Tucnak na smetane aneb chovame doma Linux

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Praetor
Příspěvky: 406
Registrován: 2. 5. 2006 19.25
Bydliště: Amfiberai

Re: Stále vidím jenom stíny

Příspěvek od Praetor »

Kanyapi píše:Já se přiznám, že jsem nainstalovala, co se dalo, ale pořád vidím jenom stíny.
Napadlo mě sem zkopírovat, co vidím psáno v nwconfig.ini
predevsim hod presnejsi info - distribuce, grafika a co za verzi nwn bezis - pres wine nebo linuxclient
Dives, qui sapiens est
Kanyapi
Příspěvky: 6
Registrován: 24. 7. 2008 8.33
Bydliště: Kly
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kanyapi »

Běžím přes wine.
prostředí KDE 3.5.9
Kubuntu poslední verze (Ubuntu 8.04 "Hardy Heron")
ATI Radeon 9600
Verze ovladače 8 50 3
verze catalyst control center 1,11
OpenGL 21 7659 Release
Mesa GLX Indirect - vykreslování


snad je to všechno co se dá o mém systému vycedit
Kanyapi
Příspěvky: 6
Registrován: 24. 7. 2008 8.33
Bydliště: Kly
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kanyapi »

Přiznám se ale, že jsem to neinstalovala "ručně", to poslední, co jste tu psali, ale před nejaké "EnvyNG"… skoro týden jsem měla počítač nekoukatelně rozhašený a už se bojím každého "samostatného" kroku...
Praetor
Příspěvky: 406
Registrován: 2. 5. 2006 19.25
Bydliště: Amfiberai

Příspěvek od Praetor »

Tak s "vinem" ti nepomuzu … ale vystavim svoje nainstalovany nwnko abys to mohla zkusit
Dives, qui sapiens est
Uživatelský avatar
koulinek
Příspěvky: 316
Registrován: 26. 12. 2007 13.57
Bydliště: nedaleko HK \ toulá se někde po desce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od koulinek »

Kanyapi píše:Přiznám se ale, že jsem to neinstalovala "ručně", to poslední, co jste tu psali, ale před nejaké "EnvyNG"… skoro týden jsem měla počítač nekoukatelně rozhašený a už se bojím každého "samostatného" kroku...
Možná to zkusit bez toho DirectX, ale dyz jedu skrz wine tak jen 800x600, skrz linuxklienta davam 1280x1024.
Rumbard Tarkaren

Lepší pomalu přežívat než rychle umírat!
Uvidíte-li mě utíkat, snažte se mě předběhnout!
Kanyapi
Příspěvky: 6
Registrován: 24. 7. 2008 8.33
Bydliště: Kly
Kontaktovat uživatele:

Novinky se zlobivou grafikou

Příspěvek od Kanyapi »

Takže... vyzkoušela jsem měnit rozlišení. Efekt to nemá, maximálně se tím obrazovka promění ve změť čtverečků - to když čísla v nwn.ini neodpovídají číslům v conf.xorgu.
Když jim odpovídají, chová se to normálně, rozlišení se mění, ale postavy nejsou vidět stále.
direct X jsem odstavila přepsáním prvního řádku nulou, jede to i bez něj. Nevím, jestli je to možné, ale dokonce se mi zdá, že se to načítá rychleji (přechody mezi oblastmi)

Nejdivnější je, že někdy v průběhu změn rozlišení, frekvencí a instalování ovladačů apod. byl okamžik, kdy postavy vidět byly. To ale byla fáze, kdy bylo prostředí jakoby "extrémně zpomaleno" - tj. hnout myší nemožné, pohyb se projevil za minutu, třeba...
Nemohla by to být nějaká indicie? :(

Ona sice Lotka na Desce je slepá a mě se to perfektně hraje, ale co až se pro ni najde lék? :D Musím držet krok s Deskou a nějak tu grafiku rozchodit! :)
Praetor
Příspěvky: 406
Registrován: 2. 5. 2006 19.25
Bydliště: Amfiberai

Příspěvek od Praetor »

hod sem vypis glxinfo
Dives, qui sapiens est
Kanyapi
Příspěvky: 6
Registrován: 24. 7. 2008 8.33
Bydliště: Kly
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kanyapi »

kanyapi@kanykomp:~$ fglrxinfo
display: :0.0 screen: 0
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: ATI RADEON 9600 Series
OpenGL version string: 2.1.7659 Release

kanyapi@kanykomp:~$ glxinfo | grep direct
direct rendering: Yes

A TED … vsechno si vyhledávám na netu, ucim se s tim zachazet, pro velky uspech prikaz glxinfo :D

kanyapi@kanykomp:~$ glxinfo
name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_OML_swap_method,
GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_visual_select_group
client glx vendor string: SGI
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
GLX_MESA_swap_control, GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method,
GLX_OML_sync_control, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control,
GLX_SGI_video_sync, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_visual_select_group,
GLX_EXT_texture_from_pixmap
GLX version: 1.2
GLX extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_OML_swap_method,
GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_visual_select_group
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: ATI RADEON 9600 Series
OpenGL version string: 2.1.7659 Release
OpenGL extensions:
GL_AMD_performance_monitor, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers,
GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_multisample,
GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_pixel_buffer_object,
GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shader_objects,
GL_ARB_shading_language_100, GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient,
GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression,
GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar,
GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float,
GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_rectangle,
GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_buffer_object,
GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos,
GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader,
GL_ATI_meminfo, GL_ATI_separate_stencil, GL_ATI_texture_env_combine3,
GL_ATI_texture_float, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract,
GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_copy_texture,
GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit,
GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object,
GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_multi_draw_arrays,
GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_pixels,
GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap,
GL_EXT_subtexture, GL_EXT_texgen_reflection, GL_EXT_texture3D,
GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_add,
GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3,
GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod_bias,
GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,
GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_vertex_array,
GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_texgen_reflection,
GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod,
GL_WIN_swap_hint, WGL_EXT_swap_control

visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x25 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x26 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x29 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 0 0 None
0x2a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 0 0 None
0x2b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x2c 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x2d 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2e 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2f 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 2 1 None
0x30 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 2 1 None
0x31 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 2 1 None
0x32 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 2 1 None
0x33 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x34 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x35 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x36 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x37 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x38 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x39 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 4 1 None
0x3a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 4 1 None
0x3b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x3c 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x3d 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x3e 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x3f 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 6 1 None
0x40 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 6 1 None
0x41 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 6 1 None
0x42 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 6 1 None
0x43 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x44 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x45 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x46 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x47 24 tc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x48 24 tc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x49 24 tc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x4a 24 tc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x4b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x4c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x4d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x4e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x4f 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x50 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x51 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 0 0 None
0x52 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 0 0 None
0x53 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x54 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x55 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x56 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x57 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 2 1 None
0x58 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 2 1 None
0x59 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 2 1 None
0x5a 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 2 1 None
0x5b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x5c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x5d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x5e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x5f 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x60 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x61 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 4 1 None
0x62 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 4 1 None
0x63 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x64 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x65 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x66 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x67 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 6 1 None
0x68 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 6 1 None
0x69 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 6 1 None
0x6a 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 6 1 None
0x6b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x6c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x6d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x6e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x6f 24 dc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x70 24 dc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x71 24 dc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x72 24 dc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x86 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 0 0 0 0 0 0 4 1 Ncon

…….taková spousta řádek :(
Kanyapi
Příspěvky: 6
Registrován: 24. 7. 2008 8.33
Bydliště: Kly
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kanyapi »

A pro velký úspěch - kolečka i čtveřečky běží normálně

kanyapi@kanykomp:~$ fgl_glxgears
Using GLX_SGIX_pbuffer
3639 frames in 5.0 seconds = 727.800 FPS
3659 frames in 5.0 seconds = 731.800 FPS
3598 frames in 5.0 seconds = 719.600 FPS
Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

S Atinama byl vždycky problém a zlepšuje se to až u nových modelů... Zkus si pohrát s nastavením v Advanced Video Settings.
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

Mohl bych někoho požádat o výpis

Kód: Vybrat vše

find nwn/
?
Mám podezření že zejména některé textury nemám správně uložené, tak ať mám něco k porovnání.
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Praetor
Příspěvky: 406
Registrován: 2. 5. 2006 19.25
Bydliště: Amfiberai

Příspěvek od Praetor »

Darmonlor píše:Mohl bych někoho požádat o výpis

Kód: Vybrat vše

find nwn/
?
Mám podezření že zejména některé textury nemám správně uložené, tak ať mám něco k porovnání.
nechces radsi hashe ??
Dives, qui sapiens est
Praetor
Příspěvky: 406
Registrován: 2. 5. 2006 19.25
Bydliště: Amfiberai

Příspěvek od Praetor »

Dives, qui sapiens est
Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

Praetor píše:find
sha1sum
Šlo mi zejména o umístění a názvy souborů :D Ale díky, tohle je dokonalý výpis.
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Praetor
Příspěvky: 406
Registrován: 2. 5. 2006 19.25
Bydliště: Amfiberai

Příspěvek od Praetor »

Darmonlor píše:
Praetor píše:find
sha1sum
Šlo mi zejména o umístění a názvy souborů :D Ale díky, tohle je dokonalý výpis.
hodis diff ?? vcera sem si vsimnul v Amfi ( i ta lod v mithu mela divnou texturu ) ze si to ten velikej stromek co ho tam tak bedlive hlidaj :dribble: asi ve chvili nepozornosti strihnul se zebrou
Dives, qui sapiens est
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Povedlo se to někomu pustit přes wine na fullscreen a jiný rozlišení než 800x600?
Uživatelský avatar
koulinek
Příspěvky: 316
Registrován: 26. 12. 2007 13.57
Bydliště: nedaleko HK \ toulá se někde po desce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od koulinek »

kolja píše:Povedlo se to někomu pustit přes wine na fullscreen a jiný rozlišení než 800x600?
ne jiný rozlišení se mi pod wine nepovedlo, linux klient pak v pohodě.
Rumbard Tarkaren

Lepší pomalu přežívat než rychle umírat!
Uvidíte-li mě utíkat, snažte se mě předběhnout!
Odpovědět