Info - Novinky a změny

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Zamčeno
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.220.340

:excl2: 5 nových exteriérových lokací (celá oblast Bažin zmaru).
:excl2: Nová funkční herna (hádejte kde asi).
:excl: Množství nových NPC zejména v bažinách, ale i jinde.
:excl: Systém jenž po smrti bestie smaže z její mrtvoly DM boostovací předměty.
:excl: Krokodýly lze nyní stáhnout a naporcovat (dobrou chuť).
:excl: Navýšen limit pokladů a takéžto navýšen i časový limit.
:point: Dvě nové subrasy.
:point: Kalibrace ISA systému pro dohled nad vyhazováním věcí v lokacích.
:point: Opravena Silnější druidská moc, nyní by již neměla odebrat zlanažená zviřátka z působení druida.
:point: 8 nových barev pro kreslení ornamentů.
:point: Účinek kouzla Nadpozemská záře se nyní nesčítá s kouzlem Orlí krása.
:point: Opravena chyba v systému nemocí.
:point: Identifikovány a opraveny předměty v ATS obchodech.
:point: Upraveno a opraveno několik lokací.
:point: Opravy množství menších chyb.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.220.342

:excl: Krokodýli jsou nyní systémově lesní zvířata a druidé je mohou utišit.
:point: Opraveny chyby v lokacích.
:point: Opravena chyba v systému aury.
:point: Upraveny některé NPC.
:point: Jedno nové NPC.
:point: Opraveny některé subrasy.
:point: Opraveny drobné chyby.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.220.343

:point: Jedno nové NPC.
:point: Úprava a oprava několika lokací.
:point: Opraveny drobné chyby.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.225.346

Větší update:

:excl2: Snížení koeficientu dungeon spawnu o 20% (tj. v průměru o 20% slabší spawn).
:excl2: Změněna kouzla Útočiště a Lepší útočiště. Seslání libovolného kouzla či otevření pokladu automaticky toto kouzlo ruší. U kouzla Lepší útočiště je též aplikována kumulativní pravděpodobnost spontálního zrušení. Toto kouzlo tak může stále sloužit k úniku z nebezpečné situace, ale už ne jako bojový prostředek či prostředek pro vybírání dungeonů bez rizika. Tato úprava si vyžádala změnu ve všech existujících kouzlech (stovky skriptů), pokud by něco nefungovalo dejte mi ihned vědět na forum.
:excl: Jedna poslední lokace Obtočných hor (1x exteriér, 1x dungeon).
:excl: Lokace brány Gnorisu (příští větší update bude obsahovat Gnoris).
:excl: Dokončení oblasti Ohnivých hor (nově 4x exteriér, 1x jeskyně, 3x těžký dungeon).
:excl: Malá oblast Bažin smutku (2 exteriérové lokace).
:excl: Množství nových NPC.
:excl: Několik lokací bylo mírně přestavěno či upraveno.
:excl: Zvýšena pravděpodobnost bohatších větších (tj. těch špatně dostupných) pokladů i se zvýšením pravděpodobnosti nalezení artefaktu.
:point: 10 nových hráčských knih.
:point: Kouzla Proměň svůj vzhled a Proměň vzhled osoby upravena pro potlačení Bioware svlékacího bugu.
:point: Upraveno a opraveno několik NPC.
:point: U kouzla Vyvolej předmět opravena délka trvání vyvolaných předmětů.
:point: Opraveny pochodně, již nejsou neodložitelné.
:point: Kouzla skrytá kamenná kůže a Kamenná kůže se nyní nesčítají.
:point: Oslaben summon kraba na 0. okruhu.
:point: Zvýšeno EQ CR kostěných strážců a kostěných mágů (tj. slabší spawn).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.225.348

:excl2: Snížena síla kouzla Mestilův kyselinový štít.
:excl: Zvýšeno EQ CR většiny kouzlících NPC (skřeti, koboldi atd...), tj. jejich méně častý výskyt v dungeon spawnu.
:point: Upraveno několik lokací.
:point: Upraveno několik NPC.
:point: Opraven skript protáhnutí se skrz nějakou překážku.
:point: Množství drobných změn a oprav.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.225.350

:excl2: Snížena síla kouzla Cejch.
:excl: Upraveno kouzlo Mestilův kyselinový štít.
:excl: Snížena pravděpodobnost dispell hůlky u několika velemágů.
:point: Opraveny drobné chyby v lokacích a systémech.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.227.355

:excl2: Vzhledem k osvědčení equilibrijské hybridní perzistence byl markantně rozšířen výskyt perzistentních trezorů a to o +39 a +18 skrýší. Nyní každý nájemný byt či dům vlastní alespoň jeden perzistentní trezor na 30 věcí. Dražší nemovistosti i dva či tři. Doplněno i několik trezorů do různých soukromých interiérů. Navíc po krajině celé Desky na odlehlá místa doplněno 18 perzistentních skrýší jenž jsou veřejně dostupné (kdo přijde vidí celý obsah) a vždy na 10 předmětů. Po úvaze nebudou trezory instalovány v pokojích v hostincích - toto by vedlo pouze k množství situací kdy se hráči budou odlogovávat v pokojích ještě více nežli nyní a budou neúměrně prodlužovat své nájmy a tím blokovat primární funkci pokojů - totiž klidného místa pro odpočinek.
:excl2: Prozkoušen a opraven systém bojových fint a komb. Nyní by mělo být zcela funkční zakoupení komba od instruktora i jejich provádění. Otestujte to.
:excl2: Pokusně je možné nyní stany rozbalovat i v interiérech a podzemních prostorách včetně dungeonů. Při rozbalení je vypočítána pravděpodobnost nebezpečnosti místa a podle toho je případně zapojen speciální doplňkový spawn bestií a tvorů z tohoto místa s náhodným časovým zpožděním. Stavte proto hlídky. Jsou tak možné i velké dlouhé výpravy hluboko pod zem do nitra a na dno dungeonů. Pokud ovšem uvidím jak někdo stany zneužívá jako např mobilní bariéry tak bude tato možnost opět vypnuta! Týká se pouze nově zakoupených stanů, stávající stany musíte prodat a zakoupit nové. Bazének záměny nelze použít vzhledem k možnosti zneužití a obnovy počtu použití stanů.
:excl2: Zahájena transformace na beznázvový systém u většiny tvorů. Postupně bude u většiny tvorů jenž nemají vlastní jméno (např. Krenshar) toto jméno skryto. Pakliže bude u tvora toto jméno skryto bude k němu k dispozici kniha bestiáře s podrobným popisem vzhledu i slabých a silných stránek, životních návyků i pravděpodobného místa výskytu. Knihy jsou běžně dostupné v hlavních knihovnách. Prozatím vytvořeno 14 bestiářů.
:excl: Při vstupu nové postavy na Prvotní kámen jsou její šaty opatřeny snížením váhy na 40% což zvýší jejich cenu z 1 zlatého na zbruba 91 zlatých a změnou váhy z 1.0 libry na 0.4 libry. Díky tomu je poté možné je při opotřebení nechat opravit což doposud díky ceně 1 zlatý nebylo možné (část z ceny 1 zlatý = nic, tj. nic na opravu).
:excl: Upraven systém přenosu postavy na poslední pozici po nalogování po restartu serveru. Nyní by mělo k situacím kdy se postava objeví znovu na Prvotním kameni docházet méně. Navíc je zde další doplňkový systém návratu na původní místo - stačí se jen trochu pohnout.
:excl: Upravena schopnost druidů "Silnější druidská tišící moc". Nyní již neúčinkuje na běžná neútočná lesní zvířata - tj. tato zvířata posléze po vyprchání moci "nezčervenají".
:excl: Přepracován systém detekce specifických lokací (zejména vězení a Druhá strana) z waypointového na čistě parametrický. Pravděpodobně z neznýmých příčin docházelo ke ztrátám parametrických waypointů a tím k selhání detekce (démonci funkční na Druhé straně, možný útěk smrtí z vězení atd..).
:point: 16 nových knih (14 z toho bestiáře).
:point: Upraveno několik NPC.
:point: Opraveno množství chyb.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.228.360

:excl: Jedna nová lokace v oblasti Divočiny.
:excl: Upraven způsob kontroly výpočtu vyžadovaných levelů povolání u bojových fines (komb). Nyní stačí mít vyžadované povolání alespoň v 1. levelu a celkový level postavy musí přesáhnout vyžadovaný level (tj. už není třeba mít v požadovaném povolání požadovaný počet levelů).
:excl: Upraveny podmínky výpočtu úspěšnosti Povalení.
:excl: Pokusně snížen interval pro základní cyklický systém, mělo by to kompenzovat zpomalení systému z neznámých příčin (xp za 90 sec místo 60 sec).
:point: Při přikládání na oheň již není třeba mít nasekané dřevo. Předpokládá se, že postava prostě přiloží třeba větvičky či trávu.
:point: Ohniště lze nyní rozdělat i dračím dechem a výbušným šípem tajemného lučištníka.
:point: Upraveno několik bestií.
:point: Vyvolávané placeably kouzlem Vyvolání předmětu jsou nyní pozicovány na výšku vzhledem k výšce sesilatele (odstraňuje problém s levitujícími křesly).
:point: Opraveno odnímání prošlých klíčů v hospodě v Hag Hargol.
:point: Upraveno několik lokací.
:point: Nově zakoupená magická žezla a hůlky opravují mágové a ne kováři jako doposud.
:point: Přidáno nové kouzlené žezlo času.
:point: Opravena druidská hůl. Stávající hole si lze opravit v bazéncích záměny v hlavních chrámech.
:point: V druidském zázemí umístěna mošna se vstupními klíči pro udělování novým členům.
:point: Opraveno kouzlo Zjisti jed.
:point: Zkušebně dány do volného prodeje i silnější jedy.
:point: Dvě nové hráčské knihy.
:point: Opraveny různé drobné chybky.

:excl2: Restartován perzistentní trezor 055 v Tirianu, dům "U přístavní krysy" byt č.4.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Co se chystá pro nejbližší i vzdálenější dobu:

:point: Updaty opravující chyby a přinášející pár vylepšení (první po delší době asi tuhle neděli či pondělí).
:point: Postupnou aplikaci nových základních knihoven a jejich integraci do systémů (např. nová časová knihovna, pokročilé knihovny správy proměnných, nová knihovna ADS2 už netrpící lagy atd..).
:point: Vylepšování světa a jeho tuning.
:point: V delším časovém horizontu update haků a spuštění craftu, nového systému magie, nového systému výhod/nevýhod postav a customizace postav (ještě to tu nikdy v NWN nebylo je to něco podobného GURPS) a dalších vylepšení jenž jsou/budou probírána mezi Rádci. Čímž Equilibrie přejde do verze 3.

Celá tato integrace knihoven vyvíjených pro EQ3 a jejich začlenění do stávajících systémů a nebo jejich přepracování vede k závěrečnému cíli - stabilizaci všech systémů na jednotné odladěné a velmi úsporné avšak mocné bázi na niž se na závěr jako třešinka na dortu posadí craft využívající všech systémů pod ním.

Vize je taková, že pak by měl modul šlapat jako hodinky (respektive jak NWN dovolí) s množstvím možností pro hráče a celá Equilibrie by měla opět posunout možnosti stařičkého NWN opět o generaci dál. Stačí jen vydržet a držet palce aby NWN nezlobilo a povolilo všechno co jsem si na něj vymyslel. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.229.365

:excl: Postavy hráčů hostitelů mají nyní informační vstup do ISA systému zejména pro identifikaci hráče hrajícího postavu (bohužel vyskytly se případy snahy obejít rozhodnutí hostitele).
:excl: Další skupina bestií přišla o jméno nad hlavou +nový díl bestiáře popisující tuto skupinu bestií a její druhy.
:excl: Povalení nyní demaskuje skrytou postavu (vyhození z hide).
:point: Vylepšení DM nástrojů (např. plynulá změna intenzity mlhy a možnost zamknout dveře tak že nejdou odemknout).
:point: Experimentální dvě sochy v Hag Hargol.
:point: Druidé v Říši mají nyní ve svém hájku vykotlaný pařez na vzkazy (nástěnku).
:point: Dvě nové hráčské knihy.
:point: Čtyři nová NPC z toho jeden písař.
:point: Opraven spawn ve stájích.
:point: Opravena chyba relogu postavy s neosedlaným koněm mimo stáje.
:point: Opraveny drobné chyby v lokacích.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 0.230.368

Neplánovaný nouzový update.

:point: Opravena chyba v Drehanu.
:point: Opravena chyba v domě číslo 15 v Mamoníně.
:point: Upraveny tři lokace.
:point: Rozšířeny pravomoci hostitelských postav.
:point: Opraveno několik menších chyb.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.20.114

Spuštění Equilibrie 3! Podrobné informace naleznete v samostatném topicu zde.

Zároveň proběhla změna číslování modulu. První číslo nyní ukazuje verzi modulu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.20.120

:point: Stahování a porcování by už mělo fungovat.
:point: Opraveno množství menších chyb.
:point: Doplněny informační cedule do lokace Prvotní kámen, dotvoření postavy.
:point: Optimalizován počet mincí na postavě je nyní i při výkupu věcí v obchodech.
:point: Jeden WB nástroj který by snad mohl pomoci odblokovávat případné zablokované truhly.
:point: Měl by být opravený naplněný šíp (testněte).
:point: Rozšířeno info v Helpu kapitole o teplotě.
:point: Opraveny vstupy a výstupy z Tirianské kanalizace.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.20.130

:point: Opraveno kouzlo Kruh Smrti (otestujte).
:point: Upraveno nastavení PLACOSu.
:point: Opraveny lodní linky.
:point: U kouzel Nastol pěkné počasí, Nastol déšť a Nastol sněžení nyní pravděpodobnost úspěchu (změny počasí v celé oblasti tj. několika lokacích) záleží na levelu sesilatele. Např. 1 level čaroděj má šanci 32% a čaroděj na 20 levelu už 70%. Kdo čte ze svitku má šanci 30%.
:point: Opraven váček na mice respektive jeho kontrola.
:point: Opraven bankéř v Amfiberai.
:point: Trezory nyní hlášky šeptají.
:point: Skript pro opravování věcí upraven tak aby ani u postav s extrémním množstvím věcí v inventáři negeneroval chybovou hlášku "příliš mnoho instrukcí".
:point: Posílena teplota u termálních pramenů.
:point: Několik nových možností pro DM nástroje.

S bugem zasekávajícíh se truhel na Prvotním kameni se asi nedá nic dělat. Už je můžu sice externě zavřít, ale truhla je mrtvá. Jakoby na ní umřely skripty a vypadla z událostí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.21.140

:point: Opraveny různé drobné chybky.
:point: U pravých proměn nyní pokusně upraven systém teploty. Každá proměna má vlastní interval "přijatených teplot". Ohnivé bytosti jej mají ve vedru, ledové zase v zimě. Otestujte několik proměn, mělo by to fungovat, ale je možné že mi nějaká proměna unikla. Nezapomeňte na setrvačnost teploty - změna se neprojevuje hned ale postupně!
:point: Upraven PLACOS PWB.
:point: Opraveno několik obchodů.
:point: Upraven systém obchodů, někteří obchodníci mají teď vlastní závěrečnou hlášku.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.21.144

:point: Opraveno pár drobných chybek.
:point: PLACOS upraveno nastavení a přepracován systém pádu hodnot (teď to funguje líp). Upraven i makrotest aby stále neotravoval když nemusí.
:point: Dodána dřevěná velká sekera.
:point: Upraveno pár obchodů.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Chystám novou verzi s opravou dalších chyb (hlavně teplota, placos, sběr/dolování atd..) a menšími vylepšeními. Verze bude spuštěna asi ke konci týdne.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.21.172

Jelikož oprav je v této verzi požehnaně tak jsem je seskupil podle systémů a příbuznosti:

Teplotní systém:
:point: Upraven výpočet teploty. Už by teplota neměla v zimě při sněžení klesat tak hluboko pod mráz.
:point: Úprava výpočtu teploty na postavě, teplotní setrvačnost nyní funguje.
:point: Ve výpisu rozsahu příjemných teplot pro oblečení a postavy byl znak - nahrazen slovem až.
:point: Snížena pravděpodobnost chycení nemocí z horka a zimy.
:point: Šaty beduínů nyní chrání před palčivým sluncem a před vysycháním kůže. Pokud je už máte zakoupené tak je nechte vyprat v bazénku záměny v hlavních chrámech. Jinak se nová vlastnost neprojeví.

Sběr a dolování:
:point: Snížena pravděpodobnost chycení revmatismu při rýžování a hledání mušlí.
:point: Opraven výpočet dispozice hledání předmětů.
:point: U sběru mušlí a pouštního skla zvýšena pravděpodobnost úspěchu. Ne všude ale stejně, u nebezpečnějších míst více, u bezpečnějších méně.

Kouzla a kouzelné předměty:
:point: Opraven cejch a bouře střel, už dávají zranění jaké mají.
:point: Kouzlo Kruh smrti vyhazuje z neviditelnosti.
:point: Opraveno plošné působení Slova moci zabij. Mělo by fungovat.
:point: Opraveny magiony na nižší zvyšování únavy.
:point: Opraveno několik chyb v UMD.
:point: Upraven skript démonického sesílání, už by neměl generovat chybu "příliš mnoho instrukcí".
:point: Opraveny dózy léčení, již se neodečítají dva náboje najednou.
:point: Staré verze léčivých lektvarů nyní po použití mizí.

Pronájem:
:point: Hospodský "U kormidla" už má v rozhovoru ceny pokojů.
:point: Opravena délka pronájmu pokoje na Ostrově Vyvrženců (byla 8 IC minut místo 8 IC hodin).

Anti-bug opatření:
:point: Veškeré bestie, NPC, summoni a jiná havěť jsou nyní upraveny tak, aby se u nich potlačil NWN bug "neviditelných bestií" a to i při DM spawnu. Spawn pomocí bufferu však zůstává zapojen.
:point: Vylepšení AI chodící po waypointech.
:point: U run extras, modliteb a obětin přidávajících bonusy k vlastnostem zkušebně spuštěna bypass úprava, která by měla zabránit padání těchto boostů 1x za min při kontrole funkčnosti. Během toho probliknou na cca 1 sec ikony těchto bonusů (týká se pouze kladných bonusů do vlastností).
:point: V lokacích Mamonín, tržiště a Ostrov Vyvrženců, město dodány dva nové jednosměrné záchranné přechody v případě uvíznutí na nepřístupném místě.

Obchody:
:point: Opraven systém měny, nyní by již měly všechny mince končit vždy v měšci.
:point: Výkup vetešníků rozšířen.
:point: Obchodníci již dále nepokračují v rozhovoru pokud zjistí že nemáte nic k prodeji či nákupu.
:point: Zlatníci nyní vykupují i mušle, lastury a pouštní sklo.
:point: Lepší distribuce některý předmětů v obchodech (druidská hůl, tabák, šaty atd...).
:point: Opraven rozhovor s vetešníkem v Tirianu.
:point: Na Ostrově vyvrženců je nyní možné zakoupit místní tabák, dýmku a doutníky.
:point: Prsteny, amulety, žezla, hůlky, kosti a hole sesílající kouzla mají nyní ve svém popisku vypsáno co za kouzlo sesílají a jak často aby bylo je prozkoumat i před zakoupením.
:point: Při opravě nyní řemeslník hlásí zcela přesnou cenu.
:point: Opravena chyba ve výkupu různých cen při několika předmětech.

Ovládání a featy:
:point: Druidům se již generuje ovládací předmět druidské tišící moci.
:point: Upravena Druidská tišící síla a Silnější druidská tišící síla tak aby bylo možné utišit i rozzuřené zvíře "klidové" frakce.

Lodní doprava:
:point: Při začátku cesty lodí s dopředu zakoupeným lístkem je třeba se kapitána optat kdy odjíždí nejdříve, tím se spustí odplouvací skript, jinak neodjedete nikdy. Doplněno info do všech lodních lístků.
:point: Opravena chyba na lodních linkách při opakovaném odjezdu.
:point: U některých linek zvýšeno DC pro přemluvení kapitána k okamžitému odplutí.

PLACOS:
:point: PLACOS test makro hry se už nemůže spustit 2x najednou.
:point: Obarvování šatů, helmic a plášťů jakož i sundavání helmic s hledím a připínání a odepínání textilních doplňků by už nemělo mást PLACOS jenž poté započítával nárůst bohatství na postavě.

Růné:
:point: Upraveno několik předmětů.
:point: Zprovozněno piáno a harfa v hospodě v Hobitíně.
:point: Upraven systém časovače, nyní je přesnější a robustnější i pro případ více požadavků na něj kladených.
:point: Opravena cedulka v lokaci Hag Hargol, palác.
:point: Opravana chyba při odvazování lana. Lano by mělo jít odvázat korektně (otestujte).
:point: Opravena chyba perzistentních trezorů jenž se mohla projevovat při ukládání více stackovatelných předmětů. Nyní se může projevovat jen při lagu v okamžiku obnovení obsahu trezoru nebo v omezené míře u trezorů kde se již objevila (pak se za čas sama zkoriguje).

Zatím neopraveno:
:point: PLACOS PWB chybky při obchodování a manipulaci s trezory. Tohle bude chtít trochu času a hodně testů.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.21.175

:point: Do všech obchodů se svitkami dodány svitky Oživení mrtvého (5. okruh) a Vzkříšení (7. okruh).
:point: Vzhledem ke kolizi verzí je až teď zprovozněno doplnění kouzel jenž sesílají předměty do popisků. Nově i se sílou kouzla.
:point: U všech svitků je nyní v popisku i síla kouzla.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.50.200

:excl2: Equilibrie přechází na verzi NWN 1.69!

Postup pro přechod:

1. Pomocí automatického updatoru si nechte své NWN změnit na verzi 1.69. Případně si stáhněte z Bioware critical rebuild 1.69 a instalujte jej.

2. Stáhněte patch 2.1 haků Equilibrie a to buď automatický instalátor (nainstaluje vše potřebné sám, verze pro Windows), nebo ZIP soubor, kde podle instrukcí si musíte soubory (jsou dva) rozdělit sami.

Pozor! Dokud ostatní světy na kterých hrajete nepřejdou na verzi 1.69 tak si na nich nezahrajete! V takovém případě je řešením zkopírovat si celý adresář hry jako třeba "NWN 1.68" a pro hru na jiných serverech běžících pod touto verzi použít tuto verzi hry.

Pokud vám nebude fungovat čeština tak ji znovu nainstalujte. Pokud vám pak budou zlobit fonty (nekorektně zobrazená diakritika) tak v adresáři hry přejmenujte adresář Override na Override.bak2 a Override.bak na Overide (píšu to po paměti takže tam může být chybka).

Obrázek

Některé novinky ve verzi 1.69, kompletní seznam najdete v souboru NWNv169.txt jenž se vám poinstalaci objeví v adresáři hry.

:point: 8 nových tilesetů (krajin), některé vážně velmi, velmi pěkné.
:point: 15 nových hudebních skladeb (veskrze průměr).
:point: Cca 100 nových bestií (na Equilibrii zatím nejsou použity).
:point: Skoro 350 nových placeablů, například nové stromy, vlajky, balkóny, lavičky, atd...
:point: 15 nových dvěří (docela hezkých).
:point: Cca 100 nových vizuálních efektů (vesměs průměrných).
:point: Nové typy předmětů jako dřevce a trumpety (na Equilibrii zatím nejsou, ale výhledově budou).
:point: Opravy množství chyb.
:point: Nové krásné koně (na Equilibrii jsou zatím CEP koně, pokud zbyde čas tak bych udělal paralelní systém pro Bioware koně).
:point: Nové prestižní povolání Rytíř purpurového draka (nic moc řekl bych).
:point: Rozšíření skriptovacích možností jako možnost "naslouchat" co kdo řekl bez nutnosti mít NPC prostředníka, možnost měnit popisky věcí, možnost měnit barvy na postavách (kůže, vlasy atd...) atd...
:point: Možnost mít až 20 custom animací (do teď bylo 10).
:point: Rozšíření počtu loadscreenů nad 255.
:point: Spousty dalších věcí a drobností...

Obrázek

Co se díky možnostem verze 1.69 plánuje:

:point: Hostitelské postavy a DM získají možnost ve hře měnit popisky předmětů.
:point: Démončí knihy budou nahrazeny knihami skutečnými (jako jsou v prodeji) s možností převedení stávajících démončích knih na plnohodnotnou verzi. Zápis knih bude pravděpodobně pomocí prázdné knihy a pera. Démonek bude umět navíc dělat sekretáře a zapisovat co kdo kolem řekne.
:point: Barvy na kůže a vlasy, zejména dámy jistě ocení možnost barvení vlasů a tónování kůže.
:point: Zvýšení animací o dalších 10 (šplh po laně, možná skoky atd...).
:point: Spousty dalších věcí...

Obrázek

Provedené změny v modulu Equilibrie:

Bestie, NPC a AI:
:point: Upravena AI, bestie nyní neinteragují zbytečně se zapastěnými objekty.
:point: Opravena frakce u strážců hrobek.
:point: Poupraveno opatření pro potlačení chyby neviditelné bestie.
:point: Opraven rozhovor s pošmistrem v Hag Hargol.
:point: Opravena chyba "záhadného nakouzlování po smrti bestií". Tohle byl oříšek, a nakonec to byla jen vedlejší vnější větev AI v systému spawnu lootu a pokladů jenž má zajišťovat zvýšenou pozornost NPC při otevření pokladové truhly. Chybně se volala i při generování lootu do mrtvolek (tj. když potvůrka umřela) a navíc ovlivňovala NPC ale i PC okolo.

Předměty:
:point: U všech postav dojde k automatickému odebrání zastaralé knihy "Rádce hráče".
:point: Upraven systém i předměty v lokaci "Prvotní kámen, dotvoření postavy". Nyní mají všechny RP předměty cenu pod 20 měďáků aby jich nešlo zneužívat jako zdroje peněz (což se pochopitelně dělo že, nepřekvapuje mě to).
:point: Doutníky jsou nyní po prvním použití již neprodejné.

PLACOS:
:point: U PLACOS PWB (kontrola nárůstu bohatství) vypnuty hlášky. Systém se ladí a je funkční jen jeho monitorovací část, vzhledem k tomu že zatím nebyl plně opraven tak jsou vypnuty hlášky aby hráče nedráždily.
:point: Při dostatečném zlepšení hry je kniha "Jak zlepšit svou hru" udílená PLACOSEM automaticky postavě odebrána.

Obchody:
:point: Opravena chyba jenž při nakupování mohla vést k nagenerování mincí "zdarma".
:point: Upraven systém měny, zvýšen protilagovací interval při směňování mincí v obchodech na 1.0 sec.
:point: Upraven výkup předmětů v obchodech. V případě že je předmět neidentifikovaný tak za něj obchodník nabídne alespoň 1 měďák (teď ten předmět vůbec nechtěl, pokud se "nesvezl" s něčím identifikovaným).
:point: Změněna distribuce některých silnějších kouzelných svitků.
:point: Tabákové výrobky (nebo obecněji kuřivo) mají nyní v hospodách vlastní nabídkové kontejnery.
:point: Lepší distribuce šípů, šipek a kamenů do praků.
:point: Lepší distribuce amorálních šatů (šaty děvky atd..).
:point: Některé "horší" hospody mají nyní "pajzlovitější" nabídku jídelního lístku.

Magie:
:point: Opravena chyba UMD u svitků okruhu 0 (mělo by to fungovat, otestujte to).
:point: Snížena síla kouzla Řetězový blesk. Už by nemělo zůstávat na PC "praskání". Otestujte to.
:point: Opraveno kouzlo Ohlušující rána.
:point: Upraveno kouzlo hromadné zmámení.

Ovládání:
:point: Opraveno naučení se bojových komb, nyní by již mělo fungovat jak má.
:point: Provedení bojových fines by nyní mělo být jednodušší (zvýšena časová tolerance).
:point: Opravena runa/feat výuky, nyní již funguje jak má (doposud nefungovala, blbý překlep).
:point: DM mají k dispozici jednu novou variantu hyperefektu bouře.

Haky:
:point: měl by být opraven feat Stopování pro hraničáře. Projeví se pouze v případě relevelu nebo u nových postav.
:point: Žraloci už nebzučí.

Ostatní:
:point: Stříhání ovcí už negeneruje záplavu oveček. Výjmenčně se tak může stát na rozhranní dne a noci.
:point: Podařilo se vyřešit problém padajících bonusů z run EXTRAS, subras, modliteb a obětin. Bylo upuštěno od "bypass řešení" jelikož se efekty (speciálně permanentní supernaturální) chovají jinak než jsem předpokládal. V současné době vše funguje nezávisle a skrytě pomocí inteligentní pokročilé správy permanentních supernaturálních boostů do abilit.
:point: Upraveny abstinenční efekty na tabáku, nyní již nesnižují moudrost.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno