Jojo, to je spravny klerik!Psanec píše:Priznam se, ze ja bych byl jeste pro tvrdsi postih, ale budiz, nic se nema prehanet :))


Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Jen bych chtel upozornit, ze kdyz to prezenete, tak vyhraje ten valecnik, ktery bude mit vic lekaren/vyssi heal skill...Drog píše:No na Equilibrii zatim problem s zvracením do přileb není aktualní:)S nás malo co se rozhodlo hrát za plechovky jsou tři trpoši-ti helmy bez hledí nenosej(nešli by jim vidět jejich posvátne vousy) a dva Pulorci kteří taktež helmy nenosej:-))
Není pravda. Když budou dva nebo tři na jednoho zhruba stejně silného, pak mu lékárny jsou na prd. Zato zásoba heal lektvarů je zcela o řád jinde. Za předpokladu, že jeden, byť je v menšině, má jich dost a přesila žádný, je to nevyvážené.Lord Xeen píše: Jen bych chtel upozornit, ze kdyz to prezenete, tak vyhraje ten valecnik, ktery bude mit vic lekaren/vyssi heal skill...
Krom toho postihu "sance na onemocneni" bych mozna navrhoval, aby tyto lektvary byly drazsi a vzacnejsi. Kdybych je melo jen par obchodniku a navic v omezenem mnozstvisnowman píše: Jinak tady souhlasím s Garionem, že by bylo lepší tvrdší pravidlo a takový lektvar, co vyléčí full HP, bych časově omezil. A nebo když teda postava do sebe hodí další, tak ji to opravdu zraní. Prostě všeho moc škodí a není jen tak, když někdo na chcípnutí se v mžiku hodí do kupy. Nějaká cena být musí. Ne jen zlatky.
Cože, oni se tu prodávaj v neomezenym množství?cybermisa píše: Kdybych je melo jen par obchodniku a navic v omezenem mnozstvi![]()
No na Alh ne(ne nadarmo ma class klerik prezdivku na vetsine serveru terminator)
Kouzla se nijak brutálně omezovat nebudou. Omezení nemám rád. Vše je o možnostech, když se možnosti přiškrtí tak se to někde projeví. Spíš se to udělá jinak...Saiko píše:hlavně neomezuj kouzla či něco takového, dopadneš jako jeden modul, kde slíbili, že to vrátí zpět a stále nicLabir píše:Jinak na terminátory (naše milé bojové kleriky) také dojde. Jsou nějak moc samostatní a silní.
Ty jsou ošetřené dostatečně. Nedají se sgrupovat, tj. jeden quick slot jeden obvaz a navíc je použití jako akce stejně jako lektvar a jejich síla je mnohem menší než lektvaru Heal (max 10+d20+heat skill). Ty se měnit nebudou.Jezura píše:Jen upozorňuju, že stejný problém je s obvazy. Pokud nejsou už teď nějak upravené, je to ještě horší, protože jejich použití nevyvolává příležitostný útok.
Dokonce ani nevyhazuje z hidu myslim, což mě zarazilo když sem viděl tuhle, už sem to holt zapomněl. Nicméně tohle by bylo jsitě velmi vítáno u lektvarůJezura píše:Jen upozorňuju, že stejný problém je s obvazy. Pokud nejsou už teď nějak upravené, je to ještě horší, protože jejich použití nevyvolává příležitostný útok.