Verze 3.220.500
A je tu slibovaný a avizovaný velký update! Většina novinek se odehrává v Železné říši, ale ani Tirínské království nezůstalo ochuzeno a má řadu novinek.

8 nových exteriérových lokací, z toho 4 bezpečné, 3 skoro bezpečné, 1 nebezpečná.

6 nových dungeonových lokací sdružených do 4 dungeonů a rozšíření dungeonů.

5 nových interiérů - 2 nové salaše, 2 opuštěné domy a přístupný interiér hospody "U Spáleniště".

8 nových těžitelných surovin (vápenec, žula, mramor, cínová ruda, omiktonová ruda, surový jed, perlorodky, drahokamonosné žíly).

Upravena řada lokací, vždy jako IC reakce světa jako takového nebo v rámci reakce na hráčskou snahu.

Řada nových výkupních obchodů (i dočasných).

Oslabeny proměny měňavce. Zvýšené unavování v proměně měňavce je tak zrušeno.

Změněna charakteristika výpočtu ceny za opravu předmětů. Přechod z lineární na odmocninnou - tj. předměty do cca 40 stříbrných opravy trochu podraží a u dražších předmětů opravy zlevní.

Automatické hlášení chyb na perzistentní WB tabuli (ale stejně je raději hlašte, ne vše podchytí automatika).

Nový systém stavby hráčských staveb přináší nový strategický rozměr. Na každé hráčské stavbě bude k dispozici truhla v jejímž popisku bude napsáno kolik a čeho je třeba sehnat pro dokončení stavby (např. 1000 ks vápence, 500 ks dubového dřeva, 20 sudů piva pro dělníky atd...). Kdokoliv může donést požadované suroviny (jakékoliv množství i jednu) a vložením do truhly ji umístí na stavbu. Do truhly se perzistentně zapíše, že bylo dodáno tolik a tolik suroviny od toho a toho a ono množství se odečte od množství požadovaného. Na postavě jenž stavbu řídí již bude zajištění pracovních sil, nasmlouvání výkupních cen a vedení účetnictví. Truhla shromažďuje a zobrazuje data o tom která postava dodala kolik čeho, ale je na stavbyvedoucím aby kontroloval přírůstky a vyplácel zpětně za dodané suroviny. Elegantní je, že systém nevyžaduje současnou přítomnost ani jedné strany (WB, DM, zadavatel, dodavatelé).

Nová subrasa.

Nepatrně snížen rasový koeficient v obchodech.

Upravovány výkupní koeficienty různých komodit různě po světě.

Vylepšeny ceny rudy v závislosti na vzdálenosti od naleziště. Prodávat dále od naleziště je teď výhodnější.

Dvě nové hráčské knihy.

Aktualizovány některé současné knihy - vytvořena nová vydání.

Několik nových předmětů.

Několik nových NPC a bestií.

Upravena (navýšena) nosnost přepravních zvířat.

Zlevněny byty v Tirianu "U Dvou mečů" na adekvátní částky.

Zdokonaleny DM reporty.

Potulující se NPC již neprotáčejí postavy když do nich narazí.

Páky otevírající dveře a podobně již nelze použít přítelíčkem.

Sudy s nápoji již nelze prodat.

Opraveny nahlášené staré poklady.

Datle jsou již vykupovány v hostincích. Týká se nově nabytých datlí.

Upraveno chování bestií pokud jsou ovládnuté hráčem, teď již nemají tendenci chodit kolem samostatně.

Upraven vířivý útok, je třeba jej vyzkoušet zda stále buguje.

Opraveno kouzlo vyvolávání předmětů.

Upravena kouzla Propuštění a Zapuzení. Propuštění je lehce oslabeno a propouští veškeré tvory (i přátelské), Zapuzení je posíleno a propouští pouze nepřátelské tvory.