Info - Změny pravidel
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Info - Změny pravidel
Změny pravidel
Přidáno pravidlo ohledně nastavení Odpor(Dislike) v CvC:
http://www.equilibrie.cz/pravidla.php
CvC souboj musí vždy útočník začít přepnutím na Odpor (Dislike) vůči postavě, na kterou útočí, v tabulce Seznam hráčů. Toto přepnutí musí provést těsně před vlastním útokem a postava, které je terčem útoku, nesmí na tuto OOC informaci nijak reagovat.
Nejste-li si jisti čímkoli ohledně CvC (např. nerozumíte těmto pravidlům), konzultujte jakékoli napadení jiné postavy s DM.
Přidáno pravidlo ohledně nastavení Odpor(Dislike) v CvC:
http://www.equilibrie.cz/pravidla.php
CvC souboj musí vždy útočník začít přepnutím na Odpor (Dislike) vůči postavě, na kterou útočí, v tabulce Seznam hráčů. Toto přepnutí musí provést těsně před vlastním útokem a postava, které je terčem útoku, nesmí na tuto OOC informaci nijak reagovat.
Nejste-li si jisti čímkoli ohledně CvC (např. nerozumíte těmto pravidlům), konzultujte jakékoli napadení jiné postavy s DM.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Je zakázáno vyhazovat nepotřebné věci bez dobrého IC důvodu na zem. Tyto předměty zbytečně zatěžují server. Uklízecí skript by zase zbytečně znemožnil např. předávání výkupného v přírodě.
Čeho se potřebujete zbavit, tak doneste do nejbližší civilizace a spalte to ve všudy přítomných koších na odpadky. Kvůli lenosti hráčů se odpadkové koše nebudou přidávat do divočiny.
Jakmile něco pohodíte na zem, tak je DM schopen zjistit kdo to tam položil a takové postavy budou penalizovány. Zejména se jedná o vyhazování syrového a spáleného masa, které se nám poslední dobou rozmohlo.
Edit: Nebo můžete nepotřebné věci pomocí nože na stahování zvířat či lopaty zakopat pod zem - tím serveru také ulevíte.
Díky za spolupráci.
Čeho se potřebujete zbavit, tak doneste do nejbližší civilizace a spalte to ve všudy přítomných koších na odpadky. Kvůli lenosti hráčů se odpadkové koše nebudou přidávat do divočiny.
Jakmile něco pohodíte na zem, tak je DM schopen zjistit kdo to tam položil a takové postavy budou penalizovány. Zejména se jedná o vyhazování syrového a spáleného masa, které se nám poslední dobou rozmohlo.
Edit: Nebo můžete nepotřebné věci pomocí nože na stahování zvířat či lopaty zakopat pod zem - tím serveru také ulevíte.
Díky za spolupráci.
Naposledy upravil(a) labir dne 16. 8. 2006 11.11, celkem upraveno 3 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Doplněno dosud nepsané pravidlo o respektování prostředí a NPC:
http://www.equilibrie.cz/pravidla.php
4.13. Hráč nesmí zneužít nepřítomnosti DM ve hře. Veškeré akce postavy musí být v souladu s prostředím, zejména s očekávatelnou reakcí všech NPC. Např. ve městech na veřejných prostranstvích by v případě pokusu o vraždu velmi pravděpodobně reagovali stráže. Takový čin bez přítomnosti DM je zneužitím systému a porušením pravidel. Sporné situace vyhodnotí vždy DM na základě popisu události zúčastněných hráčů.
Zároveň byla pravidla pro přehlednost očíslována.
http://www.equilibrie.cz/pravidla.php
4.13. Hráč nesmí zneužít nepřítomnosti DM ve hře. Veškeré akce postavy musí být v souladu s prostředím, zejména s očekávatelnou reakcí všech NPC. Např. ve městech na veřejných prostranstvích by v případě pokusu o vraždu velmi pravděpodobně reagovali stráže. Takový čin bez přítomnosti DM je zneužitím systému a porušením pravidel. Sporné situace vyhodnotí vždy DM na základě popisu události zúčastněných hráčů.
Zároveň byla pravidla pro přehlednost očíslována.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
http://www.equilibrie.cz/pravidla.php
2.1. Hráči a DM jsou povinni se chovat za všech okolností slušně a to jak ve hře tak mimo hru. Urážení, osočování a napadání hráčů a DM na Equilibrii není tolerováno. Porušení tohoto odstavce je chápáno jak obvzláště závažný prohřešek.
Vyvarujte se proto na fóru vulgárních výrazů a jakýchkoli nekonstruktivních urážek členů týmu Equilibrie, hráčů nebo světa samotného. Takové příspěvky budou bez předchozího upozornění moderátory fóra okamžitě mazány. V opakovaných případech porušování tohoto pravidla může být trestem i BAN - viz:
7.3. Porušením pravidel se můžete vystavit sankcím ze strany DM. Trestem může být od ztráty zkušeností, přes ztráty levelů, předmětů, zlata až po smazání postavy či účtu až po výjmečné řešení - BAN - tedy zablokování dalšího přístupu do hry a na fórum.
2.1. Hráči a DM jsou povinni se chovat za všech okolností slušně a to jak ve hře tak mimo hru. Urážení, osočování a napadání hráčů a DM na Equilibrii není tolerováno. Porušení tohoto odstavce je chápáno jak obvzláště závažný prohřešek.
Vyvarujte se proto na fóru vulgárních výrazů a jakýchkoli nekonstruktivních urážek členů týmu Equilibrie, hráčů nebo světa samotného. Takové příspěvky budou bez předchozího upozornění moderátory fóra okamžitě mazány. V opakovaných případech porušování tohoto pravidla může být trestem i BAN - viz:
7.3. Porušením pravidel se můžete vystavit sankcím ze strany DM. Trestem může být od ztráty zkušeností, přes ztráty levelů, předmětů, zlata až po smazání postavy či účtu až po výjmečné řešení - BAN - tedy zablokování dalšího přístupu do hry a na fórum.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Doplnění pravidel
Vzhledem k nedávným událostem jsem se rozhodl doplnit do pravidel dva nové body u kterých jsem si myslel, že jsou samozřejmé. Dosavadní přístup DM/WB týmu se pochopitelně nemění, stále se budou kompenzovat škody vzniklé bugem modulu (u některých hráčů ani není vyžadován screenshot). Tyto body slouží pouze jako ochrana proti "vymáhání" výhod ze strany hráčů.
1.5. Možnost hry na Equilibrii je výsadou nikoliv samozřejmostí. Tato výsada může být dle uvážení členů týmu kdykoliv odejmuta. Hráči ze hry nevyplývají žádné povinnosti ani nároky vzhledem k týmu Equilibrie.
1.6. Hráč nemá právo vyžadovat po členech týmu Equilibrie jakékoliv předměty, výhody či náhradu škod vzniklých bugem modulu, hry či jinak. Hráč může kontaktovat DM/WB Equilibrie s návrhem spolupráce či prosbou o kompenzaci škod vzniklých bugem. Ovšem této prosbě může, ale nemusí, být vyhověno. V případě návrhu spolupráce je dobré předložit komplexní představu (pozadí a životopis postavy, zaměření, cíle, případné návrhy na DM/WB pomoc atd..). V případě prosby o kompenzaci škod vzniklých bugem je dobré alespoň rámcově doložit vzniklou škodu (např. screenshot).
Navíc byl doplněn bod jenž se týká herní mechaniky:
4.16. Systém a grafika je pro hru prioritní pokud není řečeno jinak, nebo se nejedná o bug. Trvání na dosažení výsledku jenž lze dosáhnout systémově je nežádoucí obcházení systému. Např. sražení či okrádání ve hvězdičkách. Hráč nesmí po jiném hráči vyžadovat řešení jakékoli situace kostkou nebo sám obtěžovat hru častým používáním OOC kostky, domluva mezi hráči možná je.
Díky všem kdož přispěli myšlenkami či návrhy.
Vzhledem k nedávným událostem jsem se rozhodl doplnit do pravidel dva nové body u kterých jsem si myslel, že jsou samozřejmé. Dosavadní přístup DM/WB týmu se pochopitelně nemění, stále se budou kompenzovat škody vzniklé bugem modulu (u některých hráčů ani není vyžadován screenshot). Tyto body slouží pouze jako ochrana proti "vymáhání" výhod ze strany hráčů.
1.5. Možnost hry na Equilibrii je výsadou nikoliv samozřejmostí. Tato výsada může být dle uvážení členů týmu kdykoliv odejmuta. Hráči ze hry nevyplývají žádné povinnosti ani nároky vzhledem k týmu Equilibrie.
1.6. Hráč nemá právo vyžadovat po členech týmu Equilibrie jakékoliv předměty, výhody či náhradu škod vzniklých bugem modulu, hry či jinak. Hráč může kontaktovat DM/WB Equilibrie s návrhem spolupráce či prosbou o kompenzaci škod vzniklých bugem. Ovšem této prosbě může, ale nemusí, být vyhověno. V případě návrhu spolupráce je dobré předložit komplexní představu (pozadí a životopis postavy, zaměření, cíle, případné návrhy na DM/WB pomoc atd..). V případě prosby o kompenzaci škod vzniklých bugem je dobré alespoň rámcově doložit vzniklou škodu (např. screenshot).
Navíc byl doplněn bod jenž se týká herní mechaniky:
4.16. Systém a grafika je pro hru prioritní pokud není řečeno jinak, nebo se nejedná o bug. Trvání na dosažení výsledku jenž lze dosáhnout systémově je nežádoucí obcházení systému. Např. sražení či okrádání ve hvězdičkách. Hráč nesmí po jiném hráči vyžadovat řešení jakékoli situace kostkou nebo sám obtěžovat hru častým používáním OOC kostky, domluva mezi hráči možná je.
Díky všem kdož přispěli myšlenkami či návrhy.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Doplnění pravidel
3.9. Postava ani hráčský účet (account) nesmí používat jména či přezdívky členů týmu Equilibrie, nebo působit dojmem, že se jedná o člena týmu Equilibrie (například kosmetická záměna jednoho písmene apod..). Takovéto postavy a účty budou bez upozornění smazány. V případě použití jména jiného hráčského účtu či postavy bude k případu přistupováno individuálně.
3.9. Postava ani hráčský účet (account) nesmí používat jména či přezdívky členů týmu Equilibrie, nebo působit dojmem, že se jedná o člena týmu Equilibrie (například kosmetická záměna jednoho písmene apod..). Takovéto postavy a účty budou bez upozornění smazány. V případě použití jména jiného hráčského účtu či postavy bude k případu přistupováno individuálně.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Přidány nové body v pravidlech:
2.2. Hráč má právo poukázat na pro něj nevyhovující nastavení, systém, jednání členů týmu či jinou věc ve světě Equilibrie, či navrhnout vlastní řešení či nový systém, úpravu či rozšíření. Tým Equilibrie se u smysluplných návrhů bude snažit seznámit hráče se svým rozhodnutím a případně dle svého uvážení i s důvody proč akceptuje či neakceptuje jeho návrh, pokud již podobný či shodný návrh již nebyl podán a zhodnocen v minulosti. Hráč má v daném případě za povinnost respektovat toto rozhodnutí - nekoná se o tomto rozhodnutí žádná diskuse. V případě opakovaného "prudění" se hráč vystavuje sankcím - zejména pak zařazení do skupiny hráčů "Potížistů" s omezenými právy.
2.3. Hráč, jenž je zařazen do skupiny "Potížistů" nemá právo cokoliv navrhovat či jakkoliv na fóru či po neveřejných kanálech "prudit" a cokoliv žádat či odsuzovat. V opačném případě budou vůči němu uplatněny sankce, zejména časově omezené zamezení přístupu či případně i trvalé zamezení přístupu na fórum i do hry.
2.2. Hráč má právo poukázat na pro něj nevyhovující nastavení, systém, jednání členů týmu či jinou věc ve světě Equilibrie, či navrhnout vlastní řešení či nový systém, úpravu či rozšíření. Tým Equilibrie se u smysluplných návrhů bude snažit seznámit hráče se svým rozhodnutím a případně dle svého uvážení i s důvody proč akceptuje či neakceptuje jeho návrh, pokud již podobný či shodný návrh již nebyl podán a zhodnocen v minulosti. Hráč má v daném případě za povinnost respektovat toto rozhodnutí - nekoná se o tomto rozhodnutí žádná diskuse. V případě opakovaného "prudění" se hráč vystavuje sankcím - zejména pak zařazení do skupiny hráčů "Potížistů" s omezenými právy.
2.3. Hráč, jenž je zařazen do skupiny "Potížistů" nemá právo cokoliv navrhovat či jakkoliv na fóru či po neveřejných kanálech "prudit" a cokoliv žádat či odsuzovat. V opačném případě budou vůči němu uplatněny sankce, zejména časově omezené zamezení přístupu či případně i trvalé zamezení přístupu na fórum i do hry.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Přidán nový bod v pravidlech:
2.7. Je zakázáno publikovat fotografie, obrazy, grafiku, texty, videa, audio stopy či jiné formy sdělení nebo odkazy na ně,
obsahující materiál v rozporu se provozními podmínkami hostingové společnosti. Zejména se jedná o pornografický materiál (či materiál který za pornografický může být označen), nelegální kopie software a podobně. Porušení tohoto pravidla je ve většině případů trestáno okamžitým BANem (zamezením přístupu) na fórum i do hry.
2.7. Je zakázáno publikovat fotografie, obrazy, grafiku, texty, videa, audio stopy či jiné formy sdělení nebo odkazy na ně,
obsahující materiál v rozporu se provozními podmínkami hostingové společnosti. Zejména se jedná o pornografický materiál (či materiál který za pornografický může být označen), nelegální kopie software a podobně. Porušení tohoto pravidla je ve většině případů trestáno okamžitým BANem (zamezením přístupu) na fórum i do hry.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zaveden nový systém trestání hráčů: TRESTNÍK !
Od této chvíle platí na EQ nový systém trestání hráčů, na kterém se shodl součásný DM team. Doporučujeme pečlivě prostudovat a dodržovat.
Od této chvíle platí na EQ nový systém trestání hráčů, na kterém se shodl součásný DM team. Doporučujeme pečlivě prostudovat a dodržovat.
Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč.
Re: Info - Změny pravidel
Pravidlo pro založení klerika:
Pro založení klerika je nutné mít schválený medailonek postavy alespoň od jednoho aktivního DX. V medailonku je nutné rozepsat, jaké božstvo bude váš klerik uctívat a odehrávat a stejně tak, jaké klerické domény volíte vč. jejich zdůvodnění. Apelujeme na to, aby domény vašeho kleriky, byly v souladu s charakterem a vírou daného boha.
U místních bohů je třeba uvést jak se k němu postava dopracovala. U jiných bohů je potřeba stručné info nebo odkaz na informace.
"Pro založení klerika" znamená, že medailonek musíte mít PŘEDEM schválený týmem. Neplatí, že si založíte klerika, uděláte 5. lvl a výš, a poté, nebo mezi tím, budete formovat medailonek nebo odůvodňovat co, proč a jak a zač.
Pro založení klerika je nutné mít schválený medailonek postavy alespoň od jednoho aktivního DX. V medailonku je nutné rozepsat, jaké božstvo bude váš klerik uctívat a odehrávat a stejně tak, jaké klerické domény volíte vč. jejich zdůvodnění. Apelujeme na to, aby domény vašeho kleriky, byly v souladu s charakterem a vírou daného boha.
U místních bohů je třeba uvést jak se k němu postava dopracovala. U jiných bohů je potřeba stručné info nebo odkaz na informace.
"Pro založení klerika" znamená, že medailonek musíte mít PŘEDEM schválený týmem. Neplatí, že si založíte klerika, uděláte 5. lvl a výš, a poté, nebo mezi tím, budete formovat medailonek nebo odůvodňovat co, proč a jak a zač.
Wanting something does not give you the right to have it.
Re: Info - Změny pravidel
Pravidlo o hraní dvou postav najednou:
Je zakázáno, aby jeden hráč hrál zároveň za dvě postavy, a to ve všech případech. Výjimku tvoří pouze epizodní/questové postavy, které však musí být předem schváleny alespoň jedním členem DM týmu.
Je zakázáno, aby jeden hráč hrál zároveň za dvě postavy, a to ve všech případech. Výjimku tvoří pouze epizodní/questové postavy, které však musí být předem schváleny alespoň jedním členem DM týmu.
Re: Info - Změny pravidel
Úprava pravidel
Byla zrušena pravidla 2.3 - 2.6 věnující se zastaralým statutům (rádce, hostitele, …).
Byla zrušena pravidla 2.3 - 2.6 věnující se zastaralým statutům (rádce, hostitele, …).
Mithirwen Celeavaeil
Re: Info - Změny pravidel
Pravidlo pro hraní Trpasličího obránce
Prestižní povolání Trpasličí obránce je natolik silné povolání, že v určitém stádiu hry může přesahovat limity únosnosti vůči nastavení síle potvor na EQ. Proto jsme se rozhodli ho v určité chvíli omezit, aby se nestávalo, že ve světě, tak jak je nastavený, nedostával téměř žádné zranění (fyzické).
Je proto zakázáno kombinovat/buildit toto povolání takovým způsobem, aby vám dal (včetně itemů/run) větší pohlcení, než-li 20.
Procentuální imunita na zranění je z tohoto limitu oproštěna.
Příklad:
Odolnost, snížení trpasličího obránce a epické snížení zranění se sčítají, protože to jsou rozdílný druhy.
5/- odolnost na zranění (sečné, bodné, tupé) získáte z run extras nebo z itemů (zpravidla zbroj).
3/- snížení zranění trpasličího obránce (od 6. úrovně trpasličího obránce).
6/- snížení zranění trpasličího obránce (od 10. úrovně trpasličího obránce), po dosažení této úrovně se předchozí snížení obránce zranění nahrazuje.
9/- snížení zranění trpasličího obránce (od 14. úrovně trpasličího obránce), po dosažení této úrovně se předchozí snížení obránce zranění nahrazuje.
12/- snížení zranění trpasličího obránce (od 18. úrovně trpasličího obránce), po dosažení této úrovně se předchozí snížení obránce zranění nahrazuje.
15/- snížení zranění trpasličího obránce (od 22. úrovně trpasličího obránce), po dosažení této úrovně se předchozí snížení obránce zranění nahrazuje.
3/- Epické snížení zranění (klasický epický feat).
6/- Epické snížení zranění (klasický epický feat), po dosažení tohoto featu se předchozí epické snížení zranění nahrazuje.
9/- Epické snížení zranění (klasický epický feat), po dosažení tohoto featu se předchozí epické snížení zranění nahrazuje.
Výsledné pohlcení nesmí přesáhnout 20/-
Prestižní povolání Trpasličí obránce je natolik silné povolání, že v určitém stádiu hry může přesahovat limity únosnosti vůči nastavení síle potvor na EQ. Proto jsme se rozhodli ho v určité chvíli omezit, aby se nestávalo, že ve světě, tak jak je nastavený, nedostával téměř žádné zranění (fyzické).
Je proto zakázáno kombinovat/buildit toto povolání takovým způsobem, aby vám dal (včetně itemů/run) větší pohlcení, než-li 20.
Procentuální imunita na zranění je z tohoto limitu oproštěna.
Příklad:
Odolnost, snížení trpasličího obránce a epické snížení zranění se sčítají, protože to jsou rozdílný druhy.
5/- odolnost na zranění (sečné, bodné, tupé) získáte z run extras nebo z itemů (zpravidla zbroj).
3/- snížení zranění trpasličího obránce (od 6. úrovně trpasličího obránce).
6/- snížení zranění trpasličího obránce (od 10. úrovně trpasličího obránce), po dosažení této úrovně se předchozí snížení obránce zranění nahrazuje.
9/- snížení zranění trpasličího obránce (od 14. úrovně trpasličího obránce), po dosažení této úrovně se předchozí snížení obránce zranění nahrazuje.
12/- snížení zranění trpasličího obránce (od 18. úrovně trpasličího obránce), po dosažení této úrovně se předchozí snížení obránce zranění nahrazuje.
15/- snížení zranění trpasličího obránce (od 22. úrovně trpasličího obránce), po dosažení této úrovně se předchozí snížení obránce zranění nahrazuje.
3/- Epické snížení zranění (klasický epický feat).
6/- Epické snížení zranění (klasický epický feat), po dosažení tohoto featu se předchozí epické snížení zranění nahrazuje.
9/- Epické snížení zranění (klasický epický feat), po dosažení tohoto featu se předchozí epické snížení zranění nahrazuje.
Výsledné pohlcení nesmí přesáhnout 20/-
Re: Info - Změny pravidel
Zákaz zakládat postavy původem z desky bez předem schváleného medailonku
Je zakázáno zakládat postavy s původem a historií spjatou s deskou. Bez schváleného medailonku, kde si ujasníme, že historie Vaší postavy bezchybně zapadá do reálií desky, není dovoleno takovou postavu hrát.
Zákaz sdílení informací mezi postavami
Je zakázáno využívat jakékoli informaci a jakkoli se odkazovat na historii předchozích (zejména vlastních) postav, nebo událostí, které nepatří mezi obecně známé fakty (např. co se kde povídá, knihy, IC zapsané historické vzkazky). Výjimky je možno udělit po dohodě s týmem na základě schváleného medailonku.
Je zakázáno zakládat postavy s původem a historií spjatou s deskou. Bez schváleného medailonku, kde si ujasníme, že historie Vaší postavy bezchybně zapadá do reálií desky, není dovoleno takovou postavu hrát.
Zákaz sdílení informací mezi postavami
Je zakázáno využívat jakékoli informaci a jakkoli se odkazovat na historii předchozích (zejména vlastních) postav, nebo událostí, které nepatří mezi obecně známé fakty (např. co se kde povídá, knihy, IC zapsané historické vzkazky). Výjimky je možno udělit po dohodě s týmem na základě schváleného medailonku.