Včera po mě vyjel skřet a když se začal vošívat ..nebo drbat na bradě či co, přímo v litým boji tak me to fakt dožralo
Hlašky nad NPC
Moderátor: Dungeon Master
Hlašky nad NPC
Asi jen drobnost, ale nešlo by je rozdelit na bojové a nebojové ? dokažou NWN rozpoznat že NPC je v klidu nebo v bojovém modu ? asi jožejo :)
Včera po mě vyjel skřet a když se začal vošívat ..nebo drbat na bradě či co, přímo v litým boji tak me to fakt dožralo
a zabil sem ho votoradči 
Včera po mě vyjel skřet a když se začal vošívat ..nebo drbat na bradě či co, přímo v litým boji tak me to fakt dožralo
Re: Hlašky nad NPC
Labir v sekci novinky a změny:kashe píše:Asi jen drobnost, ale nešlo by je rozdelit na bojové a nebojové ? dokažou NWN rozpoznat že NPC je v klidu nebo v bojovém modu ? asi jožejo :)
Včera po mě vyjel skřet a když se začal vošívat ..nebo drbat na bradě či co, přímo v litým boji tak me to fakt dožraloa zabil sem ho votoradči
"…..Spuštěn systém NPC hlášek. Hlášky jsou náhodné a nehlásí je každé NPC ale vybrané nepřátelské mluvící druhy, které hlásí hlášky ze skupin hlášek jim přidělených (kombinace jsou možné). Jsou dva sety hlášek - bojový a nebojový. Ovládnutí NPC DM automaticky hlášky vypíná až do doby opuštění NPC DMkem.…."
edit: z toho chápu, že jsou. Otázka je, zda to fachá, jak má.… Mě to zatim nedělalo něco podobného... Leda, že by ten skřet měl zrovna nemoc a to se pak drbe i v boji... I můj trpoš to jednou chytil a je to dost nepříjemné.. Takhle zabít sprostě chorého skřetíčka...to se dělá??
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Jojo, držim palce ať se to (někdy) povedeLabir píše:S hláškami nad "modrými" NPC se počítá, ale tady to bude dělat jiný systém aby to bylo věrohodnější. NPC by ve výsledku měly reagovat na dění kolem sebe různými hláškami. Ovšem zatím je to minorita.
Ideální by bylo kdyby všude byli DM a hlaškovali... a dalších 20 DM aby dělalo Q
-
labir
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Agenty v Matrixu? Hmmmm.…. Počkat to zas tak špatný nápad není! A mohlo by to vést i ke snížení zátěže - NPC by reagovaly jen když je někdo z PC může vidět... Ke každému hráči by se přiřadil agent, který by ho následoval a oživoval okolí okolo něj v závislosti na charakteru a perzistentních informacích uložených v postavě a zároveň i na aktuální situaci. Safra to by bylo něco! Stráž reagující na hledanou osobu podle toho jak moc je maskovaná, žebrák prosící o almužnu a personálně reagující na ty kteří mu něco už dali nebo nedali, možnost vzniku osobních jedinečných vztahů s NPC s navázáním na pseudonáhodné rozhovory... Možnost DM číst a měnit tyhle perzonální informace o postavách... No, docela mě to nadchlo, tohle by byla bomba. Sice to dá strašně práce, něco asi nepůjde implementovat, ale i tak výsledek by za to měl stát. Dík za inspiraci! 
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
WOWLabir píše:Agenty v Matrixu? Hmmmm.…. Počkat to zas tak špatný nápad není! A mohlo by to vést i ke snížení zátěže - NPC by reagovaly jen když je někdo z PC může vidět... Ke každému hráči by se přiřadil agent, který by ho následoval a oživoval okolí okolo něj v závislosti na charakteru a perzistentních informacích uložených v postavě a zároveň i na aktuální situaci. Safra to by bylo něco! Stráž reagující na hledanou osobu podle toho jak moc je maskovaná, žebrák prosící o almužnu a personálně reagující na ty kteří mu něco už dali nebo nedali, možnost vzniku osobních jedinečných vztahů s NPC s navázáním na pseudonáhodné rozhovory... Možnost DM číst a měnit tyhle perzonální informace o postavách... No, docela mě to nadchlo, tohle by byla bomba. Sice to dá strašně práce, něco asi nepůjde implementovat, ale i tak výsledek by za to měl stát. Dík za inspiraci!
To by bylo AI! … Drzim palce!