Co mám dělat?

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Yandy píše:nj, on mi to klenotnik nejak nechce koupit...a jinde to je za "pakatel" :ermm:
Které drahokamy? Jinak kameny se prodávají přes normální NWN obchod.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Yandy
Příspěvky: 21
Registrován: 26. 2. 2006 0.02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yandy »

Nejake surove emeraldy, alexandrity, ametysty a azurity
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

Rieste to IC...
ooc predat idu, ponuka to velke moznosti...:)
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Rahwin píše:Rieste to IC...
ooc predat idu, ponuka to velke moznosti...:)
moc velky ne, bohuzel :)
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

Nahodou, vcera to slo slusne...:)
Mal som ta nechat nakupit tie emeraldy za 4 stovky...:D
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Rahwin píše:Nahodou, vcera to slo slusne...:)
Mal som ta nechat nakupit tie emeraldy za 4 stovky...:D
no mohl si :) ale to nic nemeni na tom, ze to byl opravdu jen nahodny jev, to skoro uznas. Ale zas musis uznat, ze sem se nebal jako ty riskovat :)
Para
Příspěvky: 16
Registrován: 26. 2. 2006 14.51

Příspěvek od Para »

Když si udělám statistiku ůmrtí svého lučisníka ve hře, 90% jich padá na vrub toho, že těsne za přechodem do následujicí lokace padnu do pasti v podobě monster, která tam asi kdosi předtim přivedl "odjinud".
Jen těch 10% pak na mé herni chyby v podobě ukliknutí v očekávaném boji, kterému jsem se mohl vyhnout a na RP zápletky.
Podotýkam, že vždy šlo o průchody do lokace, kde jsem dřiv již mnohokrát byl a kde se standardně tak silne monstra nevyskytuji. Nikdy se to taky neděje těsne po restartu systemu. Považuji to proto za systemovou past, která zbytečne rozervává kontinuitu hry a jejich přiběhů.
Vede mě pak k zamyšlení zdali má bez nějakeho řešeni tohoto zásadniho problému smysl ve hře zůstávat - pokud se tedy chci opravdu s žit s postavou a nebrat to jen jako test.
Má někdo podobnou zkušenost?
Nedalo by se s tim něco udělat?
Neboj se nevědění - boj se lživého vědění - od něho pochází veškeré zlo světa.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Para píše:Když si udělám statistiku ůmrtí svého lučisníka ve hře, 90% jich padá na vrub toho, že těsne za přechodem do následujicí lokace padnu do pasti v podobě monster, která tam asi kdosi předtim přivedl "odjinud".
Jen těch 10% pak na mé herni chyby v podobě ukliknutí v očekávaném boji, kterému jsem se mohl vyhnout a na RP zápletky.
Podotýkam, že vždy šlo o průchody do lokace, kde jsem dřiv již mnohokrát byl a kde se standardně tak silne monstra nevyskytuji. Nikdy se to taky neděje těsne po restartu systemu. Považuji to proto za systemovou past, která zbytečne rozervává kontinuitu hry a jejich přiběhů.
Vede mě pak k zamyšlení zdali má bez nějakeho řešeni tohoto zásadniho problému smysl ve hře zůstávat - pokud se tedy chci opravdu s žit s postavou a nebrat to jen jako test.
Má někdo podobnou zkušenost?
Nedalo by se s tim něco udělat?
Hmm, tahání potvor...technicky by to šlo udělat s tím, že by se bestie držela poblíž místa kde se spawnla...ale jde to jen u některých bestií na povrchu. Popřemýšlím o tom.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Para
Příspěvky: 16
Registrován: 26. 2. 2006 14.51

Příspěvek od Para »

Nešlo by dát každé postavě takovýho jednoučelovýho nenapadnutelnutelného špionka /podobně ovládaného jako přiteličkové mágů/, který by ale měl jen tu vlastnost, že dokáže nakouknout jen za lokaci ale právě jen tak daleko, jako by viděl jeho pán. Ani o krok dál aby nezvýhodnoval běžný rozhled.
Při nějakem ůtěku bludištěm by na to asi čas nebyl ale i tak by odpadlo mnohé rozčarování, které běžně umocnuje i lagování a různá prodleva dalších členů družiny na přechodech.
Každý by se pak pak mohl rozhodnout zda přechod otestovat nebo zda tam vlitnout bez rozmyslu jen jak do rulety a třeba s rozeběhem... a probrat se u kostlivců. :no:
Neboj se nevědění - boj se lživého vědění - od něho pochází veškeré zlo světa.
Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4172
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arto »

Já to tak dělal se summonem a nic tam nebylo, když sem tak pak vešel s postavou naspawnovali se tam. Takže nevím jestli ti to pomůže...
Wanting something does not give you the right to have it.
Para
Příspěvky: 16
Registrován: 26. 2. 2006 14.51

Příspěvek od Para »

Mám za to, že efekt "tahání potvor" vadil i dříve na Alham... nebo Ak2 ale tim jak zde obecně síla monster narostla - narostly i jejich vedlejši efekty a potřeba s tím něco udělat. Kdo přechází do lokace s přiteličkem, nebo prostě poslední - ten mnohdy vyvázne jen proto, že ti prvý na sebe pozornost potvor stáhnou.… Pro jednotlvce je ale tento trik nepoužitelnej. :no:
Neboj se nevědění - boj se lživého vědění - od něho pochází veškeré zlo světa.
Danseur
Příspěvky: 115
Registrován: 18. 2. 2006 21.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Danseur »

Para píše:Mám za to, že efekt "tahání potvor" vadil i dříve na Alham... nebo Ak2 ale tim jak zde obecně síla monster narostla - narostly i jejich vedlejši efekty a potřeba s tím něco udělat. Kdo přechází do lokace s přiteličkem, nebo prostě poslední - ten mnohdy vyvázne jen proto, že ti prvý na sebe pozornost potvor stáhnou.… Pro jednotlvce je ale tento trik nepoužitelnej. :no:
No já mám za to, že je to v pohodě. Když se mi stane co tobě a u přechodu jsou těžký potvory vždy se stihnu vrátit. Chvíli (pár vteřin) jim totiž trvá, než si uvědomí, že tam jsem.
TheStoupa
Příspěvky: 22
Registrován: 26. 2. 2006 20.59

Příspěvek od TheStoupa »

Danseur píše:
Para píše:Mám za to, že efekt "tahání potvor" vadil i dříve na Alham... nebo Ak2 ale tim jak zde obecně síla monster narostla - narostly i jejich vedlejši efekty a potřeba s tím něco udělat. Kdo přechází do lokace s přiteličkem, nebo prostě poslední - ten mnohdy vyvázne jen proto, že ti prvý na sebe pozornost potvor stáhnou.… Pro jednotlvce je ale tento trik nepoužitelnej. :no:
No já mám za to, že je to v pohodě. Když se mi stane co tobě a u přechodu jsou těžký potvory vždy se stihnu vrátit. Chvíli (pár vteřin) jim totiž trvá, než si uvědomí, že tam jsem.
no, to ja mam presne opacne zkusenosti. zvlaste pokud si malinka gnomka na jahodach vykracuje krokem (zapnuty search mod) a z lesa na ni vyskoci zly mravenec, tak nez se rozebehne tak lezi mrtva na zemi. a to jeste ma sebou tupeho jezevce, kteremu rekla aby ji hlidal, ale ten jen hloupe zira jak nejaky mravenec zere jeho pani.
cili potvora za prechodem je svinstvo. summon ji na sebe nenalakal ani moji postavu nebranil. postava na prvnim levelu jde na zem pri prvnim nebo druhem zasahu. takze s tim jde jen velmi malo delat, a kdyz mam zaplou chuzi, tak ani nemusim stacit utect. samozrejme je tohle primarne problem enginu NwN, ale pokud jde nejak osetrit, tak je to prijemne.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

photter píše:taky mě to zarazilo, za jednu noc získat tolik rudy, že to nejde unýst ?
vůbec se mi zdá, že se tu nějak snadno bohatne
my když vylezem z vostrova, kde je celkem prd, jenom čumíme, s čim tam vostatní lítaj
možná by limity u obchodníků ala alhambrie nebyly úplně od věci, hmm ?
Jen nech na hlavě... já teda nevim, že by se dalo v Hargolu bohatnout... eště mě čeká dlouhá doba spoření na první lepší věc, kterou mam vyhlídnutou... Zatim se mi to zdá vyvážený..
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Fantalas
Příspěvky: 84
Registrován: 18. 2. 2006 11.53
Bydliště: Budvarovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fantalas »

Ono se to může ošetřovat jak chce, ale když někdo bude 24/7 kutat, kácet, nebo cokoliv tak si vydělá chtě nechtě. Já se snažim hrát tak nějak reálně, takže kácet stromy vydržim sotva pár hodin a nemluvim už o tom, že půlku z toho co vydělam při práci zase prožeru. Takže ono to "umění zbohatnout" bude jen o tom, kdo svý charaktery nešetří a hraje snima jako by byl na nucených pracích :bigwink:
When I laugh it's tears I hide and when I cry it's joy inside.
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

[quote="Fantalas"][/quote]

Mas pravdu, ale len ciastocne...:)
Fantalas
Příspěvky: 84
Registrován: 18. 2. 2006 11.53
Bydliště: Budvarovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fantalas »

Samozřejmě. Existujou výjimky. Někdo má prostě na prachy čuch. Jednu takovou jsem hrál na Alh. :smile:
When I laugh it's tears I hide and when I cry it's joy inside.
Para
Příspěvky: 16
Registrován: 26. 2. 2006 14.51

Příspěvek od Para »

Idea toho systému TIS na přechodech se mi moc libí! Zatím se zdá že funguje! - Jestli se to potvrdí tak to do hry přineslo zásadní obohacení. Díky! :dribble:
Neboj se nevědění - boj se lživého vědění - od něho pochází veškeré zlo světa.
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

Fantalas píše:Ono se to může ošetřovat jak chce, ale když někdo bude 24/7 kutat, kácet, nebo cokoliv tak si vydělá chtě nechtě. Já se snažim hrát tak nějak reálně, takže kácet stromy vydržim sotva pár hodin a nemluvim už o tom, že půlku z toho co vydělam při práci zase prožeru. Takže ono to "umění zbohatnout" bude jen o tom, kdo svý charaktery nešetří a hraje snima jako by byl na nucených pracích :bigwink:
Jj, pracovat je dřina a stojí to čas.. taky když pracuju, vydělám si na náklady a něco málo navíc. Ale abych pak šel (myslim třeba po týdnu herního času) a koupil si něco, co stojí x tisíc - tak to zdaleka ne.. což je na jednu stranu dobře :shades:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

snowman píše: Jj, pracovat je dřina a stojí to čas.. taky když pracuju, vydělám si na náklady a něco málo navíc. Ale abych pak šel (myslim třeba po týdnu herního času) a koupil si něco, co stojí x tisíc - tak to zdaleka ne.. což je na jednu stranu dobře :shades:
njn, jenze ono by to lidi nebavilo, kdyby musely z kazdych 4h hry (RT) 1h20 tvrde pracovat, aby zaplatili pokoj v hospode a jidlo. Btw. co se tyce kurzu zl, tak mi najednou prislo, ze je podobny tomu realnymu :) kure 56, chleba 15, jen to ubytovani je levne :)
Zamčeno