predevsim hod presnejsi info - distribuce, grafika a co za verzi nwn bezis - pres wine nebo linuxclientKanyapi píše:Já se přiznám, že jsem nainstalovala, co se dalo, ale pořád vidím jenom stíny.
Napadlo mě sem zkopírovat, co vidím psáno v nwconfig.ini
Tucnak na smetane aneb chovame doma Linux
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Re: Stále vidím jenom stíny
Dives, qui sapiens est
- koulinek
- Příspěvky: 316
- Registrován: 26. 12. 2007 13.57
- Bydliště: nedaleko HK \ toulá se někde po desce
- Kontaktovat uživatele:
Možná to zkusit bez toho DirectX, ale dyz jedu skrz wine tak jen 800x600, skrz linuxklienta davam 1280x1024.Kanyapi píše:Přiznám se ale, že jsem to neinstalovala "ručně", to poslední, co jste tu psali, ale před nejaké "EnvyNG"… skoro týden jsem měla počítač nekoukatelně rozhašený a už se bojím každého "samostatného" kroku...
Rumbard Tarkaren
Lepší pomalu přežívat než rychle umírat!
Uvidíte-li mě utíkat, snažte se mě předběhnout!
Lepší pomalu přežívat než rychle umírat!
Uvidíte-li mě utíkat, snažte se mě předběhnout!
Novinky se zlobivou grafikou
Takže... vyzkoušela jsem měnit rozlišení. Efekt to nemá, maximálně se tím obrazovka promění ve změť čtverečků - to když čísla v nwn.ini neodpovídají číslům v conf.xorgu.
Když jim odpovídají, chová se to normálně, rozlišení se mění, ale postavy nejsou vidět stále.
direct X jsem odstavila přepsáním prvního řádku nulou, jede to i bez něj. Nevím, jestli je to možné, ale dokonce se mi zdá, že se to načítá rychleji (přechody mezi oblastmi)
Nejdivnější je, že někdy v průběhu změn rozlišení, frekvencí a instalování ovladačů apod. byl okamžik, kdy postavy vidět byly. To ale byla fáze, kdy bylo prostředí jakoby "extrémně zpomaleno" - tj. hnout myší nemožné, pohyb se projevil za minutu, třeba...
Nemohla by to být nějaká indicie? :(
Ona sice Lotka na Desce je slepá a mě se to perfektně hraje, ale co až se pro ni najde lék? :D Musím držet krok s Deskou a nějak tu grafiku rozchodit! :)
Když jim odpovídají, chová se to normálně, rozlišení se mění, ale postavy nejsou vidět stále.
direct X jsem odstavila přepsáním prvního řádku nulou, jede to i bez něj. Nevím, jestli je to možné, ale dokonce se mi zdá, že se to načítá rychleji (přechody mezi oblastmi)
Nejdivnější je, že někdy v průběhu změn rozlišení, frekvencí a instalování ovladačů apod. byl okamžik, kdy postavy vidět byly. To ale byla fáze, kdy bylo prostředí jakoby "extrémně zpomaleno" - tj. hnout myší nemožné, pohyb se projevil za minutu, třeba...
Nemohla by to být nějaká indicie? :(
Ona sice Lotka na Desce je slepá a mě se to perfektně hraje, ale co až se pro ni najde lék? :D Musím držet krok s Deskou a nějak tu grafiku rozchodit! :)
kanyapi@kanykomp:~$ fglrxinfo
display: :0.0 screen: 0
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: ATI RADEON 9600 Series
OpenGL version string: 2.1.7659 Release
kanyapi@kanykomp:~$ glxinfo | grep direct
direct rendering: Yes
A TED … vsechno si vyhledávám na netu, ucim se s tim zachazet, pro velky uspech prikaz glxinfo :D
kanyapi@kanykomp:~$ glxinfo
name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_OML_swap_method,
GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_visual_select_group
client glx vendor string: SGI
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
GLX_MESA_swap_control, GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method,
GLX_OML_sync_control, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control,
GLX_SGI_video_sync, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_visual_select_group,
GLX_EXT_texture_from_pixmap
GLX version: 1.2
GLX extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_OML_swap_method,
GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_visual_select_group
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: ATI RADEON 9600 Series
OpenGL version string: 2.1.7659 Release
OpenGL extensions:
GL_AMD_performance_monitor, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers,
GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_multisample,
GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_pixel_buffer_object,
GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shader_objects,
GL_ARB_shading_language_100, GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient,
GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression,
GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar,
GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float,
GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_rectangle,
GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_buffer_object,
GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos,
GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader,
GL_ATI_meminfo, GL_ATI_separate_stencil, GL_ATI_texture_env_combine3,
GL_ATI_texture_float, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract,
GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_copy_texture,
GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit,
GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object,
GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_multi_draw_arrays,
GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_pixels,
GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap,
GL_EXT_subtexture, GL_EXT_texgen_reflection, GL_EXT_texture3D,
GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_add,
GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3,
GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod_bias,
GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,
GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_vertex_array,
GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_texgen_reflection,
GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod,
GL_WIN_swap_hint, WGL_EXT_swap_control
visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x25 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x26 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x29 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 0 0 None
0x2a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 0 0 None
0x2b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x2c 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x2d 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2e 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2f 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 2 1 None
0x30 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 2 1 None
0x31 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 2 1 None
0x32 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 2 1 None
0x33 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x34 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x35 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x36 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x37 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x38 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x39 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 4 1 None
0x3a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 4 1 None
0x3b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x3c 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x3d 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x3e 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x3f 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 6 1 None
0x40 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 6 1 None
0x41 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 6 1 None
0x42 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 6 1 None
0x43 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x44 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x45 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x46 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x47 24 tc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x48 24 tc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x49 24 tc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x4a 24 tc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x4b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x4c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x4d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x4e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x4f 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x50 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x51 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 0 0 None
0x52 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 0 0 None
0x53 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x54 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x55 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x56 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x57 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 2 1 None
0x58 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 2 1 None
0x59 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 2 1 None
0x5a 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 2 1 None
0x5b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x5c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x5d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x5e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x5f 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x60 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x61 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 4 1 None
0x62 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 4 1 None
0x63 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x64 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x65 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x66 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x67 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 6 1 None
0x68 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 6 1 None
0x69 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 6 1 None
0x6a 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 6 1 None
0x6b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x6c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x6d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x6e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x6f 24 dc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x70 24 dc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x71 24 dc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x72 24 dc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x86 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 0 0 0 0 0 0 4 1 Ncon
…….taková spousta řádek :(
display: :0.0 screen: 0
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: ATI RADEON 9600 Series
OpenGL version string: 2.1.7659 Release
kanyapi@kanykomp:~$ glxinfo | grep direct
direct rendering: Yes
A TED … vsechno si vyhledávám na netu, ucim se s tim zachazet, pro velky uspech prikaz glxinfo :D
kanyapi@kanykomp:~$ glxinfo
name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_OML_swap_method,
GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_visual_select_group
client glx vendor string: SGI
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_MESA_allocate_memory,
GLX_MESA_swap_control, GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_OML_swap_method,
GLX_OML_sync_control, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control,
GLX_SGI_video_sync, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_visual_select_group,
GLX_EXT_texture_from_pixmap
GLX version: 1.2
GLX extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context,
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_OML_swap_method,
GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_visual_select_group
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: ATI RADEON 9600 Series
OpenGL version string: 2.1.7659 Release
OpenGL extensions:
GL_AMD_performance_monitor, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers,
GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_multisample,
GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_pixel_buffer_object,
GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shader_objects,
GL_ARB_shading_language_100, GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient,
GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression,
GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar,
GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float,
GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_rectangle,
GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_buffer_object,
GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos,
GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader,
GL_ATI_meminfo, GL_ATI_separate_stencil, GL_ATI_texture_env_combine3,
GL_ATI_texture_float, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract,
GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_copy_texture,
GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit,
GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object,
GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_multi_draw_arrays,
GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_pixels,
GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap,
GL_EXT_subtexture, GL_EXT_texgen_reflection, GL_EXT_texture3D,
GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_add,
GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3,
GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod_bias,
GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,
GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_vertex_array,
GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_texgen_reflection,
GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod,
GL_WIN_swap_hint, WGL_EXT_swap_control
visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x25 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x26 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x29 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 0 0 None
0x2a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 0 0 None
0x2b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x2c 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x2d 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2e 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2f 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 2 1 None
0x30 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 2 1 None
0x31 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 2 1 None
0x32 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 2 1 None
0x33 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x34 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x35 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x36 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x37 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x38 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x39 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 4 1 None
0x3a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 4 1 None
0x3b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x3c 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x3d 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x3e 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x3f 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 6 1 None
0x40 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 6 1 None
0x41 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 6 1 None
0x42 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 6 1 None
0x43 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x44 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x45 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x46 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x47 24 tc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x48 24 tc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x49 24 tc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x4a 24 tc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x4b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x4c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x4d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x4e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x4f 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x50 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x51 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 0 0 None
0x52 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 0 0 None
0x53 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x54 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x55 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x56 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x57 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 2 1 None
0x58 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 2 1 None
0x59 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 2 1 None
0x5a 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 2 1 None
0x5b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x5c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x5d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x5e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x5f 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x60 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x61 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 4 1 None
0x62 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 4 1 None
0x63 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x64 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x65 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x66 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x67 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 6 1 None
0x68 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 6 1 None
0x69 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 6 1 None
0x6a 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 6 1 None
0x6b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x6c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x6d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x6e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x6f 24 dc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x70 24 dc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x71 24 dc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x72 24 dc 1 0 0 c . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x86 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 0 0 0 0 0 0 4 1 Ncon
…….taková spousta řádek :(
Mohl bych někoho požádat o výpis
?
Mám podezření že zejména některé textury nemám správně uložené, tak ať mám něco k porovnání.
Kód: Vybrat vše
find nwn/
Mám podezření že zejména některé textury nemám správně uložené, tak ať mám něco k porovnání.
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>
Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
nechces radsi hashe ??Darmonlor píše:Mohl bych někoho požádat o výpis?Kód: Vybrat vše
find nwn/
Mám podezření že zejména některé textury nemám správně uložené, tak ať mám něco k porovnání.
Dives, qui sapiens est