
Maxování životů
Moderátor: Dungeon Master
Maxování životů
Planuje se toto nějak pozměnit, když jsme na rp serveru? Myslím systémově, ne apel na hráčovo svědomí
Proste jeden hod a konec, na vyznamu odolnost a trochu se to rozleje.

-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maxování životů
To jsem moc nepochopil. Jak to myslíš?OneIceOne píše:Planuje se toto nějak pozměnit, když jsme na rp serveru? Myslím systémově, ne apel na hráčovo svědomíProste jeden hod a konec, na vyznamu odolnost a trochu se to rozleje.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Postava si nahazuje uroven, koukne na vysledek a koukne na životy, pokud neni max, zrusi a rozdeluje dokud neni max. první tři urovne dava hra max, pak nahazuje bonus za povolaní nahodne. Ptám se zda se neplánuje uprava,kdy vysledek nebude videt, tedy bude to nahodné. Projeví se odolní jedinci s větší počtem životů, jako válečníci a tak a kouzleníci se budou trochu více bát. uprava byla na arkh 2, kdy zaverečná tabulka v oblasti zivotů byla začernená. 
edit. když to bylo tam snad to jde a co jsem videl ve hre, tak jsi pomerne tvrdák na tvorbu v nwn
, podle mě by se to na rp server pomerne hodilo...

edit. když to bylo tam snad to jde a co jsem videl ve hre, tak jsi pomerne tvrdák na tvorbu v nwn

Naposledy upravil(a) OneIceOne dne 22. 3. 2006 21.12, celkem upraveno 2 x.
Jediny, kde sou napsany zivoty, tak v tom dialogu na konci levelup. A ten de nechat zakryt, takze neni videt ten hod a bud to prijmu, nebo odmitnu, ale nevim kolik sem si hodil.Labir píše:Hmm..myslel jsem si to. To myslím ani ošetřit moc nejde.…
Problem je, ze na tomhle serveru za soucasnyho stavu by takove opatreni nebylo nic platne.
… i kdyz .. po par zmenach ..
Naposledy upravil(a) Alcatraz dne 22. 3. 2006 21.13, celkem upraveno 1 x.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
já se obávám, že Labir je tolik vzdálenej PG, že neví přesně, co myslíš
když házíš lvl, vidíš na závěrečným screenu, kolik si dostal HP - pokud nehodils plnej počet, nic ti nebrání dát "cancel" a házet znova...a to tak dlouho, až se ti plnej počet povede
A2 a mintaka to maj ošetřený maskou přes tenhle screen, takže víš prd, koliks hodil
další takovej často a brutálně zneužívanej bug je tzv. věčnej první útok
pokud po prvním útoku přehodíš zbraň, začnou se útoky počítat znova vod začátku - stačí dát dvě zbraně do dvou vedlejších quickslotů a jen tak prstíčkama kmitat a to je pane AB :)
na alhambrii to bylo ošetřený tak, že tasení zbraně přerušilo všechny akce postavy
když házíš lvl, vidíš na závěrečným screenu, kolik si dostal HP - pokud nehodils plnej počet, nic ti nebrání dát "cancel" a házet znova...a to tak dlouho, až se ti plnej počet povede
A2 a mintaka to maj ošetřený maskou přes tenhle screen, takže víš prd, koliks hodil
další takovej často a brutálně zneužívanej bug je tzv. věčnej první útok
pokud po prvním útoku přehodíš zbraň, začnou se útoky počítat znova vod začátku - stačí dát dvě zbraně do dvou vedlejších quickslotů a jen tak prstíčkama kmitat a to je pane AB :)
na alhambrii to bylo ošetřený tak, že tasení zbraně přerušilo všechny akce postavy
ne, hazi to random. Ale prvnich par levelu (4 nebo 5) ti to da vzdycky max. Abys nezacinal jako fighter s 1 zivotem.kashe píše:s maxovanim je to težky...tose da soudit až podle vyššího lvl ..to nahazovani funguje tak že vetšinou ten prvni pokus da maximum ( na 6 lvl mi to zatim dalo pokaždý plnej )
Nepsat na foru : no..ono tohle je pomerne hodne znama vec ..spiš asi vyjadřeni teamu že to neni spravne.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
Já ale mluvil o tom, co psal Photter.… To by se šířit nemuselo, to už tak "obecné" neníkashe píše:
Nepsat na foru : no..ono tohle je pomerne hodne znama vec ..spiš asi vyjadřeni teamu že to neni spravne.
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Myslim, ze snowman narazal na trik s menenim zbrane...:)
Ale on uplne nepochopil prisne tajnu akciu s utajovanym nazvom "Oddelit zrno od pliev"
Labir napisal script detekujuci taketo spravanie a po spravnej motivacii na fore sa hraci ochotni zneuzivat system zapisovali na dm tabulku, a Ix ma pre nich specialny daresek (ci deresek? :) )
Ale on uplne nepochopil prisne tajnu akciu s utajovanym nazvom "Oddelit zrno od pliev"
Labir napisal script detekujuci taketo spravanie a po spravnej motivacii na fore sa hraci ochotni zneuzivat system zapisovali na dm tabulku, a Ix ma pre nich specialny daresek (ci deresek? :) )
A hody jsou opravdu RANDOM - to, že to někomu dá 6 nebo 10 levelů maximum, je prostě možné, i když méně pravděpodobné.
Celkově ale když se zamyslíte, tak v tom také není zas takový problém, který by nějak kazil hru - protože prostě každá postava má dané maximum dle bonusu odolnosti tj. víceméně ve výsledku ty HP odpovídají realitě - to spíš bych viděl jako problém, kdyby to díky randomu způsobilo, že ork bojovník, který trénuje tělo, boj a kondici má na 10. levelu 50HP a gnom mág na 10. levelu by měl to samé - nevidím v tom moc logiku a to, že se to odvíjí od odolnosti, což JE logické, by ztratilo z 99% procent na významu - to bychom pak mohli chtít, aby při postupu se taky do skillů body rozhodily náhodně - i to by odporovalo IC realitě...
Prostě to není problém a hru ostatním to nekazí - tu kazí úplně jiné věci...
Celkově ale když se zamyslíte, tak v tom také není zas takový problém, který by nějak kazil hru - protože prostě každá postava má dané maximum dle bonusu odolnosti tj. víceméně ve výsledku ty HP odpovídají realitě - to spíš bych viděl jako problém, kdyby to díky randomu způsobilo, že ork bojovník, který trénuje tělo, boj a kondici má na 10. levelu 50HP a gnom mág na 10. levelu by měl to samé - nevidím v tom moc logiku a to, že se to odvíjí od odolnosti, což JE logické, by ztratilo z 99% procent na významu - to bychom pak mohli chtít, aby při postupu se taky do skillů body rozhodily náhodně - i to by odporovalo IC realitě...
Prostě to není problém a hru ostatním to nekazí - tu kazí úplně jiné věci...

Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat