
Máte s tím někdo zkušenosti ? Co s tím ? Skóre nemám moc vysoké, ale i tak.. snad by to měl aspoň zkusit, ne ? Díky.
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
..ale jo, já bych věděl...humanoidů je plný MithThe_Balrog píše:...nejčistší humanoidi. V Říši o nikom takovym nevim, ale třeba existuje.. ; )
Labir píše: Povalit lze jen humanoidy lidského typu protože to vyžaduje specifickou kosterní/muskulaturní stavbu. Ad úpravy - stačí sledovat změny modulu.
Lidského typu = lidské rasy tj. trpaslíci, gnómové, lidé, půlelfové, elfové, půlčíci a půlorkové.
Aha, to je možné... no tak já to vyzkouším na nějakém dobrovolníkovi na cvičišti.The_Balrog píše:pozor! pleteš si srážení a povalení (povalení je skill, srážení zvláštní útok)
Potvory většinou srážet jdou, povalení ne:
NWN typy ras:Pavel Urban píše:Aha, to je možné... no tak já to vyzkouším na nějakém dobrovolníkovi na cvičišti.The_Balrog píše:pozor! pleteš si srážení a povalení (povalení je skill, srážení zvláštní útok)
Potvory většinou srážet jdou, povalení ne:
I když, to by měl jít povalit i ten skřet, ne ? To je přece klasický humanoid... nebo ne ?
Njn, prostě skřet ač sice goblinoid není zařazen mezi "typy" vhodné na sražení jako třeba gnóm. Má dvě nohy, dvě ruce a zjevově se např. od gnóma zas TOLIK (hráči gnómů, prosím nekamenovat) neliší. Např. orkové nebo kostlivci(nemrtví) by logicky(?) "měli" jít povalit (i když mezi nemrtvýma budou i různé nemrtvé lítací potvory..tak kosti asi ne).cybermisa píše:NWN typy ras: …
Skreti jsou tusim goblinoids
Jo jo DnD rozdělení znám důvěrně (občas nad ním zůstává rozum stát). Takže jestli tomu správně rozumím, tak pouze hratelné rasy jsou srazitelné ? Tedy ne vše co má humanoidní tvar a stavbu těla, ale jen ten uzoučký výběr VIP ras ? Jestli ano, nešlo by s tím něco udělat ? Chci říct, srazit goblina by snad mělo jít bez problémů a takového obra, zlobra, gnolla nebo minotaura taky... rozdíl by měl být IMHO snad jen v obtížnosti. Nedělám si iluze, že by Din něco takového srazil na zem, ale.…cybermisa píše:NWN typy ras:
Aberrations, Animals, Beasts, Constructs, Dragons, Dwarves, Elementals, Elves, Fey, Giants, Gnomes, Goblinoids, Half-Elves, Half-Orcs, Halflings, Humans, Magical Beasts, Monstrous Humanoids, Orcs, Outsiders, Reptilian, Shapechangers, Undead, and Vermin.
Skreti jsou tusim goblinoids
Ne ne, já se jen zprvu divil, že mi to srážení nejde, teď jsem to myslel spíš tak, aby Srážení fungovalo skutečně na humanoidy a ne jen na humanoidy coby DnD třídu. Skutečně nepotřebuji srážet brouky a jiné mnoho-nohé potvory (vlastně mi ani není jasné, jak by mělo vypadat to sražení tím druhým (fungujícím) způsobem) - zatímDarren Finngard píše:IMHO povaleni neni primarne urceny k boji. Je to alternativa ke srazeni s tim, ze te povaleni nezrani narozdil od srazeni. Pokud chces srazet nepratele v boji investuju do featu srazeni.Pavel Urban píše:…