Hlašky nad NPC

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
kashe
Příspěvky: 80
Registrován: 26. 2. 2006 11.24

Hlašky nad NPC

Příspěvek od kashe »

Asi jen drobnost, ale nešlo by je rozdelit na bojové a nebojové ? dokažou NWN rozpoznat že NPC je v klidu nebo v bojovém modu ? asi jožejo :)
Včera po mě vyjel skřet a když se začal vošívat ..nebo drbat na bradě či co, přímo v litým boji tak me to fakt dožralo :glare: a zabil sem ho votoradči :blush:
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Re: Hlašky nad NPC

Příspěvek od snowman »

kashe píše:Asi jen drobnost, ale nešlo by je rozdelit na bojové a nebojové ? dokažou NWN rozpoznat že NPC je v klidu nebo v bojovém modu ? asi jožejo :)
Včera po mě vyjel skřet a když se začal vošívat ..nebo drbat na bradě či co, přímo v litým boji tak me to fakt dožralo :glare: a zabil sem ho votoradči :blush:
Labir v sekci novinky a změny:
"…..Spuštěn systém NPC hlášek. Hlášky jsou náhodné a nehlásí je každé NPC ale vybrané nepřátelské mluvící druhy, které hlásí hlášky ze skupin hlášek jim přidělených (kombinace jsou možné). Jsou dva sety hlášek - bojový a nebojový. Ovládnutí NPC DM automaticky hlášky vypíná až do doby opuštění NPC DMkem.…."

edit: z toho chápu, že jsou. Otázka je, zda to fachá, jak má.… Mě to zatim nedělalo něco podobného... Leda, že by ten skřet měl zrovna nemoc a to se pak drbe i v boji... I můj trpoš to jednou chytil a je to dost nepříjemné.. Takhle zabít sprostě chorého skřetíčka...to se dělá?? :biggrin:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Funguje to, ale raděj se kouknu jak to vypadá po optimalizaci. Mělo by to běhat.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Napadlo mě, jestli by nešly přidat hlášky i nad NPC ve městech a jiných obydlených oblastech?
Bratrstvo zabanovaných!
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

No hlasky nad "hodnymi" NPC by podle me bylo pekne spestreni, ale na nekterych mistech by dosti mohly rusit rozhovory.

Situace: 4 PC postavy si povidaji v hospode a do toho jim tam dalsich 6 NPC hlaskuje. Leda, ze by se hlasky NPC neukladaly do logu :biggrin:
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

V hospodě si roztáhneš log ;) Mě jenom to město přijde takový pustý (Hag Hargol, jidne jsem ještě nebyl :D), když jím procházim a všude němý tváře
Bratrstvo zabanovaných!
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Ghost píše:V hospodě si roztáhneš log ;) Mě jenom to město přijde takový pustý (Hag Hargol, jidne jsem ještě nebyl :D), když jím procházim a všude němý tváře
:megalol: Tak tohle rekni nejakymu trpaslikovi: "Ahoj, nema tvari!" :megalol: :bigwink:
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

S hláškami nad "modrými" NPC se počítá, ale tady to bude dělat jiný systém aby to bylo věrohodnější. NPC by ve výsledku měly reagovat na dění kolem sebe různými hláškami. Ovšem zatím je to minorita.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Dobře, díky
Bratrstvo zabanovaných!
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Labir píše:S hláškami nad "modrými" NPC se počítá, ale tady to bude dělat jiný systém aby to bylo věrohodnější. NPC by ve výsledku měly reagovat na dění kolem sebe různými hláškami. Ovšem zatím je to minorita.
Jojo, držim palce ať se to (někdy) povede :smile: Hlavně reakce na pohyb PC a tak, třeba se mi líbí představa jak procházim po ulici a NPC mě zdraví, nebo nějaká emoce atp, ale to je stejně těžký... Jak poznaj, jestli třeba už nepozdravili? :biggrin: Každopádně jestli vymyslíš někdy něco šikovnýho a jednoduchýho (určitě jo, si chytrej :bigwink: ), tak to se těšim... Ale jen aby to neházelo hlášky moc často a jen tak, pak by mohla nastat třeba ta situace v hospodě, kde by tobylo spíš na škodu, jak psal cybermisa :smile:

Ideální by bylo kdyby všude byli DM a hlaškovali... a dalších 20 DM aby dělalo Q :biggrin: Zkus třeba vymyslet DM NPC AI, něco jako agenty v Matrixu :megalol:
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Agenty v Matrixu? Hmmmm.…. Počkat to zas tak špatný nápad není! A mohlo by to vést i ke snížení zátěže - NPC by reagovaly jen když je někdo z PC může vidět... Ke každému hráči by se přiřadil agent, který by ho následoval a oživoval okolí okolo něj v závislosti na charakteru a perzistentních informacích uložených v postavě a zároveň i na aktuální situaci. Safra to by bylo něco! Stráž reagující na hledanou osobu podle toho jak moc je maskovaná, žebrák prosící o almužnu a personálně reagující na ty kteří mu něco už dali nebo nedali, možnost vzniku osobních jedinečných vztahů s NPC s navázáním na pseudonáhodné rozhovory... Možnost DM číst a měnit tyhle perzonální informace o postavách... No, docela mě to nadchlo, tohle by byla bomba. Sice to dá strašně práce, něco asi nepůjde implementovat, ale i tak výsledek by za to měl stát. Dík za inspiraci! :smile:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

Ufff ….. jestli tohle Labire zprovozníš ! Tak klobouk dólu
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
kashe
Příspěvky: 80
Registrován: 26. 2. 2006 11.24

Příspěvek od kashe »

:dribble:
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Labir píše:Agenty v Matrixu? Hmmmm.…. Počkat to zas tak špatný nápad není! A mohlo by to vést i ke snížení zátěže - NPC by reagovaly jen když je někdo z PC může vidět... Ke každému hráči by se přiřadil agent, který by ho následoval a oživoval okolí okolo něj v závislosti na charakteru a perzistentních informacích uložených v postavě a zároveň i na aktuální situaci. Safra to by bylo něco! Stráž reagující na hledanou osobu podle toho jak moc je maskovaná, žebrák prosící o almužnu a personálně reagující na ty kteří mu něco už dali nebo nedali, možnost vzniku osobních jedinečných vztahů s NPC s navázáním na pseudonáhodné rozhovory... Možnost DM číst a měnit tyhle perzonální informace o postavách... No, docela mě to nadchlo, tohle by byla bomba. Sice to dá strašně práce, něco asi nepůjde implementovat, ale i tak výsledek by za to měl stát. Dík za inspiraci! :smile:
WOW :dribble: :dribble: Jestli teda tohle toto … no teda … no toto … *vali oci s vyrazenym dechem* To by bylo neco …

To by bylo AI! … Drzim palce!
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Labir píše: ….
*jako by chtěl něco říct, ale pořád to jenom nevěřícně dokola čte*

// držiiiim palce, na tohle budu čekat klidně dlooouho, ale stálo by to za to :bigwink:
Zamčeno