Komunikace s DM

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Můj osobní názor na systém komunikace

Nic bych neměnil, jsem spokojen
6
18%
Mohl bych být spokojenější, ale je to celkem vpoho
8
24%
Něco bych změnil, nezdá se mi, že by to nyní nějak moc fungovalo
11
33%
Hm? Co? Něco takového tu je?
8
24%
 
Celkem hlasů: 33

cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Gran píše:K těm "nadstandartům" - některé věci se tak dají označit, ale třeba ten případ s nahlášením zločinu stráži? To je něco, co by mělo být "standartní", protože to přece udržuje jakous takous stabilitu světa. Vím minimálně o jednom případě, kdy postava provedla zločin, spousta dalších postav se to dozvěděla - ale postava nebyla rukou zákona nijak potrestána. A to jenom proto, že hráč/postava udávající tuto postavu na strážnici byla poslána k šípku pro nedostatek času apod.
Prohresky postav, obzvlaste pokud jde o strety v CvC je treba hlasit strazim pres PM, pokud neni DM ve hre. Nejde, jak rika Gran, o nadstandardni zadost, ale o report. :smile:
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

=)

Jinak u některých DM/DS se mi často stává, že jim něco napíšu (PM), ale nemám nejmenší tušení, jestli to nějak vzali na vědomí. Přečtu si, že si to přečetli (Z Nedoručené do Doručené), ale odpověď nikdy nepřijde... a přitom jde o věci, kde bych často i odpověď očekával.
A i kdyby to odpověď nepotřebovalo - ono velice potěší i prosté "Díky za report" (to CM: mrk ;)))…
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1653
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Hmm to mí připomíná chudáka Jekotu, už napsal několikrát Labirovi jak to dopadlo s tím blokem, nedostal odpověd.Labir si to sice přečetl (teda je to jako odeslané), ale Jekota nedostal žádnou odpověd.
Jo já vim, sem OT :angry: , ale to prostě naštve, když má zablokovanej účet a Labir ho ignoruje.
Naposledy upravil(a) George dne 15. 6. 2008 10.51, celkem upraveno 1 x.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Ohledně stráží mě napadlo, dát ke každému veliteli stráží (čili do každé "ohlašovny") nástěnku, na které by postavy mohli nechávat vzkazy ohledně přestupků. Prostě pan velitel nemá momentálně čas, tak ať mu tam nechají upomínku. :clover:

edit po Granovi: uh... heee? to mě vskutku nenapadlo. Ale hláška sepíšeme hlášení nezní špatně :biggrin:
Naposledy upravil(a) Nalk dne 14. 6. 2008 21.49, celkem upraveno 1 x.
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Ad Nalkův návrh: ...a že by byl kapitán/seržant/whatever rovnou "písař"? Jako hláška ve stylu "Tak sepíšeme hlášení..." ;))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
psin
Příspěvky: 554
Registrován: 27. 5. 2006 20.11
Bydliště: Plzeň / západní pobřeží EQ

Příspěvek od psin »

Jen dodám k tomu co napsal Balrog nebo Cybermíša: tohle je pořád dokola - zkuste hrát bez DM - berte to jako výzvu. Chápu že je složitější a namáhavější, že to někoho nemusí bavit, ale tim že budeme pořád opakovat, co už všichni víme se těžko něco změní (nebo dost rychle na to, aby to uspokojilo všechny a hned).

Nějaký "skrytý" forum těžko způsobí, že bude víc DS/DM, že budou mít víc času, energie a víc chuti něco vyřizovat. Co se změní, když tam bude 100 příspěvků? Když se s tim nebude nic dít (z objektivních příčin) stejně se to nebude líbit a budete se ptát, proč zrovna ten váš urgentní neni vyřízenej.

Myslíte si, že podforum (nebo tenhle topic) přesvědčí DS/DM o tom, že máte pravdu a že doteď dělali chybu a měli by změnit přístup na: "Teď budu k dispozici co budu moct a budou doufat, že mě nezavalí X požadavkama a nebudou si stěžovat, že zrovna ten jejich sem nevyřídil a ani za týden si nebudou stěžovat, že nejsou žádný questy nebo že jim vadí něco jinýho?" Nebo prostě doufáte, že budete tak dlouho prudit až si DS/DM řeknou: "Tomu radši vyhovím než abych poslouchal/čet neustálý připomínky."

Je tak složitý považovat žádnou odpověď od DS/DM automaticky za: "Promiň, vím o tom, ale nemám čas", a několikrát zopakovanou žádost bez odezvy za: "Ne, tomu co chceš nebude vyhověno"? Je to tak težký zařídit se podle tohohle vzorce: neodpovídá = nemá čas, neodpovídá ani po X pokusech = mám smůlu nedostanu co chci. Skutečně potřebujete, aby vám dal někdo "doručenku"? Myslíte si, že to bude záruka toho, že vám bude věnovaná pozornost nebo vyhověno tomu co chcete?


Existujou veřejný nástěnky - tam můžete hlásit strážím co chcete. Že se někomu nechce víc snažit, když ho zpruzená stráž postávající celej den na místě pošle do háje, neni chyba systému ani DM, to je chyba hráče. To, že se vám bude stráž věnovat opět neni záruka toho, že ten dotyčnej bude potrestanej. Tenhle argument mí příde mimo.

Obchodník prostě nevyhoví protože mu nejste sympatický, špatně se vyspal, je po opici, stráž nemá prostě čas, protože na vás nemá náladu. Zařiďte se podle toho, najděte jiný řešení. To co podle vás může být smrtelně důležitý může být pro jinýho naprosto bez významu nebo vás dokonce schválně ignoruje.

Přesto návrh na "IC úřední schránky" už od rádců padnul - jestli bude vyslyšen nebo ne je věc druhá - osobně se myslim, že je velmi pravděpodobný, že to způsobí neuvěřitelný množství "spamu" a následný tlaky: "Proč se nic neděje?! Já sem to psal už před x měsícema!"



Labir pořád opakuje a i na víc místech je napsáno - že Equilibrie je hráči hráčům a DM pozornost je výsada atd. Nikoho nenapadne, nikdo nerozumí tomu, že jde o to zabavit se sami s tím co máte k dispozici (všechny ty vychytaný systémy) aniž by jste potřebovali zásah DM? Přestali by jste tu hrát, kdyby tu nebylo žádný DM a jen systémy a hráči?

Zkuste se dycky zamyslet jestli to nejde bez DM - taky bych si přál, aby mi asistoval, ale nechci si to na nikom vyprosovat nebo vynucovat - to působí jenom vzájemnou prudu. Radši si to vymyslím tak, abych DM přilákal a ten mi pomoh z jeho vlastní vůle.

Poznámka: na nikoho jsem nechtěl tímhle útočit, dělat chytrýho nebo vytahovat se, případně působit jakkoliv negativně. Šlo mi o realistický vysvětlení mýho postoje k tomu problému. Díky.
Vše má své meze.

Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
DenGrasse
Příspěvky: 207
Registrován: 22. 10. 2007 11.51

Příspěvek od DenGrasse »

psin píše:
no, to cos napsal je asi ideální stav... ovšem z hlediska DM...

chápu, že měřítko úměrnosti a požadavku na komunikaci s DM je u každýho jiný, někdo chce konzultovat každou prkotinu a cítí se ukřivděně, když se mu to nedaří.. ale jiný případy si pozornost DM prostě vyžadujou a když se jim jí nedostane, pak znechucení hráče chápu... IMHO: svět bez interakce NPC je hráčsky nezajímavý, vypadá nereálně a do značné míry postrádá smysl - je v podstatě mrtvý.…

teď se určitě ozvě pár lidí, že oni s tím nemají problémy a DM s nimi komunikují. Je to možné, nepopírám to. Ae s řadou ostatních nekomunikují.. to je prostě fakt. Sám jsem to vzdal a už nic po DM nechci.

je jasný, že žádný fórum ani další řešení nepomůže tomu,a by DM měli víc času nebo chuti. Jediný únik z tohohle bludnýho kruhu je, že Labir odloží svou nechuť a udělá nábor dalších DS, prostě i s tim rizikem, že někdo z nich něco podělá (hol se bude častějc zálohovat). Chápu, že ho EQ3 vytěžuje, ale tenhle problém pokládám za nejpalčivější na EQ vůbec.

Takže tak.
malinový harwester a arcilooter
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

DenGrasse píše:

je jasný, že žádný fórum ani další řešení nepomůže tomu,a by DM měli víc času nebo chuti. Jediný únik z tohohle bludnýho kruhu je, že Labir odloží svou nechuť a udělá nábor dalších DS, prostě i s tim rizikem, že někdo z nich něco podělá (hol se bude častějc zálohovat). Chápu, že ho EQ3 vytěžuje, ale tenhle problém pokládám za nejpalčivější na EQ vůbec.

Takže tak.
To není nechuť. To je můj postoj. Pravidla jsou dána a jsou osvědčená. Zásadně pravidla neměním pokud fungují a splňují účel k jaménu byla vytvořena (zde zajištění skutečně důvěryhodných DM/DS, jejich počet je irelevantní). Nebude se z nich slevovat jen abyste to měli pohodlnější na úkor jak píšeš "občasného podělání a častějšího zálohování". Jak naivní a sobecké. Víš já to tvoje čtu asi takhle (a možná že úplně špatně):

"Potřebuju pro svou hru (hru někoho jiného) DM. Jakto že tu nejsou když je tak dlouho hledám? To je špatně, dělejte s tím něco! Cokoliv aby bylo víc DM/DS abych si mohl líp a pohodlněji hrát! A je mi jedno že to vám to přinese další starosti, další nutnost a povinnost hlídat nová DM/DS co neprošla tak přísným výběrem. A občasné obnovy ze záloh. Je jmi jedno že tím ostatní hráči přijdou možná o nějaké aspekty svých postav (od zálohy do podělání). Jde mi jen o to co chci já (my)."

Jenže tak to nebude. Jako hráči máte už dost a dost. Víc prostě dostanete jen pokud nás z týmu to nebude stát víc a nebude to na náš úkor. Co třeba to obrátit hm? Co kdybys začal pro změnu dávat ty místo abys jen bral a dupal že chceš víc hm? Vždy to jde. Je jen 1% případů kdy to skutečně bez DM nejde. Zbytek jsou případy kdy to prostě hráč nezvládne, neumí, nemá fantazii nebo nechce zvládnout a nechce umět.

Vidíš? Zase se projevuje můj povahový rys, který tu byl zmíněn několikrát. Když je na mě vyvíjen tlak tak se zapřu a půjdu proti němu. I kdybych měl to do čeho jsem tlačen původně v plánu. Jen proto abych ukázal že prostě tlak na mě vyvíjený NIKDY nedosáhne požadovaného výsledku. Takže tím tlakem co vyvíjíš(te) můžete dodáhnout jen jednoho. Odložení řešení a dalšího zhoršení. Nedělejte tlak, snažte se sami a pak to bude rychlejší a zlepšení se dostaví - určitě si toho za čas všimnu a pomůžu.

A na závěr: Problémy neignoruju. Myslíš že mám tak krátkou paměť a nepamatuji si výsledky ankety "Co vás na EQ drží/odrazuje" kterou jsem sám inicioval? Jen někdy trvá delší dobu než se k nim dostanu nebo než se objeví možnost jejich řešení. Teď spouštím EQ3 a mám s tím plné pařáty práce. Nedělám to pro sebe, ale pro vás a ostatní hráče. A opět - vy prostě nemůžete počkat až po spuštění až budu mít víc času a bude EQ3 odladěná abude možnost řešit další věci. Ne. A to vás to čekání vůbec nic nestojí...no..možná trochu "nepohodlí". Ty(vy) to prostě chcete HNED. A je ti (vám) jedno všechno ostatní. Dost a dost sobecké.

Tlakem na řešení jaké ty chceš nepomůžeš ničemu, jen to zhoršíš. Proto teď problém malého počtu DM/DS prostě řešit nebudu. Odkládá se pro tlak na mě tvořený. Tak na půl roku real. Možná. :bleh:

Mimochodem Equilibrie nikdy nebyla dělána jako svět s mnoha DM. A nikdy taková nebude. Proto je taky taková jaká je. DM asistence je něco navíc. Něco extra. Rozhodně ne standard. Když potřebujete nutně pro svou hru mít stále za zadkem dvě DM/DS tak se kvůli vám koncepce světa předělávat nebude. Buďto to přestanete vyžadovat nebo se budete dál trápit. Volba je na vás.

A než sem cokoliv odpovíš(te). Tak si to co píšeš přečti. Pomalu a dvakrát. A pak si přečti co napsal Psin. A pak zvaž jestli to má smysl.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Ty dva dlouhatánské příspěvky se dají shrnout do věty: "Hrajte si sami, taková je EQ, od DM nic nečekejte."
(Pozn.: Je to konstatování, neuvádím to jako negativum)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Gran píše:Ty dva dlouhatánské příspěvky se dají shrnout do věty: "Hrajte si sami, taková je EQ, od DM nic nečekejte."
(Pozn.: Je to konstatování, neuvádím to jako negativum)
Přesně tak. :yes:
DM je navíc. Bonus.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

coz se ovsem uz tri roky pise na webu Equlibrie v "Nase vize".


web píše:Vize hry na Equilibrii spočívá v základním předpokladu, že svět je pouhou kulisou či prostředím, které neposkytuje zábavu samo o sobě, ale poskytuje nástroje pro vytvoření zábavy hráčům a DM. Hráči sami, pokud tak chtějí a dovedou, pak použijí možností světa a zabaví sami sebe i ostatní hráče. Díky tomu jsou možnosti hry omezené pouze enginem NWN a hráčskou fantazií.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Ale třikrát běda všem, kteří "neexistenci" DM/DS zneužijí :bigwink: :yes: :biggrin: . *zahrozí prstem*
Obrázek
DenGrasse
Příspěvky: 207
Registrován: 22. 10. 2007 11.51

Příspěvek od DenGrasse »

labir píše:

Domníval jsem se, že jsem pouze vyjádřil svůj názor, který se týkal tématu příslušného topicu. Nejsem si vědom žádného nátlaku, který bych na kohokoli činil. Pokud přesto je nyní mou vinou, že problém nebude vyřešen, je mi to upřímně líto a všem hráčům se tímto omlouvám. Pokud někoho z vás zajímá můj názor podrobněji, prosím do PM.

DG
malinový harwester a arcilooter
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

DenGrasse píše:
labir píše:

Domníval jsem se, že jsem pouze vyjádřil svůj názor, který se týkal tématu příslušného topicu. Nejsem si vědom žádného nátlaku, který bych na kohokoli činil. Pokud přesto je nyní mou vinou, že problém nebude vyřešen, je mi to upřímně líto a všem hráčům se tímto omlouvám. Pokud někoho z vás zajímá můj názor podrobněji, prosím do PM.

DG
Ne přímo tvou (proto je taky v mém příspěvku spousta dalších zájmen v závorkách). Já jako nátlak vnímám celý tento topic. Ty jsi prostě jen byl ten poslední co mě zmínil v ne zrovna šťastné formulaci. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

psin píše:

Zkuste se dycky zamyslet jestli to nejde bez DM - taky bych si přál, aby mi asistoval, ale nechci si to na nikom vyprosovat nebo vynucovat - to působí jenom vzájemnou prudu. Radši si to vymyslím tak, abych DM přilákal a ten mi pomoh z jeho vlastní vůle.
Tenhle odstavec vytesat do kamene. Přesně takhle to má fungovat. Vynucuju si pozornost = prudím DM že něco "musí" což ho jen znechutí a i když mi třeba jednou vyhoví tak se příště na mě asi vybodne. Pak skusím prudit víc - zhorším stav. A když se zařídím chytře a pěkně sám a bavím sebe a ostatní bez DM - je velká šance že se DM přidá samo a obohatí to a posune jinam. Z vlastní vůle a tedy se bude bavit jak hráč(i) tak DM. Vidíte ten nebetyčný rozdíl?

Bavím se já jako hráč a DM je služebník, jestli se baví je mi putna, hlavně že se bavím já versus bavím se já, bavím ostatní a baví se i DM.

Jednoduše řečeno. Přestaňte být sobci a koukněte se na to i z druhé strany. Bavilo by vás jako DM/DS dělat jen poskoka hráčům a nic netvořit sám protože už nezbyde čas a energie? A když ano, tak jak dlouho? Tak jako se DM/DS snaží bavit hráče, tak i vy hráči se musíte snažit aby se DM/DS bavili při tom co dělají. Pak budou ve hře šťastní, častěji a raději. A na tom vyděláte zase vy. Zprudíte DM a navalíte na ně kupu "povinností" co musí dělat (pravidelně číst nějaké fórum, kontrolovat rozstrkané nástěnky po N lokacích, atd..) a jen je odradíte a znechutíte a tím méně se vám budou věnovat. Prostě se musíte motivovat navzájem. Ne jen brát, ale taky dávat.

Já vím že se opakuji stále dokolečka jako gramofon, jen jinými slovy a jinou formulací, ale třeba jedna z těch formulací dotyčné trkne a dojde jim to. To by bylo terno.

A úplně naposled, taková utopie jak by měl vypadat ideální stav na Equilibrii:

:point: Hráči nezneužívají chyb a pěkně hrají. Nejedou na nejsilnější a nejbohatší postavy, necreepují, neharwestí, nekolečkují a jinak nepodvádějí a nezneužívají slabin světa. Jsou dodržována pravidla (včetně těch o hlášení CvC).

:point: Hráči se snaží spolehnout sami na sebe. Využívají kreativně možností světa jenž mají k dispozici a baví sebe i ostatní. Vyspělejší hráči mají možností více (starší hráči, hostitelé) a nejen oni dělají autoquesty.

:point: Hráči se obrací na DM s požadavky a prosbami pouze v případech kdy není jiného zbytí a tudíž nikterak často. Když si neví rady poradí se s jim nejbližším DM/DS OOC cestou.

:point: Hráči nekalkulují s nutností přítomnosti DM. Ve svých plánech naopak zahrnují faktor že DM prostě nemusí být přítomen vůbec (pokud s ním nejsou domluveni předem).

:point: Když mají hráči nějaký nápad opět se poradí. V případě systémů a nastavení světa s nějakým Rádcem jenž předloží návrh (pokud to není úplná kravina) k posouzení ostatním Rádcům a členům týmu. Pokud je to nápad na autoquest nebo do hry tak se poradí s jim nejbližším DM/DS.

:point: DM/DS nemusí dělat "DM policajty" ani vyřizovat nekonečný proud více nebo méně malicherných záležitostí od hráčů. Mohou se soustředit na questy a nebo jen na prosté oživení světa. Mluvící NPC, drobné miniquestíky a oživení. Prostě to co je baví.

:point: DM/DS se často chytají probíhajících autoquestů, a když nemají dost informací tak OOC cestou o ně požádají autpra autoquestu a po domluvě mohou vše posunou do vyšších výšin. Opět něco co DM/DS velmi baví.

Já vím že tohle je nedosažitelné. Ale proč se o to prostě nepokusit? Na tohle je Equilibrie stavěná. A být to takhle - já osobně bych se nemohl dočkat až dojdu z práce domů a připojím se jako DM. Protože bych věděl, že na mě nečeká "zase ta tlupa otrapů co stále něco chce" ale že na mě čeká zábava jakou si zvolím a že tím jak se jako DM bavím budu bavit i ostatní a ostatní budou bavit mě.

Tak co říkáte? Nepokusíme se o to?
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

labir píše:
:yes: :yes: :yes: Naprosty souhlas :yes: :yes: :yes:
psin
Příspěvky: 554
Registrován: 27. 5. 2006 20.11
Bydliště: Plzeň / západní pobřeží EQ

Příspěvek od psin »

Gran píše:Ty dva dlouhatánské příspěvky se dají shrnout do věty: "Hrajte si sami, taková je EQ, od DM nic nečekejte."
(Pozn.: Je to konstatování, neuvádím to jako negativum)
Vim žes to nemyslel zle a v podstatě je to pravda, ale já bych se chtěl proti takovýmu shrnutí ohradit, aby to někoho nesvádělo k povrchnímu přístupu typu: "Zase nám tu kážou držet hubu a krok.", nebo naopak: "To je svatá pravda DM nepotřebuju a nebudu s nima spolupracovat." Tak jsem to rozhodně nemyslel.

Jak vidíte podle toho co tu napsal Labir - o tom problému se ví, snažíme se ho řešit. A právě o tý snaze to je. Neni to oni versus my, potažmo svět - protože co je dobrý pro DM je dobrý i pro hráče a naopak.

Takže každýmu se vyplatí přečíst si ty sáhodlouhý příspěvky a zamyslet se nad tim jak pěkně to Labir napsal a zkusit to taky realizovat.
Vše má své meze.

Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
Cenzanni
Příspěvky: 138
Registrován: 6. 11. 2006 19.41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cenzanni »

labir píše:Tak co říkáte? Nepokusíme se o to?
To zní krásně, Mirek Dušín hadra :yes: (nic ve zlém, Mirek Dušín je největší sympaťák!) Na tohle slovo do pranice se nedá než nadšeně kývnout :bigwink:
Morgan Te'len

Kovan syn Helburův
kokosak
Příspěvky: 2955
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Cenzanni píše: To zní krásně, Mirek Dušín hadra :yes: (nic ve zlém, Mirek Dušín je největší sympaťák!) Na tohle slovo do pranice se nedá než nadšeně kývnout :bigwink:
Mě je teda Rychlonožka mnohem sympatičtější... *brblá si*

…. uvidíme :bigwink:




A jelikož se téma vyčerpalo, poprosil bych zamknout

:clover:
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Zamčeno