Časové zkušenosti

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

The_Balrog píše:Podle mne by měla postava kromě zkušeností také dostávat za svou nepřítomnost průměrnou výplatu ve velikosti jejího průměrného přijmu za poslední IC měsíc, k tomu by se jí měly odečítat zlaťáky za jídlo (pokud žádné nemá, samozřejmě by strádala a umírala hlady) a samozřejmě i za opravy šatů, vybavení a zbraní.

Pak by se nám tu všem žilo úplně nádherně a byli bychom úžasně spokojení.

No ne?
Ne. Zapomínáš na výpočet pravděpodobnosti úmrtí postavy. Po nalogování na druhou stranu bys pak jen dostal vygenerované info kde tě co zabilo. :)


Souhlasím s Kokosákem že je nějaké vyrovnávání XP nesmysl. Zamyslete se nad tím, kam to v životě dotáhli vaši spolužáci ze základky. No nejsou občas ty nůžky nefér? :D
Co vlastně chybí postavě na nižší úrovni? Dobře zahraná postava dokáže i na prvním lvl zahnat postavu 12+ na útěk. Nebo si získat její respekt.. Byl jsem při nejednom případě. Začlenění do společnosti na úrovni také závislé není, tak k čemu to.. Maximálně pro CvC nebo zabíjení nestvůr. A pro to už se holt ta postava musí hrát. Přijde mi ale rozumnější, pokud nemám dost času, hrát nějaký méně bojový charakter.
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

Má to tady pěkný náběh na flame, zkuste to příště bez osobních útoků pánové a případné dámy.

K tomuto tématu pouze jediné. Tohle dokáží s přehledem srovnat pouze často přítomní DM a jejich odměny. Pokud vám za dobrou hru DM přihodí xxxxXP, máte bez problémů šanci držet se s neustále hranou postavou.
O DM a odměnách se tu někde něco píše, nebudu vyrypovat.

JInak se přikláním na stranu odpůrců změny. EXP jsou zkušenosti. Serin, pokud jej neovládám, se někde fláká. A flákáním se se zkušenosti nenabírají. Ty se nabírají prací, bojem či jinými činnostmi. Ten příměr s pracovitým a líným je dobrý. Proč je nějaký člověk ve věku 30 letech šéfem velké firmy a jiný bezdomovcem a feťákem? Oba jsou přeci ve "hře" stejně dlouho, takže mají oba "nárok" na limuzíny a pěkný holky a přepychovou vilu. Opravdu v tom vidím jednu politickou stranu.

Já jsem ve hře sice hodně, ale díky pravidelnému umírání a už odbouranému postihu jsem taky lezl jak šnek. Většina postav, se kterýma jsem začínal a které hrávají pravidelně je o pár levelů výš a taky s tím nic nenadělám..
Postava je založená cca 20.3 2007 a je na 13. levelu. A hrávám téměř denně.
PS: Nojo, rok a měsíc, ani jsem neslavil..
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Vyjádření:

Zkušenosti na Equilibrii sice ovlivňují sílu postavy (to sotva změním), ale jsou primárně brané jako "odměna" hráče za jeho hru. Když hráč hraje může být přínosem pro svět a ostatní hráče (teď neberu v potaz ty co přínosem nejsou, to je holt minorita co se veze na vlně) a za to dostává odměnu ve formě xp. Když nehraje - nemá na odměnu nárok. Bez práce nejsou koláče.

Zkušenosti lze zístak ti jinak než s časem a za bestie a to je pokud hráč dlouhodobou hrou prokáže, že je přínosem pro hru a ostatní (psaní knih, zábava ostatních, autoquesty, snaha oživovat svět i z pozice hráče atd...).

To že někdo holt hrát může 24/7/365 a někdo musí chodit do práce/školy a dělat jiné věci již není věcí Equilibrie a jako herní svět těžko může "napravovat" rozrůzněnost a "nespravedlnosti" reálného světa. Equilibrie dává stejná jasná pravidla pro všechny hráče - a je jen a pouze na hráči jak jich využije a čemu v realitě (a ve hře) dá přednost.

XP systém se na off-line verzi měnit nebude.

Edit: mám postavu na 11 levelu a to je založena o den dříve nežli byla spuštěna Equilibrie. Ovšem dávám většinou přednost tvorbě světa před hrou - takže za 2.2 real roku jsem to dotáhnul na 11 (skoro 12) level. A nestěžuji si, je to moje volba. Mimochodem...umřela mi 2x a vždy zaviněním jiné postavy (respektive se rozhodla někoho zachraňovat i když věděla o riziku) a přes Avatary nešla ani jednou. Takže to jde. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
DenGrasse
Příspěvky: 207
Registrován: 22. 10. 2007 11.51

Příspěvek od DenGrasse »

labir píše:
a je to. prosím zamknout.
malinový harwester a arcilooter
Akira
Příspěvky: 883
Registrován: 16. 10. 2007 11.31

Příspěvek od Akira »

souhlasím s darmem. Xp dostávám minimálně: nepočítám občasné DM xp

1/ jsem multiclass, což je u lefa docela znát těch 20%
2/ většinu času prokecám, nekdy i IR hodiny a nebaví mě pořád vstávat a mačkat hrníček aby běžely xp..proč taky


moje postava má "ic vztahy" s jinými postavami, at negativní tak pozitivní...a nikdy to nestaví do pozice lvl x lvl...když to vyplyne ze hry, postaví se mnohem silnější postavě (což už udělala), stejně tak má postava, která je silnější a má větší lvl "respekt" z mé nižší postavy (za což patří hráči obdiv, že nedělá metagame...i když pochází jeho postava z šílené rodiny).

takže necítím mezi postavami rozdíl jiný než sociální (kdyby došlo k cvc, holt smula). Hrejte postavu, její život a nehoňte se za xpama. Když budou a postava poroste..hmm..super, má nový možnosti, když ne...hmmm..no co, bavím se i tak
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

Na žádost autora topicu zamčeno.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Zamčeno