Řešení neRP postav s nebojovými vlastnostmi
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Aura strachu je magie - magie která se znaží navozovat strach, ale rozhodně to není systémové řešení strachu. Strach je příliš subjektivní než aby nějaký systém říkal kdy kdo smí a nesmí cítit strach. To je na hráči a jeho úvaze a kultuře a na postavě.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zda se mi, ze postavy dosti zjednodusujes pouzitim mechaniky NWN.cybermisa píše: …
Moje postava se urcite bude bat nepratelske bestie, se kterou jiz treba mela v minulosti "spatne" zkusenosti, nebo vidi z prosteho porovnani šancí, ze ten spor/souboj nemuze vyhrat. Urcite u ni funguje jisty pud sebezachovy. U ni v te chvili zapracuje moudrost a inteligence.
Pokud bude postava s nizkou moudrosti a inteligenci, tak pujde zrejme klidne na smrt a bude bojovat do rozervani tela.
Dobra, reknu to tedy hodne zjednodusene: Mame tu nejaky system skillu a bodu, ktere se rozdeluji. Rozdeleni techto bodu a skillu tvori fyzicky popis a charakteristiku postavy z hlediska systemu - cituji z pravidel:Talmarin píše:Zda se mi, ze postavy dosti zjednodusujes pouzitim mechaniky NWN.cybermisa píše: …
Hraní postavy dle statistik
Pokud netušíte co se skrýtá pod tímto nadpisem, tak jste tu správně. Hrát postavu neznamená ji jen nějak zahrát. To jak ji hrajete by mělo být v souladu s tím jak je popsaná postava "systémově" pomocí čísel.
To jest, pokud ma KDOKOLI nektere skilly zaporne, prijde mi nevhodne, aby je pouzival, mozna jedine ve vyjimecnych situacich, ale i tak je to divne. Navic, hrat hloupou postavu orka (zaporny bonus na INT) neznamena pouze simulovat spatne komunikacni schopnosti, ale opravdu jednat jako hloupa postava. Uprimne, kdo vsechno hraje orka se zapornym bonusem na INT a pritom mu nedela problemy jit do mesta vesele si obchodovat, prodavat veci tam kde nabidnou nejvice penez nebo si zaplatit nocleh v hospode …
AD magicka aura strachu: Hmm tak tohle slysim prvne, ale pokud to tu tak ma byt, budu to respektovat.
SHRNUTI: Abychom tu stale neslovickarili - vadi mi, kdyz postavy pouzivaji skilly se zapornymi hodnotami. Nejcastejsim prikladem je pouzivani skillu na charismu u orku s velmi nizkou (zaporny bonus) charismou. To ze nekdo chape strach jinak nez ja, nebo ze se jeho postava boji vice/mene nikomu neberu, vase vec, tohle zalezi na hraci a jeho postave …
Naposledy upravil(a) cybermisa dne 24. 3. 2006 13.07, celkem upraveno 1 x.
S timto nelze nez souhlasit, o tom neni sporu.cybermisa píše: Dobra, reknu to tedy hodne zjednodusene: Mame tu nejaky system skillu a bodu, ktere se rozdeluji. Rozdeleni techto bodu a skillu tvori fyzicky popis a charakteristiku postavy z hlediska systemu - cituji z pravidel:
Hraní postavy dle statistik
Pokud netušíte co se skrýtá pod tímto nadpisem, tak jste tu správně. Hrát postavu neznamená ji jen nějak zahrát. To jak ji hrajete by mělo být v souladu s tím jak je popsaná postava "systémově" pomocí čísel.
To jest, pokud ma KDOKOLI nektere skilly zaporne, prijde mi nevhodne, aby je pouzival, mozna jedine ve vyjimecnych situacich, ale i tak je to divne. Navic, hrat hloupou postavu orka (zaporny bonus na INT) neznamena pouze simulovat spatne komunikacni schopnosti, ale opravdu jednat jako hloupa postava. Uprimne, kdo vsechno hraje orka se zapornym bonusem na INT a pritom mu nedela problemy jit do mesta vesele si obchodovat, prodavat veci tam kde nabidnou nejvice penez nebo si zaplatit nocleh v hospode …

Labir toto naznačil velmi trefně: neberte to příliš jednostranně. Je nahnat strach a je dosat ho. Záleží na druhé straně, zda je "ovlivnitelná" (versus charisma druhé postavy) nebo jak je dejme tomu odvážná (zastrašování na druhé straně)… Vždy jde o oboustrannou záležitost a vždy bude zapotřebí souhry a ne se řídit tolik čísly a hody... (ta čísla mají velký význam spíše pro single hru; multiplayer hra je posunutá jinam a zvláště na HC RP serveru)
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
pro cibermisu
rozumim tomu...vice již zjednodušovat netřeba.
Pises že ti vadi že ork de nakoupit když je blbej.
pises že svou postavu bys nechal hrdine umřít než se nechat zotročit .
nepochybuju že na to ma tva postava vlastnosti. Má iq v mínusu ??
rozumim tomu...vice již zjednodušovat netřeba.
Pises že ti vadi že ork de nakoupit když je blbej.
pises že svou postavu bys nechal hrdine umřít než se nechat zotročit .
nepochybuju že na to ma tva postava vlastnosti. Má iq v mínusu ??
Naposledy upravil(a) kashe dne 24. 3. 2006 13.23, celkem upraveno 3 x.
Pokud nebudeš překládat "doslovně", tak je to naprosto v pohodě. To TERRIFYING je přívlastek toho RAGE - takže je ta jeho zuřivost obávaná a nahání strach, protože to znamená jediné: smrt těm, kdo jsou ve špatnou chvíli na špatném místě bez rozdíluRahwin píše:ja si len trocha rypnem, ako vysvetlit barbarov epicky feat terrifying rage? :)

Ale jinak dobrá poznámečka

Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
1/ Vadi mi, ze ork s inteligenci, jez mu umoznuje sotva dobre mluvit (vubec zazrak, ze rozumi reci lidi a elfu), umi perfektne pocitat penize, chape jejich vyznam, chape princip obchodovani, pozna kde jsou dobre ceny a kde se da vydelat … Vubec mu nevadi jit do lidskeho mesta, cekat ve fronte az na nej prijde pri obchodovani rada … Mohl bych jmenovat dale …kashe píše:pro cibermisu
rozumim tomu...vice již zjednodušovat netřeba.
Pises že ti vadi že ork de nakoupit když je blbej.
pises že svou postavu bys nechal hrdine umřít než se nechat zotročit .
nepochybuju že na to ma tva postava vlastnosti. Má iq v mínusu ??
2/ Ano, nechal bych svoji postavu radsi hrdinne padnout nez se nechat zotrocit. Touha po svobode a volnosti (predevsim toulani se prirodou) je dana jeho povahou, i kdyz se netajim, ze pri NWN se chci bavit a praktiky ve stylu muceni, znasilnovani nebo i hrani neciho otroka atd se mi fakt hnusi (a to nejen ve hre). Castecne za to muze i zkusenost s drowy na Ark2 (timto se nechci nijak dotknout jejich hracu, byly tam i svetle vyjimky *mrkne na liuka*, ale tech bylo velmi malo). HCRP je sice HCRP, ale porad je to hra, pri niz se hraci chteji bavit. Kdyz se pri hrani nebudou bavit, odejdou …
Jo. Ne každý je SMRP, kašecybermisa píše:HCRP je sice HCRP, ale porad je to hra, pri niz se hraci chteji bavit. Kdyz se pri hrani nebudou bavit, odejdou …

edit: ale kdoví - jeden maník teď ňákej svět prej bude stavět.…

Naposledy upravil(a) snowman dne 24. 3. 2006 13.59, celkem upraveno 1 x.
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
cybermisa píše:1/ Vadi mi, ze ork s inteligenci, jez mu umoznuje sotva dobre mluvit (vubec zazrak, ze rozumi reci lidi a elfu), umi perfektne pocitat penize, chape jejich vyznam, chape princip obchodovani, pozna kde jsou dobre ceny a kde se da vydelat … Vubec mu nevadi jit do lidskeho mesta, cekat ve fronte az na nej prijde pri obchodovani rada … Mohl bych jmenovat dale …kashe píše:pro cibermisu
rozumim tomu...vice již zjednodušovat netřeba.
Pises že ti vadi že ork de nakoupit když je blbej.
pises že svou postavu bys nechal hrdine umřít než se nechat zotročit .
nepochybuju že na to ma tva postava vlastnosti. Má iq v mínusu ??
2/ Ano, nechal bych svoji postavu radsi hrdinne padnout nez se nechat zotrocit. Touha po svobode a volnosti (predevsim toulani se prirodou) je dana jeho povahou, i kdyz se netajim, ze pri NWN se chci bavit a praktiky ve stylu muceni, znasilnovani nebo i hrani neciho otroka atd se mi fakt hnusi (a to nejen ve hre). Castecne za to muze i zkusenost s drowy na Ark2 (timto se nechci nijak dotknout jejich hracu, byly tam i svetle vyjimky *mrkne na liuka*, ale tech bylo velmi malo). HCRP je sice HCRP, ale porad je to hra, pri niz se hraci chteji bavit. Kdyz se pri hrani nebudou bavit, odejdou …
I takovej Pulork se chce ve hře bavit a pokud bych si mel stežovat stilem kerym to delaš ty, tak bych taky mohl po tobe chtit (nebo bych psal podobny všeobecny na nikoho neukazujci apel) abys hral postavu ktera by mela vlastnosti odpovidajici reakci kterou tu popisuješ (zotročeni ..ale nebrat jen tak konkretne jde o to zahrat poniženi ..prohru..ujmu) btw. když už si to začal zabalovat do touhy po přírode a toulani...nezamyslela by se spiš postava nad tim , jestli je rozumne se nechat zabit = konec toulaček..nebo by se nechala zotročit s nadeji ( a nadeje umira posledni přátele) že se zase neakm nekdy zatoula ?
a mimochodem ostrov zase tak malej neni ...jednou..dvakrat za den by sme te mohli nechat zatoulat

no...nakonec sem tomu dal vic rejpavej ton než byl zamer...de o to že tu proste poukazuješ na neci "chyby" ve hře..na neco co je proste vec každeho hrače jak to bude hrat...(neni na to žadna tabulka...Labiruv popis chovani dle vlastnosti je jen orientačni..a tušim že neni v pravidlech.) A přitom by se na tve hře , a to bohužel soudim jen z fora, dalo asi taky asi ledacos menit k obrazu nekoho jineho. = debata přestava mit konstruktivni charakter.
btw. nebyl si nahodou jeden ztech co potkal jeden nejmenovanej pulork na prochazce ? ...asi by tomu tvoje zaujatost proti orkum odpovidala :)
HCRP...no to je prave ono...ja se vubec nepovažuju za HCRP hrače..ale mim snem je hrat na HCRP svete.,.a takovy na česke scene neni. tam prave prd zaleži na tom jestli to bavi nebavi hrače...tam proste žije postava.snowman píše:cybermisa píše:HCRP je sice HCRP, ale porad je to hra, pri niz se hraci chteji bavit. Kdyz se pri hrani nebudou bavit, odejdou …
RP bavi i boli
Pokud nekdo chce hrat orka, co si chodi do mesta na nakupy, schovava si penizky do banky, holt nesmi zacinat s max silou a const, ale dat bodu do INT (BTW je tu jeden takovy ork, moc pekny charakter a zaroven se i s mym druidem kamaradikashe píše: I takovej Pulork se chce ve hře bavit a pokud bych si mel stežovat stilem kerym to delaš ty, tak bych taky mohl po tobe chtit (nebo bych psal podobny všeobecny na nikoho neukazujci apel) abys hral postavu ktera by mela vlastnosti odpovidajici reakci kterou tu popisuješ

V tomhle nesouhlasim - kdyz potkam orka co ma BLUFF = -2 a snazi se presvedcit meho druida, ze zabiji zvirata a stahuje je z kuze proto, ze jsou nemocna (nehlede na to, ze kdyby byla nemocna, tak si urcite nebude brat jejich kuzi … ), tak to mu fakt nezbastim a podle me by to ani nemel takto hrat …kashe píše: no...nakonec sem tomu dal vic rejpavej ton než byl zamer...de o to že tu proste poukazuješ na neci "chyby" ve hře..na neco co je proste vec každeho hrače jak to bude hrat...
Ne nebyl, ani jsem to IC nevidel … A zaujatost proti orkum? Nahodou, v Zelezne risi jsem se vetsinu casu s jednim orkem toulal … BTW mas pravdu, uz to vubec neni konstruktivni. Jestli mas vytky k me hre, tak do PM plskashe píše: btw. nebyl si nahodou jeden ztech co potkal jeden nejmenovanej pulork na prochazce ? ...asi by tomu tvoje zaujatost proti orkum odpovidala :)

Já souhlasím s Kashem.
Cybermiso: V mém případě se mýlíš. Kdokoliv mi kdy dal peníze tak sem si je nepočítal. Nechodím po obchodech kde mi dají nejvíc peněz. V obchodě dám na stůl věc, a podle váhy měšce beru nebo ne. Ty děláš s orků pořád chytráky, ale toho mýho tohle vůbec nenapadlo chodit a hledat lepší výkup.. Ani OOC mě to nenapadlo. Prostě obchod je obchod a buď dají víc nebo míň. To že stojím ve frontě něčemu vadí?
Tady aby se ork bál něco udělat, protože to někdo pořád rozebírá na foru.
Cybermiso: V mém případě se mýlíš. Kdokoliv mi kdy dal peníze tak sem si je nepočítal. Nechodím po obchodech kde mi dají nejvíc peněz. V obchodě dám na stůl věc, a podle váhy měšce beru nebo ne. Ty děláš s orků pořád chytráky, ale toho mýho tohle vůbec nenapadlo chodit a hledat lepší výkup.. Ani OOC mě to nenapadlo. Prostě obchod je obchod a buď dají víc nebo míň. To že stojím ve frontě něčemu vadí?
Tady aby se ork bál něco udělat, protože to někdo pořád rozebírá na foru.

Wanting something does not give you the right to have it.
AlenotakArto píše: Cybermiso: V mém případě se mýlíš. Kdokoliv mi kdy dal peníze tak sem si je nepočítal. Nechodím po obchodech kde mi dají nejvíc peněz. V obchodě dám na stůl věc, a podle váhy měšce beru nebo ne. Ty děláš s orků pořád chytráky, ale toho mýho tohle vůbec nenapadlo chodit a hledat lepší výkup.. Ani OOC mě to nenapadlo. Prostě obchod je obchod a buď dají víc nebo míň. To že stojím ve frontě něčemu vadí?


No Já nikdy nepoznám jestli je o mě řeč nebo ne. Každej tady mluví moc obecně, takže jak to mám pak poznat...cybermisa píše:
AlenotakVzdyt ja jsem o tobe a tvem orkovi vubec nepsal
Tobe konkretne sem nic nevycital, mluvil jsem tu jen o tom, jaky vliv na hrani orka by mela mit nizka INT a CHAR. Jestlis z mych prispevku pochopil, ze jsem neco konkretne smeroval na Gora, tak se omlouvam, rozhodne to tak nebylo myslene …

Ale ve frontě sem čekal.

Wanting something does not give you the right to have it.