Autoquest
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Autoquest
Dělám přípravy na svůj docela rozsáhlý autoquest, jehož první fáze bude konkurenční - tedy může na něm pracovat několik skupin a ta první z nich vykope poklad.
A tady se dostávám k problému. Když skupina najde indicie a rozluští šifru, půjde kopat klíč k dalšímu dobrodružství. Jenže zakopaná věc nevydrží restart. Lze nějak zařídit perzistentní ukrytí?
A tady se dostávám k problému. Když skupina najde indicie a rozluští šifru, půjde kopat klíč k dalšímu dobrodružství. Jenže zakopaná věc nevydrží restart. Lze nějak zařídit perzistentní ukrytí?
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Jak psal Alfray - po Desce existuje několik perzistentních schránek maskovaných jako hromádka kamení. Bohužel nejsou na příliš přístupných a "bezpečných místech". Samozřejmě jsou také již většině známé a tudíž snadno vybratelné kýmkoliv.
Což mě přivádí k dotazu na Labira, zda-li by nebylo užitečné umístit další podobné schránky na přístupnější a bezpečnější místa?
Což mě přivádí k dotazu na Labira, zda-li by nebylo užitečné umístit další podobné schránky na přístupnější a bezpečnější místa?
Vše má své meze.
Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
Ano, sám už o některých vím.psin píše:Jak psal Alfray - po Desce existuje několik perzistentních schránek maskovaných jako hromádka kamení. Bohužel nejsou na příliš přístupných a "bezpečných místech". Samozřejmě jsou také již většině známé a tudíž snadno vybratelné kýmkoliv.
Což mě přivádí k dotazu na Labira, zda-li by nebylo užitečné umístit další podobné schránky na přístupnější a bezpečnější místa?
Když to tak poslouchám, budu to muset nějak pečlivě vymyslet. Možná si budu muset nějak OOC pomoct...
Uvidíme, ještě si to nechám projít hlavou. Teď běhám po světě a mimochodem sháním hlavně indicie.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
V celku, jak to tak poslouchám, bude nejrozumnější, když každý den v sedm ráno, než půjdu do práce, tu věc zakopu. Problém ale je, že ji těžko každý den nad ránem vykopu.Arto píše:Pokud bys dopředu věděl dny, kdy budou skupinky hledat zakopanou věc, můžu ti ji vždy zakopat.
Bohužel z časových důvodů, ti to nemůžu zakopávat každej den.
Ještě si to nechám projít hlavou a pak se ozvu, jak by to šlo vymyslet.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Myslím že se tato věc dá vyřešit i takto. Záleží však na tom zda tvá postava bude s hledači v kontaktu. Vše se dá odhvězdičkovat kupříkladu tellem. I samotné najití klíče, a potom klíče jen ooc předáš, až bude tvá postava z nějakého ic důvodu mluvit s tím kdo klíč má mít. Je to takové ooc zlo, ale i tak se to dá řešit. Důležitý je výsledek toho AQ.