Včera po mě vyjel skřet a když se začal vošívat ..nebo drbat na bradě či co, přímo v litým boji tak me to fakt dožralo


Moderátor: Dungeon Master
Labir v sekci novinky a změny:kashe píše:Asi jen drobnost, ale nešlo by je rozdelit na bojové a nebojové ? dokažou NWN rozpoznat že NPC je v klidu nebo v bojovém modu ? asi jožejo :)
Včera po mě vyjel skřet a když se začal vošívat ..nebo drbat na bradě či co, přímo v litým boji tak me to fakt dožraloa zabil sem ho votoradči
Jojo, držim palce ať se to (někdy) povedeLabir píše:S hláškami nad "modrými" NPC se počítá, ale tady to bude dělat jiný systém aby to bylo věrohodnější. NPC by ve výsledku měly reagovat na dění kolem sebe různými hláškami. Ovšem zatím je to minorita.
WOWLabir píše:Agenty v Matrixu? Hmmmm.…. Počkat to zas tak špatný nápad není! A mohlo by to vést i ke snížení zátěže - NPC by reagovaly jen když je někdo z PC může vidět... Ke každému hráči by se přiřadil agent, který by ho následoval a oživoval okolí okolo něj v závislosti na charakteru a perzistentních informacích uložených v postavě a zároveň i na aktuální situaci. Safra to by bylo něco! Stráž reagující na hledanou osobu podle toho jak moc je maskovaná, žebrák prosící o almužnu a personálně reagující na ty kteří mu něco už dali nebo nedali, možnost vzniku osobních jedinečných vztahů s NPC s navázáním na pseudonáhodné rozhovory... Možnost DM číst a měnit tyhle perzonální informace o postavách... No, docela mě to nadchlo, tohle by byla bomba. Sice to dá strašně práce, něco asi nepůjde implementovat, ale i tak výsledek by za to měl stát. Dík za inspiraci!