích. Já třeba běhavý otroky na ostrově střílim :megalol:
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

hm … Njn , ale vypada to divne, kdyz kolem Vas probehne tezce zranenej clovek a skrz vodu :))

Si predstavim cloveka/tvora, treba se zlomenou nohou jak pelasi a vubec mu nevadi, ze ma otevrenou zlomeninu a nebo mu ruka visi na masu kuzi a malem upadne opd rany co do ni dostal mecem atd …

Vypada to smesne …
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

Psanec píše:hm … Njn , ale vypada to divne, kdyz kolem Vas probehne tezce zranenej clovek a skrz vodu :))

Si predstavim cloveka/tvora, treba se zlomenou nohou jak pelasi a vubec mu nevadi, ze ma otevrenou zlomeninu a nebo mu ruka visi na masu kuzi a malem upadne opd rany co do ni dostal mecem atd …

Vypada to smesne …
Tak se začni ve hře smát a ptát se jak se mu běhá bez nohy :megalol:
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
Fantalas
Příspěvky: 84
Registrován: 18. 2. 2006 11.53
Bydliště: Budvarovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fantalas »

Psanec píše:hm … Njn , ale vypada to divne, kdyz kolem Vas probehne tezce zranenej clovek a skrz vodu :))

Si predstavim cloveka/tvora, treba se zlomenou nohou jak pelasi a vubec mu nevadi, ze ma otevrenou zlomeninu a nebo mu ruka visi na masu kuzi a malem upadne opd rany co do ni dostal mecem atd …

Vypada to smesne …
No můžeme bejt hustý a z near death se léčit měsíc ig :smile:

Ale to zpomalení pohybu by bylo fajn.
When I laugh it's tears I hide and when I cry it's joy inside.
Ethernity

Příspěvek od Ethernity »

Psanec píše:Si predstavim cloveka/tvora, treba se zlomenou nohou jak pelasi a vubec mu nevadi, ze ma otevrenou zlomeninu a nebo mu ruka visi na masu kuzi a malem upadne opd rany co do ni dostal mecem atd …
Smrt dává křídla :smile:
Danseur
Příspěvky: 115
Registrován: 18. 2. 2006 21.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Danseur »

Jasne, muzeme to stale priblizovat realite, jak vtipne poznamenal Fantalas s tim lecenim :smile: . Ale zkuste se zamyslet jakej by to melo dopad. Barbar by se citil sice jeste vic barbarem, protoze fakt neco ustoji se svym poctem zivotu, ale predstavte si kouzelnicka, nebo zlodejicka co schyta jeden sip a soura se krokem ?
Ja vim, vypadalo by to supr, ale aby tu pak nebehali sami barbari a monkove napriklad.

S tim behanim near death hracu nejlepe pres rybnik. Nemuze byt kazdy hned zkuseny hrac po pripojeni na hcrp server. Mne taky notnou chvili na alhambrii trvalo nez jsem zjistil co a jak a ti kdo pamatuji uz jen to jak vypadala moje prvni postava mi daji za pravdu :biggrin:

Oni na to proste casem prijdou, navedte je at ctou forum. Pokud je vidi pri tom DM, muze jim to osladit..napr. zakopnutim a topenim a pekne se po nich povozit :bicycle:
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Danseur píše: Oni na to proste casem prijdou, navedte je at ctou forum. Pokud je vidi pri tom DM, muze jim to osladit..napr. zakopnutim a topenim a pekne se po nich povozit :bicycle:
to ne :angry: pud sebezachovy je pud sebezachovy. Myslim, ze nekteri to znaji moc dobre :shades:
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Para
Příspěvky: 16
Registrován: 26. 2. 2006 14.51

Příspěvek od Para »

Mě se take moc realisticke nejeví, když polomordovaná postava pobihá mezi městy či při sběru jahod, nebo je ji prostě lhostejné, že je polomrtvá a ona klidne klábosí o počasí na nároží...

V boji je to ale o něčem jiném, každému z bojovniků se přeci už od přírody vyplaví do krevniho oběhu takové množství hormonů a dalšich látek, které otupují bolest a umožnují bezprostřední zvýšení výkonnosti tim i přežití. Daní za to ale pravidelně bývá následná celková rychlejší vyčerpanost.

Jestli bych si tedy moh přát - rád bych, kdyby se nějak povedlo zařidit, že třeba spotřeba jidla, pití a spánku by při běhu vzrůstala alespon na dvojnasobek a při poraněni obdobně.

Vim, že se to hezky povidá a jiný s tím může mit naprosto neadekvátní hromady práce - a tak to prosím berte jen jako mou fantazii. Na druhou stranu už jsem na EQ mnohokrát zažil, že nějaký nápad dokáže někdo zrealizovat obdivuhodně brylantně. :yes:
Neboj se nevědění - boj se lživého vědění - od něho pochází veškeré zlo světa.
slupka
Příspěvky: 46
Registrován: 12. 3. 2006 22.48

Příspěvek od slupka »

jestli vam vadi, ze nad postavou sviti napis near death, tak reknete labirovi, at ho odmaze a mate to :excl: nebude vas to pak vzrusovat. jinak zpomaleni v oblasti near death neni spatny napad.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

slupka píše:jestli vam vadi, ze nad postavou sviti napis near death, tak reknete labirovi, at ho odmaze a mate to :excl: nebude vas to pak vzrusovat. jinak zpomaleni v oblasti near death neni spatny napad.
Ja bych prosil jedno odmazani meho jmena z postavy a pokud mozno i z logu. A taky nechci aby se zobrazovalo moje povolani a level ve vypisu hracu pri loginu.

((P.S. Mysleno ironicky. Takoveto pozadavky se museji rikat BW ne labirovi a BW s tim evidentne nic delat nechce))
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Zpomalení nebude, je to příliš ultimativní a pokud mám volit mezi hratelností a pseudorealitou tak volím hratelnost. Ovšem zvýšená spotřeba jídla při větším poranění... hmmm.. to není až tak problém udělat...to se mi líbí. Díky za nápad.

2Slupka: Nápis nad postavou je skriptově neuchopitelný. Tj. nejde změnit nebo nechat zmizet ani kdybych chtěl. Navíc i kdyby to šlo tam zůstane - vzhledem k omezeným grafickým možnostem NWN jinak nejde poznat zranění postavy. A že takové zranění near death musí jít poznat na první pohled...

Ovšem teď mě něco s tím near death napadlo.… Použiji náhodu. Kdo bude těžce raněn bude mít šanci na to, že když nepřehodí DC výdrže dle velikosti zranění tak prostě omdlí. Takže spěšný ústup z boje bude zachován a postih na postavy ignorující své zranění aplikován taky. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Para
Příspěvky: 16
Registrován: 26. 2. 2006 14.51

Příspěvek od Para »

A ještě jeden aspekt bych uvítal a to rozšiření rozsahu ve kterém je postava v bezvědomí - tedy již nehybně ležicí ale spolubojovnikem spasitelná pomocí obyčejné lékarny. I mnohá zviřata v realitě vetřelce jen "uzemní" a pak jdou po svém... Posílilo by to pospolitost v boji a taky by to víc odpovidalo realitě, kdy mnozí nejsou hned fatálně K.O.

Je ale obecně na EQ velmi pozitivni, že si zadarmo hraju prakticky novou hru a navíc, že si ještě takto můžu o něco požádat, že si toho někdo všimne a úpně zadarmo zas zainvestuje svůj čas..., zapřemejšlí a udělá třeba něco ještě lepšího :bigwink:
Neboj se nevědění - boj se lživého vědění - od něho pochází veškeré zlo světa.
Zamčeno