Info - Novinky a změny

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Zamčeno
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.84.279

:point: Opraveny jedy.
:point: Několik nových zbraní jenž budou k dostání v Gnorisu.
:point: několik nových předmětů do specifických pokladů v dungeonech.
:point: Opravena chyba při ukládání N-1 mincí kde N je kolik mincí má postava u sebe. Chyba byla viditelná zejména při ukládání v bankách, ale týkala se např. i platby v obchodech.
:point: Dokončena jedna složitější dungeonová lokace (zatím nenapojeno, bude napojeno až jako celek).
:point: Několik oprav drobných chybek.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.84.280

:point: Opravena droga dryanka.
:point: Opravena generující chyba v systému měny.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.85.283

:excl2: Novinka - ve hře je implementovaná míčová hra Míčovaná. Vzdáleně připomíná mix rugby a kriketu. Hraje se na hřišti se dvěma brankami (ty jsou skádací jako třeba svíčky) ve dvou družstvech s jedním míčem a s pálkami. Cílem hry je dostat míč do branky protivníků v daném čase a to co nejvíckrát. Míč se smí pouze nosit. Míč se soupeři vyráží z rukou pálkou. Všechny potřebné předměty jsou volně k zakoupení za nízké ceny.

V praxi to může vypadat tak, že se domluví 2 a více postav, postaví dvě branky, rozdělí se do družstev (můžete si udělat i dresy) a vezmou si do rukou pálky. Vylosuje se nebo se dohodne kdo bude mít míč při začátku. Ta postava si vezme do ruky míč a pálku si nechá v batohu. No a hra začne. Kdokoliv provede pálkou útok na nositele míče tak získává míč (objeví se mu v inventáři a skočí mu místo pálky do ruky, protivníkovi zase skočí do ruky pálka z inventáře). Když se někdo dotkne branky s míčem v ruce tak branka zaznamenává bod. Pak se na cca 20 sec vypne jako ochranu před několikanásobným klikáním. Na rozložené brance je napsán návod jak s ní zacházet. Pálky i míč jsou upravené tak aby dávaly co nejmenší zranění aby se hráči nepobili navzájem. Ale i tak to bude myslím docela maso...

No a to je celé. Zatím zkušební provoz, uvidíme jak to poběží na serveru kde asi v "předávání" míče mohou nastat prodlevy. Otestujte to.

:point: Upraveno několik NPC.
:point: Upraveno několik lokací.
:point: Snad už konečná oprava PLACOS BANu. Otestováno na jiné postavě hráče co měl problémy se nalogovat a vše se zdá v pořádku.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.85.290

:point: Opraveny různé drobné chybky.
:point: Opravena hra míčovaná, konkrétně chyba současného útoku na nositele míče. Chyba se nedá odstranit neb souvisí s lagy, ale úprava by ji měla potlačit.
:point: Opraveno generování neidentifikovatelných předmětů při zakoupení stackovatelných hromadných předmětů (šípy, šipky atd..).
:point: Upraven teplotní systém, doplněna podmínka na validitu lokace postavy. Teplota na postavách by se tak již neměla počítat v okamžiku kdy jsou postavy v přechodu a tudíž na nulové teplotě.
:point: Opravena svědcená voda na sílu zásahu 4d6.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.85.292

:point: Opraveno několik drobných chyb.
:point: Dodány zpět do modulu blueprinty (vzory) démončích knih. Můžete tak otevřít trezory pokud v nich máte démončí knížky.

Upozorňuji, že informace o nových verzích je dávána s předstihem několika hodin před jejich spuštěním (většinou v 04:00 následuícího dne). Pokud chcete mít jistotu v jaké verzi se pohybujete použijte feat Pokročilé ovládání postavy a zkontrolujte si aktuální verzi běžícího modulu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.100.300

:excl2: Zpřístupněn poslední větší dungeon. Nyní se počítá již jen s několika menšími dungeony a hlavně s povrchovými lokacemi. Celkem 5 nových dungeonových lokací, některé s vlastními subsytémy. Varování: tento dungeon je velmi náročný jak na postavy tak na hráče a především na přípravu a disciplínu. Takže ho nepodceňte.

:excl: Silně posílena činnost PLACOS systému v oblasti kontroly přendavání předmětů mezi postavami. PLACOS dokáže rozlišit veškeré povolené transakce a ty jenž využívají podvodníci. Ty nepovolené jsou silně sankcionovány. Kdybyste měli pocit že je v této úpravě chyba tak mě prosím ihned kontaktujte, testoval jsem to na všechny situace co mě napadly, ale to je tak vždy...

:excl: Do knižních démonků doplněna možnost uzamčení knihy. Takovou knihu pak lze přečíst a libovolně s ní nakládat, ale kromě autora knihy ji nikdo nemůže upravit nebo zkopírovat. Standardně jsou démončí knihy tak jako doposud - otevřeny všem změnám pro všechny, o zámek je nutné démonka požádat.

:point: PLACOS PWB přechází na novou verzi jenž by již měla být snad lépe funkční. Jedná se o systém kontroly nárůstu bohatství na postavě. Nicméně je PLACOS PWB stále pouze v monitorovacím režimu, tj. potichu shromažďuje data, ale dopady nejsou žádné.

:point: Možnost změny popisku předmětu dostupná pro DM a hostitele je rozšířena. Dosavadní příkaz "/info <text>"je nahrazen trojicí příkazů "/info* <text>", "/info+ <text>" a "/info-" jenž popořadě nahrazují popisek novým popiskem, přidávají k popisku nový odstavec a odebírají z popisku poslední odstavec. Podrobné info najdete v přílušné kapitole in-game helpu.

:point: Upraven PLACOS PGR, nyní je trochu chytřejší a sleduje více činností.
:point: Účinky alkoholu jsou oslabeny o 20%.
:point: Dodáno několik nových NPC (bestie i třeba velbloudi).
:point: Doplněno několik nových předmětů hlavně sběratelských v sadě do pokladů.
:point: Rozšířeny informace na Prvotním kameni, portálech před vstupem do světa o informace o teplotě, podnebí a místní geografii.
:point: Doplněny čtyři nové hráčské knihy.

Další plány je soustředit se na doladění stávajících systémů a připravit několik změn skupinám postav jenž se o ně již nějakou dobu snaží. Onyx pracuje na Gnorisu a zapřísahal se, že do srazu v listopadu to bude mít hotové, no uvidíme.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.110.305 - komunitní balíček

:excl: Jedna nová skrytá lokace a k tomu příslušející předměty pro jednu skupinu hráčů jenž se o tento cíl snaží již delší dobu.
:excl: Další nová lokace a jedna upravená lokace pro jinou skupinu jenž dlouho IC usiluje o svůj cíl.
:excl: A další nová lokace pro dva hráče jejich postavy IC o tento cíl dlouhodbě usilují.
:excl: Upraveny dvě lokace pro další skupinu hráčů s dlouhodobou IC snahou.
:excl: Nová exteriérová lokace.
:excl: Jedna experimentální sociální interiérová lokace.
:point: Několik nových NPC.
:point: Upraven PLACOS PGR u některých nově sledovaných činnostech.
:point: Opraveno několik chybek.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.110.306

:point: Opravy menších chyb.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.120.308

:excl2: Dokončen komplex Ledových hor, sestavu dokončuje 6 nových lokací (4 velké exteriérové a 2 dungeonové). Ze severu tak zbývá dokončit jen oblast Ledových plání. A malé doporučení - do Ledových hor nepodceňujte oblečení!
:point: Několik nových NPC.
:point: Opravy několika chyb.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.125.310

:excl2: Dvě nové lokace pro jednu skupinu hráčů jenž o svůj cíl dlouho IC usilovala a bavila svou hrou a akcemi spousty hráčů. Snad neprozradím moc, když řeknu že se jedná o plně funkční, "pohyblivou" loď (ten systém co je za tím docela stojí za to). :bigwink:
:point: Úpravy několika lokací.
:point: Lokace Tirian, královský palác a Sídlo Labira Draco jsou nyní bezdešťové aby nepršelo do velkých tilesetových interiérů a nepobíhali v nich šlechtici s paraplíčky.
:point: Opraveno několik chybek.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.130.310

:excl2: Dokončena oblast Ledových plání (2 nové velké lokace). Tímto je celý plán Severu hotov.
:excl: Jeden nový surovinový zdroj.
:point: Jedna nová lokace pro skupinu hráčů jenž o ní IC dlouhodobě usilují a plní WB quest.
:point: Úprava několika lokací.
:point: Několik nových NPC.
:point: Nový DM nástroj.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.135.314

:point: Jedna nová interiérová a jedna exteriérová lokace.
:point: Několik nových NPC.
:point: Systém teploty rozšířen o možné lokální zdroje. Tepelně přepracovány termální prameny.
:point: Snížena cena EQ pastí, ovšem jak pro prodej, tak pro výkup.
:point: U rób Magické Univerzity snížena teplotní izolace. Pro update na tuto poslední verzi použijte bazénky záměny v hlavních chrámech. Kdyby teď bylo v róbách zima tak napište do příslušného topicu. Róby navíc systémově zlevněny aby nestály opravy tolik peněz.
:point: Upravena jedna lokace.
:point: Opravena chyba s mizením popisu u zakopávaných věcí.
:point: Opraveno několik chyb.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.137.320

:point: Opraveno několik NPC.
:point: Upraveno několik lokací.
:point: Restartován DM trezor Arta.
:point: Při zperzistentnění lokací se nově ukládá i popis atmosféry.
:point: Upraveny příznaky úpalu, zvracení a omdlévání je 10x méně pravděpodobné.
:point: Upraven systém počasí, nyní se po prvním vstupu do lokace synchronizují systémy okamžitě a tak pokud má sněžit tak sněží nikoliv nejprve prší a pak až sněží.
:point: Snížena cena za ustájení koní a jiných zvířat.
:point: Všechny róby Univerzity (lektorská pánská, lektorká dámská, adeptská) jsou upraveny tak aby teplotní rozsah začínal na cca 3 stupních pro půlelfy, tj. cca 4.5 stupních pro lidi a cca 2.5 stupních pro elfy. Róby si zaktualizujete v bazéncích záměny.
:point: Henchmani (koně, RP přítelíčci atd..) a familiáři by měli nyní mít skrytý rozhovor jenž neotravuje okolí. Ozkoušejte.

:point: Pohyb summonů, přítelíčků henchmanů a jinchých pánečko-potvor za pánečkem doznal jistého vylepšení, potvory nyní neposkakují a neškubou se za pánečkem když jde páneček krokem, ale jdou také krokem. mají sice trošku delší vedení, ale to měly vždy... Ozkoušejte.

:excl2: Pokusně zprovozněny nákladní muly, volové a koně s inventářem. V rámci testu jsou zatím dostupné pouze pro hostitelské postavy. Inventář nákladních zvířat je zatím bez perzistence. Jakmile se podaří vyřešit perzistenci a odladit systém tak budou tato zvířata zpřístupněna všem. Tato zvířata lze ustájit (POZOR ustájení jim smaže inventář protože do budoucna se počítá s jeho perzistencí).

Jako ochrana proti zneužívání creepery a harwestery je možné zvíře koupit pouze pokud má postava dostatečné PGR. Systém je nastaven tak, že i postava jenž právě začala si může zvíře koupit. Pokud během držení zvířete dojde k rapidnímu zhoršení PGR tak hráč dostane varování a když dojde k dalšímu zhoršení (např. postava s mulou dokolečka vybíjí a lootuje dungeony) tak se zvíře splaší setřese náklad a zdrhne. Bez tohoto opatření by nebylo možné systém nákladních zvířat zavést.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.138.323

:point: Opraveno několik chyb.
:point: Jedna nová kniha.
:point: Jedno nové NPC.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.139.326

:point: Drobné úpravy létající lodi.
:point: Upraven systém počasí, trochu snížena pravděpodobnost deště.
:point: Prodloužena doba otevření mříží ve vězeních.
:point: Opraveno několik chyb v databázi barev.
:point: Snad už naposledy tepelně upraveny Univerzitní róby. Aktualizujte si je v bazéncích záměny.
:point: Po zabití NPC s DM uvnitř by už neměly zůstávat v mrtvolce memorizátory.
:excl: Nově získávají PC strážní přístup i do vězení v Mithalliru, Tirianu a Amfiberai (podle toho kde slouží). Jak do vězení vstoupit najdete na cedulce u vstupu do vězení. Strážní otevírají dveře jen strážným, vězni se mohou stavět třeba na ucho ale jsou stále ignorováni. PC stráže tak mohou zavírat a pouštět z vězení a vodit návštěvy za zadrženými.
:excl: U všech bojových fines (komb) odstraněny prodlevy (pomlčky). Pokud nějaké takové kombo znáte tak ho nadále používejte bez pomlčky normálně, při prvním použití bez pomlčky se ho postava naučí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.139.330

:point: Jedno nové NPC.
:point: Opravy několika chyb v lokacích.
:point: Opravy několika chyb v systémech.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.140.335

:point: V Mithalliru a Tirianu je zaveden výkup květin.
:point: Přepracován systém timeru (zařízení jenž se stará o dočasné placeably, objekty a zpožděnou činnost). Nyní by měl zvládnout bez zahlcení až 9999 objektů. To doufám bude naprosto stačit. Otestováno až na 211 záznamech najednou.
:excl: Upraven dungeon spawn, pro epické levely byl trochu posílen aby se v dungeonech nenudily.
:point: Úprava jedné lokace.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.140.335

:point: Upraveny koeficienty výkupu květin.
:point: Upraven posílený spawn pouze pro epické mágy a zaklínače.
:point: Úprava několika lokací.
:point: Upraveno kouzlo Povstaňte! aby fungovalo správně i pro nepřátelská NPC.
:point: Lehké vylepšení AI. AI si nyní lépe vybírá cíle, správně se potvory mezi sebou léčí a rychleji se rozhoduje.
:point: Opraven DM feat hudby, chyba s obnovením nastavení hudby v lokaci.
:point: Upraveno několik NPC.
:point: Několik nových DM pastí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.140.350

:excl: Upraven koeficient PGR regenerace ze záporu, snížen koeficient za zabíjení bestií, hra ve skupině snížena a upravena tak že navyšuje trochu víc rychlost záporné regenerace. Skupina je také ovšem nově od 3 členů a ne od 2 s navýšením detekční vzdálenosti o +66%. Zvýšen postih za zabíjení městských NPC. Vzhledem ke změně koeficientů a ladění nemusí některé číselné příklady zde na fóru dále platit.
:excl: PLACOS nyní u zobrazení hodnocení pro postavu zobrazuje i nápovědu, a činnosti jenž je nejlepší dočasně omezit. Také je zobrazena doba (respektive interval závislý na úrovni hry) v reálných hodinách a minutách za jakou dojde k regeneraci PGR ze záporu na nulovou úroveň.
:point: Opravena chyba v regeneraci PGR ze záporu v případě existence kladných skupin.
:point: Přepsána PLACOS knížka "Jak zlepšit svou hru".
:point: PLACOS nyní na DM tabuli vypisuje u negativních hlášení i 3 nejhorší PGR skupiny a jejich hodnoty.

:point: Do výběru cíle AI zakomponována náhodná složka.
:point: Opraven feat Podstrč předmět, opraven výpis hlášky o provedení podstrčení a chyba u sgrupovatelných předmětů.
:point: Opraven trezor strážných v Tirianu.
:point: Opraveno kouzlo Povstaňte!
:point: Upraveno časování při placení mincemi. Nyní je prodloužena doba mezi odebráním mincí, vrácením drobných a směnou na minimální počet mincí na 1.0+1.0 sec. Takže při obchodování dejte systému chvilku času.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Verze 3.165.360

:excl2: Upraveno přecházení s ovládanými zvířaty mezi lokacemi. Ovládaná zvířata nově odmítají vejít do civilizovaných oblastí, ale zato je lze vodit v lokacích kolem jejich teritoria s mnohem menší pravděpodobostí že se utrhnou na přechodu a zmizí. Otestujte.

:excl2: Nákladní muly, nákladní koně a nákladní voli získávají perzistenci na veškerý obsah inventáře. Jedná se o parametrickou perzistenci s několika technickými omezeními kvůli chybám v některých funkcích a událostech v NWN. Nákladní zvířata tak nemohou nosit unikátní předměty (získané od DM), předměty s inventářem (např. batohy), sgrupovávací předměty (např. pití, lektvary, svitky..) a jejich kapacita je prozatím stanovena na 50 předmětů maximálně. Perzistence funguje "on the fly" takže nepoznáte žádný rozdíl, žádné ukládání a nahrávání a žádné nutnosti speciálního chování. Perzistence tak funguje i při ustájení (prostě se zvíře ustájí se vším co v sobě má). Pokud se neprojeví žádné chyby a možné zneužitelnosti tak budou nákladní zvířata zpřístupněny všem postavám.

:excl: V Oáze přibývá možnost koupě nákladního velblouda. Až do konce testování platí totéž co pro ostatní nákladní zvířata - jsou zatím dosputná pouze pro hostitelské postavy.

:point: Upravena odbornost Uzmi předmět - neměla by již při přeplněném inventáři oběti házet chybu zacyklení. Navíc je trochu optimalizovaná.
:point: Lehce upraveny koeficienty PLACOSu.
:point: Trochu upravena AI. Zkuste "chybu flegmatických prasátek".
:point: Upraveny dvě lokace.
:point: Opraveny chyby ve Vyšší sféře (hra, čtverokruží a hádankář). Otestujte to.

:point: Upravena Bioware kostka. Zjistil jsem, že Bioware navázalo generátor náhodných čísel "chytře" k něčemu jako CRC lokace jenž se vypočítává podle uspořádání lokace a jejího obsahu. Jedná se tedy o statické číslo a proto posloupnost "náhodných" čísel na jednu lokaci je vždy stejná a záleží jen na hráči jak často svou činností nutí generátor sahat do této posloupnosti a tím měnit úsek náhodných čísel "jak je vidí postava". Nově dodána při vstupu do lokace utilitka, která podle aktuálního času donutí generátor náhodných čísel několikrát zapracovat a tím se pseudonáhodně posunout na neměnné posloupnosti "náhodných" čísel o kousek dále. V boji se toto prakticky neprojeví, ale projeví se to u systémů iniciovaných náhodou - všimli jste si že po restartu serveru VŽDY prší? No tak to je způsobeno právě tímhle.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno