Srážení - jak na to ?

Různé rady a řešené problémy a návrhy

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Srážení - jak na to ?

Příspěvek od Pavel Urban »

Zkoušel jsem si srážení. Ne moc úspěšně. Vždy se mi jen vypsala hláška, že toho tvora nemůžu (nebo neumím ?) porazit. Zkoušel jsem to na krabech, na broucích (dělnicích) a na skřetech. Vždy to dopadlo stejně. Ten pacholek (Din) se o to ani nepokusil. :bleh:
Máte s tím někdo zkušenosti ? Co s tím ? Skóre nemám moc vysoké, ale i tak.. snad by to měl aspoň zkusit, ne ? Díky.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

na zvířata to rozhodně nejde a na skřety.. snad taky ne. Někde se to už zrovna řešilo.

Ono vůbec to tak vypadá, že na trénování jakejchkoliv útoků, fint a tak podobně se nejvíc hodí banditi na cestě k amfi, protože to jsou nejčistší humanoidi. V Říši o nikom takovym nevim, ale třeba existuje.. ; )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

The_Balrog píše:...nejčistší humanoidi. V Říši o nikom takovym nevim, ale třeba existuje.. ; )
..ale jo, já bych věděl...humanoidů je plný Mith :yes: :megalol:
Pro citlivky, který neradi kopou do dětí (smradi mrňaví, hehe, stejně si to určitě zaslouží), je tu pár ohnilých adeptů na humanoida na hřbitově.
Jinak vím o jistých *IC censored* "dvounožcích" v bažinách v divočině. Jen, jestli mohu trochu metagame - DINE TY TAM PROBOHA NELÉÉÉÉZ!!!!
Obrázek
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

No já měl pocit, že předemnou někdo brouky i kraby srážel... svalili se na záda a po chvíli zas vyskočili na nohy a bojovali dál. :dntknw:
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Bambus
Příspěvky: 81
Registrován: 12. 12. 2006 13.57
Bydliště: "U přístavní krysy č.3." :)

Příspěvek od Bambus »

moje vvolane potvory taky srazi brouky :)
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

pozor! pleteš si srážení a povalení (povalení je skill, srážení zvláštní útok)

Potvory většinou srážet jdou, povalení ne:

viewtopic.php?t=1897&sid=3b41903a994710 … eea1565f03
Labir píše: Povalit lze jen humanoidy lidského typu protože to vyžaduje specifickou kosterní/muskulaturní stavbu. Ad úpravy - stačí sledovat změny modulu.

Lidského typu = lidské rasy tj. trpaslíci, gnómové, lidé, půlelfové, elfové, půlčíci a půlorkové.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

The_Balrog píše:pozor! pleteš si srážení a povalení (povalení je skill, srážení zvláštní útok)

Potvory většinou srážet jdou, povalení ne:
Aha, to je možné... no tak já to vyzkouším na nějakém dobrovolníkovi na cvičišti. :biggrin: I když, to by měl jít povalit i ten skřet, ne ? To je přece klasický humanoid... nebo ne ?
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Pavel Urban píše:
The_Balrog píše:pozor! pleteš si srážení a povalení (povalení je skill, srážení zvláštní útok)

Potvory většinou srážet jdou, povalení ne:
Aha, to je možné... no tak já to vyzkouším na nějakém dobrovolníkovi na cvičišti. :biggrin: I když, to by měl jít povalit i ten skřet, ne ? To je přece klasický humanoid... nebo ne ?
NWN typy ras:
Aberrations, Animals, Beasts, Constructs, Dragons, Dwarves, Elementals, Elves, Fey, Giants, Gnomes, Goblinoids, Half-Elves, Half-Orcs, Halflings, Humans, Magical Beasts, Monstrous Humanoids, Orcs, Outsiders, Reptilian, Shapechangers, Undead, and Vermin.

Skreti jsou tusim goblinoids :smile:
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

cybermisa píše:NWN typy ras: …
Skreti jsou tusim goblinoids :smile:
Njn, prostě skřet ač sice goblinoid není zařazen mezi "typy" vhodné na sražení jako třeba gnóm. Má dvě nohy, dvě ruce a zjevově se např. od gnóma zas TOLIK (hráči gnómů, prosím nekamenovat) neliší. Např. orkové nebo kostlivci(nemrtví) by logicky(?) "měli" jít povalit (i když mezi nemrtvýma budou i různé nemrtvé lítací potvory..tak kosti asi ne).
Ale třeba tím skillem mají jít povalit jen "hráčské" postavy/rasy. Tzn. skill povalení byl zaveden jen kvůli RP (či CvC) a nemá být použitelný v boji proti NPC. To ti řekne jedině WB. Prostě se na Povalení vykašli, mezi námi "děvčaty", DMka ho taky nepoužívají, zásadně tě jako PC sráží normálním NWN Sražením (např při zatýkání). Takže si hoď 2x feat Sražení a Vylepšené sražení a můžeš jít podkopávat nožky i skříťákům :bigwink: :biggrin: (nebo to odmávni rukou :bigwink: :biggrin: ).
Obrázek
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

cybermisa píše:NWN typy ras:
Aberrations, Animals, Beasts, Constructs, Dragons, Dwarves, Elementals, Elves, Fey, Giants, Gnomes, Goblinoids, Half-Elves, Half-Orcs, Halflings, Humans, Magical Beasts, Monstrous Humanoids, Orcs, Outsiders, Reptilian, Shapechangers, Undead, and Vermin.

Skreti jsou tusim goblinoids :smile:
Jo jo DnD rozdělení znám důvěrně (občas nad ním zůstává rozum stát). Takže jestli tomu správně rozumím, tak pouze hratelné rasy jsou srazitelné ? Tedy ne vše co má humanoidní tvar a stavbu těla, ale jen ten uzoučký výběr VIP ras ? Jestli ano, nešlo by s tím něco udělat ? Chci říct, srazit goblina by snad mělo jít bez problémů a takového obra, zlobra, gnolla nebo minotaura taky... rozdíl by měl být IMHO snad jen v obtížnosti. Nedělám si iluze, že by Din něco takového srazil na zem, ale.… :bleh:
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Darren Finngard
Příspěvky: 127
Registrován: 28. 7. 2006 17.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Darren Finngard »

Pavel Urban píše:
IMHO povaleni neni primarne urceny k boji. Je to alternativa ke srazeni s tim, ze te povaleni nezrani narozdil od srazeni. Pokud chces srazet nepratele v boji investuju do featu srazeni.
<i>Smůla je coura, která bere štěstí - W. Shakespeare</i>
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Darren Finngard píše:
Pavel Urban píše:
IMHO povaleni neni primarne urceny k boji. Je to alternativa ke srazeni s tim, ze te povaleni nezrani narozdil od srazeni. Pokud chces srazet nepratele v boji investuju do featu srazeni.
Ne ne, já se jen zprvu divil, že mi to srážení nejde, teď jsem to myslel spíš tak, aby Srážení fungovalo skutečně na humanoidy a ne jen na humanoidy coby DnD třídu. Skutečně nepotřebuji srážet brouky a jiné mnoho-nohé potvory (vlastně mi ani není jasné, jak by mělo vypadat to sražení tím druhým (fungujícím) způsobem) - zatím :biggrin: . Přece jenom, jak má něco 6+ nohou sráží se to zatraceně špatně. Jen jsem to zkoušel, protože jsem je viděl válet se na zádech. :bigwink:
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

Jakožto bojovník, kterej si dává do výcviku na každym lvlu bodíky, ti můžu s klidem říct, že srazit toho jde dost a dost :megalol: teda jenom třeba nezkoušet na medvědy a podobně...s tou jejich imunitou je to dost prekérka :biggrin: (sry za IC, ale mylsim, že to neni až tak tajná věc :smile: )
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Když už tu rozebíráme systém NWN, tak do útoku s plnou polní (nastudováno poctivě z cizích zdrojů, heh):
Feat Sražení (Knockdown) se počítá z vašeho útoku AB (to je "to" co se vám skoro každý level (záleží na povolání) zvyšuje a k čemu se přičítá váš bonus ze síly nebo z obratnosti (pokud máte feat Finty se zbraněmi) a ke kterému se přičítá "záporný" bonus 4, za to že se pokoušíte někoho srazit + další bonusy/penále za různou velikost mezi rasami.
Tzn.
1) vaším útokem se nejdřív MUSITE vůbec trefit = váš útok (AB) musí být větší než nepřítelova obrana (AC)
2) když se trefíte porovnává se opět "váš" útok (AB) s nepřítelovou Discipline (skill - Výcvik, do kterého se přičítá bonus ze síly)
Takže někdo může být TEZCE zasažitelný, ale může být zároven LEHCE srazitelný (když už ho konečně zasáhnete) a naopak. Nebo oboje, heh.
Takže pro Alfraye - to že máš plno bodů ve výcviku pomáhá jen a jedině k tomu, že naopak TEBE je mnohem těžší srazit...ale nijak ti to nepomáhá k tomu, abys líp srážel. :bigwink: . tomu pomáhá to že tvůj trpoš je vyšší level :shades: :smile:
Obrázek
Uživatelský avatar
Alfray
Příspěvky: 1177
Registrován: 15. 8. 2006 20.59
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfray »

Heh! :megalol: :megalol: A já měl pořád za to, že ten výcvik je k mejm hodům na sražení a když chce někdo srazit mě, tak je to něco s výdrží.… :megalol: No, to se nadá nic dělat no :blush: :smile:
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

Alfray píše:Heh! :megalol: :megalol: A já měl pořád za to, že ten výcvik je k mejm hodům na sražení a když chce někdo srazit mě, tak je to něco s výdrží.… :megalol: No, to se nadá nic dělat no :blush: :smile:
Stačí číst popis u skillu …
Výcvik umožnuně odolat bojovím featum sražení, cílený zásah, a odzbrojení
Aini Wende - Až po špičky oušek zamilovaná elfka.
Burkarie dcera Zlitiruka - Ulomený obr?
incast
Příspěvky: 26
Registrován: 11. 8. 2007 12.15

Příspěvek od incast »

Tak mě napadá: pomáhá výcvik i proti Bigbyho srážející ruce?
Carpe noctem.
darmian
Příspěvky: 1159
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

incast píše:Tak mě napadá: pomáhá výcvik i proti Bigbyho srážející ruce?
To ne, proti tomu by měla pomáhat magická odolnost, ne? Výcvik je určený k odolávání fyzickým útokům.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Magicka odolnost obecne pomaha proti jakemukoli kouzlu a to nasledovne:

sesilatel: level castera + featy na pruraznost kouzel + 1d20 vs. obrance: hodnota SR

Co se pracky tyce, to porazeni je tzv. bull rush:

sesilatel: 1d20 + 14 vs. obrance: 1d20 + bonus za silu + modifikace za velikost cile
kucik
Příspěvky: 326
Registrován: 29. 8. 2006 13.54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kucik »

Jen doplnim... Jak uz rekl Darren, Eq_podrazeni(nebo jak se to jmenuje) bylo zavedeno, protoze se tu pred nejakym casem resila situace, kdy chci nekoho povalit, ale bojim se, ze ho tim zaroven zabiju.
Jestli se dobre pamatuju, tak tohle byl jeden z hlavnich duvodu zavedeni tyhle schopnosti postav. Proto se hodi zpravidla jen do techto CvC situaci.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
Odpovědět