Maxování životů

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

OneIceOne
Příspěvky: 318
Registrován: 15. 3. 2006 10.24

Maxování životů

Příspěvek od OneIceOne »

Planuje se toto nějak pozměnit, když jsme na rp serveru? Myslím systémově, ne apel na hráčovo svědomí :dry: Proste jeden hod a konec, na vyznamu odolnost a trochu se to rozleje.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Re: Maxování životů

Příspěvek od labir »

OneIceOne píše:Planuje se toto nějak pozměnit, když jsme na rp serveru? Myslím systémově, ne apel na hráčovo svědomí :dry: Proste jeden hod a konec, na vyznamu odolnost a trochu se to rozleje.
To jsem moc nepochopil. Jak to myslíš?
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

Naklikavanie lvl kym na kocke nie je hodene maximum...
Cize ak ma hrac fightera s odolnostou 16/+3. tak si pocka kym mu to neprida 13hp...
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Rahwin píše:Naklikavanie lvl kym na kocke nie je hodene maximum...
Cize ak ma hrac fightera s odolnostou 16/+3. tak si pocka kym mu to neprida 13hp...
Hmm..myslel jsem si to. To myslím ani ošetřit moc nejde.…
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
OneIceOne
Příspěvky: 318
Registrován: 15. 3. 2006 10.24

Příspěvek od OneIceOne »

Postava si nahazuje uroven, koukne na vysledek a koukne na životy, pokud neni max, zrusi a rozdeluje dokud neni max. první tři urovne dava hra max, pak nahazuje bonus za povolaní nahodne. Ptám se zda se neplánuje uprava,kdy vysledek nebude videt, tedy bude to nahodné. Projeví se odolní jedinci s větší počtem životů, jako válečníci a tak a kouzleníci se budou trochu více bát. uprava byla na arkh 2, kdy zaverečná tabulka v oblasti zivotů byla začernená. :bigwink:

edit. když to bylo tam snad to jde a co jsem videl ve hre, tak jsi pomerne tvrdák na tvorbu v nwn :dribble: , podle mě by se to na rp server pomerne hodilo...
Naposledy upravil(a) OneIceOne dne 22. 3. 2006 21.12, celkem upraveno 2 x.
Talmarin
Příspěvky: 80
Registrován: 23. 2. 2006 15.45

Příspěvek od Talmarin »

Reseni maji treba myslim na Ark2 … tu hozenou hodnotu prekryje cerny flek :bigwink:
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Začernalá..hmm..to by snad šlo, ale to bude zásah do haků. Takže případně až v rozšíření.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Labir píše:Hmm..myslel jsem si to. To myslím ani ošetřit moc nejde.…
Jediny, kde sou napsany zivoty, tak v tom dialogu na konci levelup. A ten de nechat zakryt, takze neni videt ten hod a bud to prijmu, nebo odmitnu, ale nevim kolik sem si hodil.

Problem je, ze na tomhle serveru za soucasnyho stavu by takove opatreni nebylo nic platne.

… i kdyz .. po par zmenach ..
Naposledy upravil(a) Alcatraz dne 22. 3. 2006 21.13, celkem upraveno 1 x.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

já se obávám, že Labir je tolik vzdálenej PG, že neví přesně, co myslíš

když házíš lvl, vidíš na závěrečným screenu, kolik si dostal HP - pokud nehodils plnej počet, nic ti nebrání dát "cancel" a házet znova...a to tak dlouho, až se ti plnej počet povede
A2 a mintaka to maj ošetřený maskou přes tenhle screen, takže víš prd, koliks hodil
další takovej často a brutálně zneužívanej bug je tzv. věčnej první útok
pokud po prvním útoku přehodíš zbraň, začnou se útoky počítat znova vod začátku - stačí dát dvě zbraně do dvou vedlejších quickslotů a jen tak prstíčkama kmitat a to je pane AB :)
na alhambrii to bylo ošetřený tak, že tasení zbraně přerušilo všechny akce postavy
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

Tam ani tak nejde o to AB, ako o skoro nekonecny pocet utokov...:)
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

tam teda kurva de vo AB, těch útoků zase tolik neuděláš, nějaká prodleva tam je :bigwink:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

Dobre teda, na nizkych urovniach je to o utokoch, na vyssich o ab...
Moze byt? :D
(a aj na nizkych a aj na vysokych urovniach je to bugusing :) )
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

ustupuju o píď...je to tak jak píšeš ale víš, že já nízký lvly nehraju a nikdy sem s žádnou postavou nízkej lvl neměl :megalol: :megalol: :megalol: :megalol:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Fantalas
Příspěvky: 84
Registrován: 18. 2. 2006 11.53
Bydliště: Budvarovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fantalas »

lol :biggrin:
When I laugh it's tears I hide and when I cry it's joy inside.
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

Doporučení: nepsat o takových zneužitelných věcech moc na forum, ale kdyžtak PM WB... což? :bigwink:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
kashe
Příspěvky: 80
Registrován: 26. 2. 2006 11.24

Příspěvek od kashe »

s maxovanim je to težky...tose da soudit až podle vyššího lvl ..to nahazovani funguje tak že vetšinou ten prvni pokus da maximum ( na 6 lvl mi to zatim dalo pokaždý plnej )

Nepsat na foru : no..ono tohle je pomerne hodne znama vec ..spiš asi vyjadřeni teamu že to neni spravne.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

kashe píše:s maxovanim je to težky...tose da soudit až podle vyššího lvl ..to nahazovani funguje tak že vetšinou ten prvni pokus da maximum ( na 6 lvl mi to zatim dalo pokaždý plnej )

Nepsat na foru : no..ono tohle je pomerne hodne znama vec ..spiš asi vyjadřeni teamu že to neni spravne.
ne, hazi to random. Ale prvnich par levelu (4 nebo 5) ti to da vzdycky max. Abys nezacinal jako fighter s 1 zivotem.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

kashe píše:
Nepsat na foru : no..ono tohle je pomerne hodne znama vec ..spiš asi vyjadřeni teamu že to neni spravne.
Já ale mluvil o tom, co psal Photter.… To by se šířit nemuselo, to už tak "obecné" není
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

Myslim, ze snowman narazal na trik s menenim zbrane...:)
Ale on uplne nepochopil prisne tajnu akciu s utajovanym nazvom "Oddelit zrno od pliev"
Labir napisal script detekujuci taketo spravanie a po spravnej motivacii na fore sa hraci ochotni zneuzivat system zapisovali na dm tabulku, a Ix ma pre nich specialny daresek (ci deresek? :) )
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

A hody jsou opravdu RANDOM - to, že to někomu dá 6 nebo 10 levelů maximum, je prostě možné, i když méně pravděpodobné.

Celkově ale když se zamyslíte, tak v tom také není zas takový problém, který by nějak kazil hru - protože prostě každá postava má dané maximum dle bonusu odolnosti tj. víceméně ve výsledku ty HP odpovídají realitě - to spíš bych viděl jako problém, kdyby to díky randomu způsobilo, že ork bojovník, který trénuje tělo, boj a kondici má na 10. levelu 50HP a gnom mág na 10. levelu by měl to samé - nevidím v tom moc logiku a to, že se to odvíjí od odolnosti, což JE logické, by ztratilo z 99% procent na významu - to bychom pak mohli chtít, aby při postupu se taky do skillů body rozhodily náhodně - i to by odporovalo IC realitě...

Prostě to není problém a hru ostatním to nekazí - tu kazí úplně jiné věci... :smile:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Zamčeno